تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804862240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن مسلمان: هر توپی به من می‌رسد اول طارمی را می‌بینم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: محسن مسلمان: هر توپی به من می‌رسد اول طارمی را می‌بینم
هافبک تیم پرسپولیس گفت: ما پرسپولیسی‌ها هر کاری می‌کنیم تا مهدی آقای گل شود.
به گزارش نامه نيوز ،‌ پرسپولیس در یک بازی یک طرفه توانست استقلال خوزستان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد. هر چند امید عالیشاه و مهدی طارمی زنندگان گل های این مسابقه بودند اما محسن مسلمان هم نمایش خوبی ارایه داد و نقش ویژه ای در برتری سرخپوشان پایتخت داشت. هافبکی که در این هفته ها بدل به یکی از ستاره های پرسپولیس بدل شده و نقش کلیدی در اوج گیری سرخ ها داشته است.
*بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل استقلال خوزستان چه کسی بود؟ همه بچه ها خوب ظاهر شدند. پرسپولیس این روزها یک تیم است که بسیار تاکتیکی در روان بازی می کند و همه هم دیدند چگونه استقلال خوزستان را شکست دادیم. ۲ گل به تیمی زدیم که در نیم فصل اول فقط ۴ گل خورده بود. *آیا این پرسپولیس می تواند در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟ چرا که نه؟ به گواه اغلب کارشناسان ما قشنگ ترین فوتبال را در لیگ برتر ارایه می دهیم و پتانسیل قهرمانی هم داریم. در نیم فصل دوم شرایط ما هم بهتر شده و این ما را به کسب سهمیه آسیا یا جام امیدوارتر می کند. *طی روزهای گذشته صحبت های مختلفی در مورد اظهارات آرش برهانی و به تمسخر گرفتن پرسپولیسی ها مطرح شد. در این رابطه صحبتی نداری؟ من نه این مسایل را تعقیب می کنم و نه علاقه ای به اظهارنظر در این رابطه دارم! *راستی بحث تراکتوری شدن تو در فصل آینده تا چه اندازه ای صحت دارد؟ باور کنید اولین بار است که این خبر را از زبان شما می شنوم. من سرباز هم نیستم که بخواهم به تراکتورسازی بروم. *شاید آن شام مشترکی که با امیر قلعه نویی خوردی و اعلام کردی با هر کس بخواهی ناهار یا شام می خوری، باعث بروز این شایعه شد؟ *من گفتم اگر بخواهم با کسی شام بخورم به دیگران ارتباطی ندارد ولی این قضیه هم نمی تواند دلیل بر حضورم در تراکتورسازی باشد. *یعنی در پرسپولیس می مانی؟ خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما باید دید نظر سرمربی و مسوولان باشگاه پرسپولیس چیست؟ *خبر داری که دوست صمیمی ات پیام صادقیان هم با نفت تهران به مشکل برخورد کرده است؟ دوست نداری این بازیکن پرسپولیسی شود؟ من در این رابطه هم نظری ندارم. در مورد جذب یا حضور یک بازیکن در پرسپولیس، برانکو تصمیم گیرنده است. باشگاه اگر صلاح بداند هر بازیکنی را جذب می کند شک نکنید! *طی این مدت با پیام صحبتی نداشتی؟ نه متاسفانه مدتی است نتوانستیم با پیام حرف بزنیم. *محسن مسلمان به تیم ملی هم فکر می کند؟ صد در صد، مطمئن هستم اگر بتوانم همین روند را حفظ کنم، می توانم دوباره به تیم ملی برگردم. البته همه چیز بستگی به نظر آقای کارلوس کی روش دارد. *کار کردن با برانکو چطور است؟ می دانیم ابتدای فصل خیلی به تو اعتقاد نداشت؟ من به گذشته فکر نمی کنم. مهم الان است که خدا را شکر ما رابطه خوبی با هم داریم. آقای برانکو یک مربی با تجربه و حرفه ای است و من هم تمام سعی خود را می کنم که نظر او را جلب کنم. *به لژیونر شدن هم فکر می کنی؟ در حال حاضر تمرکز من روی پرسپولیس و کسب جام یا سهمیه آسیاست. می خواهم اول در پرسپولیس موفق شوم و جام بگیرم. *آیا پرسپولیس بازیکنی هم دارد که پتانسیل حضور در لیگ های معتبر اروپایی را داشته باشد؟ مهدی طارمی همین الان می تواند در بهترین لیگ های اروپایی توپ بزند. او بازیکن فوق العاده ای است. *استقلالی ها می خواهند کمک کنند سجاد شهباززاده آقای گل شود. آیا شما هم در پرسپولیس چنین هدفی دارید؟ شک نکنید، ما پرسپولیسی ها هر کاری می کنیم تا مهدی طارمی آقای گل شود. هر توپی به من می رسد اول طارمی را نگاه می کنم تا به حال هم او را خوب تغذیه کردیم و سعی می کنیم تا پایان فصل هم کاری کنیم مهدی آقای گل شود.



منبع: برنا


۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن