تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803939910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: این خبر به روزرسانی می شود:
اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016




در این نمایشگاه از لوازم خانگی و صوتی تصویری گرفته تا دوربین‌های دیجیتال، گجت‌های پوشیدنی، ابزارهای موبایل، خودروها و هر آنچه که در حوزه‌ی آی‌تی تصورش را می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شود.





zoomit.ir: نمایشگاه CES 2016 به شکل رسمی از روز چهارشنبه آغاز به‌کار می‌کند، اما از دوشنبه شرکت‌های بزرگ اقدام به برگزاری کنفرانس و معرفی محصولات خود کرده‌اند. در این نمایشگاه از لوازم خانگی و صوتی تصویری گرفته تا دوربین‌های دیجیتال، گجت‌های پوشیدنی، ابزارهای موبایل، خودروها و هر آنچه که در حوزه‌ی آی‌تی تصورش را می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه به پوشش خبری این رویداد و معرفی محصولاتی که در این نماشگاه به نمایش گذاشه شده اند خواهیم پرداخت.


نمایشگاه تکنولوژی CES 2016 شوع شد



کنفرانس‌های مهم مرتبط با CES دو روز قبل از شروع رسمی این نمایشگاه آغاز می‌شوند و معمولا در این روزها مهم‌ترین محصولات کمپانی‌های بزرگ رونمایی می‌شود. این کنفرانس‌ها از صبح روز دوشنبه ۱۴ دی شروع شده و تا چهار شنبه صبح ادامه خواهند داشت. فاصله‌ی بین کنفرانس‌ها خیلی کم است و محصولات و سرویس‌های بسیاری در این زمان معرفی می‌شوند. به همین دلیل زومیت در طول هفته جاری به مراتب بیشتر از قبل بروز می‌شود و تقریبا کل ۲۴ ساعت شبانه روز را فعال خواهد بود. پس اگر شما هم مانند ما هیجان زده هستید تا بدانید کمپانی‌های مطرح حاضر در CES چه محصولاتی آماده‌ کرده‌اند.

زمان‌بندی کنفرانس‌های مهم CES 2016 در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی ماه:

کنفرانس ال‌جی با تمرکز روی لوازم خانگی و احتمالا گوشی‌های هوشمند - دوشنبه عصر ساعت ۱۹:۱۵

کنفرانس انویدیا با تمرکز روی فناوری‌های گرافیکی- سه‌شنبه ساعت ۹:۱۵ صبح

کنفرانس اینتل با تمرکز روی محصولات سال۲۰۱۶ این شرکت - چهار شنبه صبح ساعت  ۵:۴۵

کنفرانس سونی با تمرکز روی لوازم صوتی و تصویری، دوربین‌های دیجیتال و احتمالا صحبت در خصوص Playstation VR - چهارشنبه صبح ساعت ۴:۱۵

کنفرانس سامسونگ با تمرکز روی لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و اینترنت اشیا- سه شنبه صبح ساعت  ۱:۱۵


 فورد به دنبال یکپارچه سازی خانه هوشمند با خودروی هوشمند است

فورد در CES امسال نشان داد که موفق شده تا خودروی هوشمند خود را با اسپیکر Amzon Echo و پلتفرم هوشمند سازی خانه با نام Wink یکپارچه کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند از خانه، خودروی خود را کنترل کرده و از داخل خودرو نیز لوازم خانه را مدیریت کند.


اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016



از نگاه فورد کاربر باید بتواند وقتی در خانه است، از راه دور، در خودرو خود را باز یا بسته کند و اطلاعات مربوط به سطح بنزین خودرو، یا میزان شارژ باتری‌ها در خودروهای الکتریکی را مشاهده کند. علاوه بر این‌ها کاربر باید بتواند موقعیت دقیق خودروی خود را به همراه زمان باقی مانده تا خانه را مشاهده کند. این قابلیت برای والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را کنترل کنند مناسب خواهد بود.

فورد همچنین به دنبال آن است تا وقتی کاربر در داخل خودرو است از طریق پلتفرم الکسای آمازون و به واسطه‌ی دکمه‌ای که روی فرمان خودرو قرار داده شده، به تمام ابزارهایی که به این پلتفرم متصل هستند دسترسی داشته باشد و مثلا بتواند درب پارکینگ را باز کند یا چراغ‌های خانه را روشن و خاموش کند. همچنین از طریق این دکمه می‌توان به اطلاعات مفیدی که اکو در اختیار کاربر قرار می‌دهد دسترسی داشت و مثلا از اخبار مطلع شد یا مثلا درباره‌ی بلیط هواپیما یا سینما اطلاعاتی کسب کرد.

پلتفرم Wink کنترل کاملی را برای دسترسی به ابزارهای متصل به اینترنت اشیاء مانند درب پارکینگ، قفل خانه، و همچنین اپلیکیشن‌های AppLink از طریق دستورات صوتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

فورد اولین خودرسازی نیست که می‌خواهد خودروهای هوشمند را با خانه‌ی هوشمند یکپارچه کند؛ مرسدس بنز نیز دو سال پیش همکاری مشابهی را با پلتفرم Nest شروع کرد تا راننده بتواند از داخل خودرو، دمای منزل یا محل کار خود را کنترل کند و همچنین به دیگر لوازم خانگی متصل با این پلتفرم دسترسی داشته باشد.


 لنوو گوشی هوشمند Vibe S1 Lite را معرفی کرد

لنوو در جریان برگزاری CES 2016 از گوشی‌هوشمند Vibe S1 Lite رونمایی کرد. این محصول جزو گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت بازار است که به دوربین سلفی بسیار قدرتمندی مجهز شده و می‌توان تصاویر با کیفیتی را با استفاده از آن به ثبت رساند.


اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016



سال گذشته لنوو در CES اقدام به معرفی یک فلش جانبی برای گوشی‌های هوشمند کرد و پس از آن هیچ‌یک از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی به همراه فلش داخلی عرضه نشدند. اما به نظر می‌رسد سیاست‌های لنوو در سال جاری تغییر کرده است، چراکه محصول جدید این کمپانی گویای این مساله است. لنوو یک گوشی‌هوشمند ارزان قیمت را با نام Vibe S1  Lite معرفی کرده که به سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی در پنل جلویی مجهز شده است. همچنین باید به فلاش ال‌ای‌دی نیز اشاره کرد که حضور آن به طور قطع باعث افزایش کیفیت عکس‌‌های سلفی کاربران خواهد شد. لنوو این محصول را با قیمت ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد. در پنل پشتی که دوربین اصلی در آن قرار می‌گیرد، سنسور ISOCELL سامسونگ با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل تعبیه شده است. این سنسور دارای فوکوس خوکار تشخیص فاز بوده و از وجود فلاش دوگانه بهره می‌برد.

همانطور که می‌توان از نام این گوشی‌هوشمند نیز حدس زد، Vibe S1 Lite را باید نسخه‌ی ارزان‌تر و ضعیف‌تری از Vibe S1 خواند. از جمله‌ی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند باید به تراشه‌ی مدیاتک MT6753 با چهار هسته‌ی پردازشی و فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. این گوشی باتری ۲٫۴۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد. به جز موارد اشاره شده، سایر قابلیت‌ها و مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند شبیه Vibe S1 است. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دو اسلات سیم‌کارت و پشتیبانی از LTE را نام برد. سیستم‌‌عامل مورد استفاده در این گوشی هوشمند اندروید ۵.۱ است.


 MAINGEAR کامپیوتر آل این وان مجهز به پردازنده‌ 18Core Xeon و Geforce GTX Titan X را معرفی کرد

کامپیوترهای آل این وان در سال‌های گذشته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند و حالا در همین راستا شرکت MAINGEAR نیز کامپیوتر رومیزی بسیار قدرتمندی را برای کاربری بسیار سنگین معرفی کرده است.


اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016



 شرکت ‌MAINGEAR در نمایشگاه CES 2016 از کامپیوتر آل این وان جدید و بسیار قدرتمند خود پرده برداشت. این کامپیوتر دارای صفحه نمایش ۳۴ اینچی انحنادار با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این سیستم می‌تواند از میکروپردازنده‌های متعدد شامل Core i3/i5/i7 یا Intel Xeon تا ۱۸ هسته و تا ۴۵ مگابایت حافظه‌ی کش نیز بهره ببرد.


اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016



این کامپیوتر که Alpha 34 نام دارد مجهز به حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی  DDR4 نیز شده است. کامپیوتر جدید می‌تواند کارت‌های گرافیکی شامل AMD Radeon R9 nano، NVIDIA GeForce GTX Titan X یا شتاب‌دهنده‌های حرفه‌ای را نیز در خود جا دهد.

آلفا ۳۴ با قیمت پایه‌ی ۱۹۹۹ دلار به فرو ش خواهد رسید. نسخه‌ی گیمینگ حرفه‌ای این کامپیوتر نیز ۶۱۵۰ دلار و قدرتمندترین آن نیز ۱۵۰۰۰ دلار قیمت خواهند داشت و از اول ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد.


 لنوو پی سی مجهز به پروژکتور IdeaCenter 610S را معرفی کرد

در صورتی که اتصال لپ‌تاپ به پروژکتور برای‌تان یک مشکل بزرگ به شمار می‌رود، لنوو به فکر تسهیل این امر افتاده و یک پی‌سی را که مجهز به پروژکتور داخلی است، معرفی کرده است. محصول جدید IdeaCenter 610S است.


اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016



در صورتی که جزو علاقمندان به دیدن فیلم هستید و برای این کار پروژکتوری را نیز تهیه کرده‌اید که با اتصال لپ‌تاپ به آن به تماشای فیلم‌ها می‌نشینید، بهتر است محصول جدید لنوو را نیز برای خرید در نظر داشته باشید. این محصول جدید یک پی‌سی مجهز به پروژکتور است که دیگر با استفاده از آن نیازی به اتصال لپ‌تاپ یا پی‌سی به پروژکتور و انجام تنظیمات بلند بالا و گیج کننده نیست. IdeaCenter 610S یک پی‌سی قدرتمند است که یک پروژکتور اچ‌دی را نیز در دل خود جای داده است.

لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده که از جمله‌ی جالب‌ترین این محصولات می‌توان به پی‌سی مجهز به پروژکتور این کمپانی اشاره کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرده که پروژکتور کار گذاشته شده در این پی‌سی قابلیت جدا شدن را دارد و در کنار آن می‌توان پی‌سی مورد نظر را نیز در امورات روزانه مورد استفاده قرار داد. همچون سایر محصولاتی که لنوو در CES 2016 معرفی کرده، این پی‌سی نیز به نسل ششم تراشه‌های اینتل مجهز شده است. تراشه‌ی Core i7 اسکای لیک در کنار حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی می‌تواند به راحتی فیلم‌های مورد نظر کاربران را روی پرده پخش کرده و لذت دیدن فیلم را برای کاربران فراهم کند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این محصول می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۲ ترابایتی یا حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی SSD اشاره کرد. لنوو سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را با این پی‌سی همراه کرده است.


اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016




 انویدیا از یک سوپرکامپیوتر برای خودروهای بدون راننده پرده برداشت

کنفرانس انودیا در CES 2016 برگزار شد و در آن از ابرکامپیوتری برای خودروهای بدون راننده پرده برداشت. انویدیا با ارائه قابلیت‌های پلتفرم خود برای خودروهای بدون راننده همه را شگفت زده کرده است.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



جن سان هانگ - مدیرعامل انویدیا در نطق اصلی این شرکت که امروز صبح در CES برگزار شد خبر از یک کامپیوتر جدید به نام Drive PX2 داد که در حقیقت جایگزین نسخه‌ی قبلی با نام Drive CX است که سال گذشته معرفی شده بود. انویدیا همیشه به ارائه اعداد و ارقام بزرگ در زمینه‌ی قدرت پردازشی معروف بوده است و در کنفرانس امروز خود نیز اعداد جالبی را ارائه کرد. پردازنده‌ی Drive PX2 قدرتی معادل ۱۵۰ مک بوک پرو را دارد اما ابعاد آن کوچک‌تر از یک ظرف غذا است تا در هر خودرویی جا شود.

کامپیوتر Drive PX2 دارای پردازنده‌ی ۱۲ هسته‌ای است که در مجموع قدرت پردازشی ۸ ترافلاپ و ۲۴ ترا عملیات یادگیری عمیق در هرثانیه را ارائه می‌کند. انویدیا برای خنک کردن این پردازنده از یک خنک‌کننده‌ی آبی استفاده کرده است.

اما آیا واقعا برای کنترل خودروهای بدون راننده نیاز به چنین پردازنده‌ی قدرتمندی است؟ انویدیا باور دارد که اگر خودروهای بدون راننده بخواهند به درستی کار کنند باید بتوانند هزاران دستور را هر ثانیه پردازش کرده و سنسورهای مختلف را مدیریت کنند. خودورها باید بتوانند شرایط آب و هوا، شرایط جاده، ترافیک و صدها معیار دیگر را هر لحظه در نظر گرفته و براساس آن‌ها تصمیم گیری کنند. همه‌ اینها به این معنی است که آن‌ها نیاز به قدرت پردازشی بالایی دارند. انویدیا معتقد است که بحث خودروهای بدون راننده بسیار مشکل است.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



انویدیا در کنفرانس امروز خود اعلام کرد که Drive PX2 دارای ۱۲ ورودی دوربین، ورودی رادار و سنسورهای اولتراسونیک است.

ولوو اولین شریک تجاری انویدیا است که قصد دارد از Drive PX2 در خودروی آزمایشی بدون راننده‌ی خود استفاده کند.

 انویدیا در کنفرانس خود که در نمایشگاه CES 2016 برگزار شد نشان داد که کامپیوتر Drive PX2 این شرکت دقت به مراتب بالاتری در مقایسه با رقبا در زمینه‌ی تشخیص خودروها در خیابان دارد و به شکل مطمئن‌تری مسیر یابی می‌کند. انویدیا همچنین هوش مصنوعی خاصی را برای این کامپیوتر توسعه داده تا بتواند در شرایط مختلف تصمیم‌گیری صحیحی داشته باشد و علاوه بر این در طول زمان بتواند دانش خود را افزایش دهد.

انویدیا همچنین پلتفرم خاصی را با نام Nvidia Drivenet توسعه داده و در حال آزمایش آن است. این پلتفرمِ ۹ لایه قرار است مرتبا از دنیا بیاموزد و کمک کند تا سیستم خودرو بدون راننده‌ی انویدیا در طول زمان بهتر و دقیق‌تر تصمیم‌گیری کند. مدیرعامل انویدیا می‌گوید که این سیستم تنها چند ماه زمان نیاز داشت تا بتواند اشیاء مختلف را بصورت آنی تشخیص دهد.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



انویدیا در حال حاضر در حال همکاری با آئودی است تا سیستم Nvidia Drivenet را آزمایش کند. این آزمایش‌ها قرار است بررسی کنند که آیا پلتفرم بدون راننده‌ی انویدیا می‌تواند در جاده‌های آلمان درست عمل کند یا خیر. این سیستم قرار است بهتر از انسان، تابلوها را تشخیص دهد.


 آلکاتل وان‌تاچ محصولات سری Pixi 4 را در CES 2016 رونمایی می‌کند

نمایشگاه CES 2016 از فردا به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند، قرار است آلکاتل وان‌تاچ نیز در جریان این نمایشگاه از محصولات سری Pixi 4 رونمایی کند.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



 آلکاتل وان‌تاچ با دست پر در نمایشگاه CES 2016 حاضر شده و قصد دارد از سری جدید محصولات خود موسوم به پیکسی ۴ رونمایی کند. این کمپانی قرار است دستگاه‌های پیکسی ۴ شامل دو گوشی هوشمند ۳.۵ و ۴.۵ اینچی، یک فبلت ۶ اینچی و یک تبلت ۷ اینچی را معرفی کند.

آلکاتل مدعی شده با اینکه محصولات سری پیکسی ۴ جزو دستگاه‌های پایین‌رده به شمار می‌روند ولی عملکردی فراتر از انتظار خواهند داشت و جزو محصولات با کیفیت این رده‌ی قیمتی به شمار می‌روند که تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارند. آلکاتل وان‌تاچ می‌گوید دستگاه‌های مورد نظر از نظر طراحی، کیفیت صدا، کیفیت دوربین و عمر باتری بسیار خوب هستند. این شرکت تلاش کرده تا سری پیکسی ۴ از بهترین طراحی و بهترین امکانات در بین دیگر محصولات پایین‌رده‌ی بازار برخوردار باشد. همچنین قرار است تبلت ویندوزی پیکسی ۳ آلکاتل وان‌تاچ مجهز به نمایشگر ۸ اینچ با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ رونمایی شود.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



آخرین محصولی که امروز توسط این برند معرفی می‌شود ساعت هوشمند CareTime برای کودکان است. شاید داشتن ساعت هوشمند برای کودکان کمی مضحک و عجیب باشد ولی نباید سرعت پیشرفت دنیای فعلی را فراموش کنیم. ساعت کِرتایم آلکاتل وان‌تاچ را می‌توان بهترین انتخاب برای بچه‌ها دانست که به کمک آن می‌توانید همیشه با آنها در ارتباط باشید.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



به لطف این ساعت والدین می‌توانند برای فرزندان خود پیام صوتی ارسال کنند. به علاوه امکان برقراری تماس نیز وجود دارد. همچنین کودکان می‌توانند به ۱۰ مخاطب از پیش تعریف شده‌ی خود پاسخ دهند و امکان برقراری تماس با ۵ شماره‌ی ثبت شده نیز وجود دارد. به این ترتیب والدین می‌توانند مطمئن باشند که فرزندان آنها نمی‌توانند با اشخاص ناشناس تماس بگیرند. ضمن اینکه یک GPS داخلی برای کِرواچ در نظر گرفته شده و والدین براساس آن می‌توانند فرزندان خود را مکان‌یابی کنند. امکان تنظیم محدوده‌ی ایمن نیز روی این ساعت وجود دارد که والدین به کمک اپلیکیشن مورد نظر می‌توانند از خروج کودک خود از این منطقه با خبر شوند.

به زودی محصولات سری Pixi 4 آلکاتل وان‌تاچ در کنار تبلت ۸ اینچی پیکسی ۳ و ساعت هوشمند CareTime رونمایی می‌شود تا ببینیم حاصل تلاش جدید این کمپانی چگونه از آب در آمده است.


 با Yoga 900S لنوو سبک‌ترین نوت‌بوک دومنظوره‌ آشنا شوید

لنوو امروز نوت‌بوک دومنظوره‌ای با نام یوگاه 900S را معرفی کرد. این دستگاه بسیار باریک و کم وزن بوده و با توجه به جنس فیبرکربنی آن به راحتی می‌توان آن را در یک دست نگه داشت.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



 اگر هم به لپ‌تاپ‌ها و هم به تبلت‌ها علاقه دارید، نوت‌بوک‌های دومنظوره می‌توانند بهترین پاسخ برای شما باشند. با این حال غالب این دستگاه‌ها سنگین هستند؛ اما حالا لنوو با معرفی نوت‌بوک دومنظوره‌ای مدعی است که سبک‌ وزن‌ترین این دستگاه‌ها در دنیا را به نام خود ثبت کرده است.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



یوگا ۹۰۰ اس شباهت زیادی به یوگا ۹۰۰ دارد و لولای آن بسیار شبیه به نسل قبلی است و می‌توان آن را ۳۶۰ درجه چرخاند. این نوت‌بوک ۹۹۸ گرم وزن و ۱.۲۷ سانتی‌متر ضخامت دارد که وزنی مشابه مک‌بوک جدید اپل است.

این صفحه‌نمایش رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۴۴۰ داشته و صفحه‌نمایش لمسی آن از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. این نوت‌بوک دارای اسپیکرهای دالبی پرقدرت نیز هست.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



از لحاظ سخت‌افزاری نیز یوگا ۹۰۰ اس دارای پردازنده‌ی کور ام ۷، تا ۸ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD است. این نوت‌بوک همچنین دارای یک پورت یو‌اس‌بی ۳.۰، یک پورت یو‌اس‌بی نوع سی و جک هدفون است. لنوو مدعی است یوگا ۹۰۰ اس تا ۱۰.۵ ساعت پخش مداوم ویدیو را نیز پشتیبانی می‌کند.

نوت‌بوک جدید لنوو دارای سیست‌عامل ویندوز ۱۰ هوم بوده و با قیمت پایه‌ی ۱۰۹۹ دلار از ماه مارس روانه‌ی بازار خواهد شد.


 لپ‌تاپ ۱۳ اینچی IdeaPad 710S لنوو معرفی شد

ابعاد مختلفی برای لپ‌تاپ‌ها وجود دارد، اما شاید ۱۳ اینچ مرزی برای قابل حمل بودن یک دستگاه است. لنوو نیز با علم به این موضوع لپ‌تاپ جدید ۱۳ اینچی با نام IdeaPad 710S را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



لنوو لپ‌تاپ جدید ۱۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی را در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد. از لحاظ سخت‌افزاری نیز این لپ‌تاپ ضعیف نیست و می‌توان نسخه‌ای از آن مجهز به پردازنده‌ی نسل ششم Core i7 و ۸ گیگابایت رم DDR3 را نیز خریداری کرد.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



امکان سفارش نسخه‌ای مجهز به ۲۵۶ گیگابایت SSD نیز وجود دارد یا اگر نیاز به کارهای گرافیکی دارید می‌توانید نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی Iris GFX اینتل را خریداری کنید. IdeaPad 710S مجهز به دو اسپیکر JBL نیز شده است.

این دستگاه دارای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بوده و با قیمت ۷۹۹ دلار از ماه جولای سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد.


 گوشی‌های سری K ال‌جی مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته دوربین در CES 2016 به نمایش در می‌آید

قرار است عصر امروز کنفرانس خبری ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 برگزار شود. این غول کره‌ای قصد دارد در جریان این نمایشگاه به طور رسمی از دو گوشی جدید سری K رونمایی کند.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



ا‌ل‌جی سال ۲۰۱۵ با گوشی‌هایی چون G4 و V10 یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا خبر می‌رسد این شرکت کره‌ای خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. گفته می‌شود ال‌جی در کنفرانس خبری امروز خود در جریان نمایشگاه CES 2016 به طور رسمی از دو گوشی K10 و K7 رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های سری K جایگزین گوشی‌های سری L خواهند شد که مهمترین مشخصه‌ی آنها سبک طراحی جدید با بهره‌گیری از شیشه خمیده‌ی 2.5D جدید ال‌جی است.

همچنین ال‌جی اعلام کرده گوشی‌های سری K با تمرکز بر خلق و تماشای محتوای مالتی‌مدیا، تولید و عرضه خواهند شد. برای مثال برخی از مدل‌ها مانند K10 به دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل مجهز شده‌اند. ال‌جی مدعی شده دوربین‌های به کار رفته در گوشی‌های سری K، پیشرفته‌ترین دوربین‌هایی است که در این گروه از گوشی‌های هوشمند به کار رفته است.

برخی از قابلیت‌های منحصر به فرد ال‌جی مانند Gesture Shot و Gesture Shot Interval نیز در این گوشی‌ها دیده می‌شود. به کمک ویژگی اول وقتی کف دست خود را جلوی نمایشگر نه دارید، می‌توانید عکس بگیرید. در حالت دوم اگر دو بار کف دست خود را به صفحه نزدیک کنید امکان ثبت سریع ۴ شات پشت سر هم وجود دارد. کاور پشتی هر دو گوشی کا ۱۰ و کا ۷ ال‌جی از الگوی‌ مواج گونه بهره می‌برد تا امکان سر خوردن گوشی از دست کاربر به حداقل برسد.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



ال‌جی کا‌ ۱۰ به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن HD مجهز شده که در دو نسخه‌ی ۳ جی و ۴ جی به فروش خواهد رسید. مدل ۳ جی از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و نسخه‌ی 4G از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۲ یا ۱.۳ گیگاهرتز بهره خواهد برد. همچنین این گوشی در سه مدل مختلف با رم ۱، ۱.۵ و ۲ گیگابایت تولید می‌‌شود. برای حافظه‌ی داخلی مدل‌های مختلف کا ۱۰، از ۸ و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی استفاده شده است. مدل 4G به یک سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل یا دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است. ال‌جی برای مدل 3G از یک دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل استفاده کرده است.

باتری این گوشی ۸.۸ میلی متری یک نمونه‌ی ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و در رنگ‌های سفید، آبی کبود و طلایی به فروش می‌رسد.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



اما گوشی کا ۷ ال‌جی به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ مجهز شده که نسخه‌ی 4G از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتز و مدل 3G از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی بهره می‌‌برد. این گوشی هم در دو مدل مختلف با رم ۱.۵ و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت یا رم ۱ و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایت عرضه می‌شود. دوربین جلوی دستگاه ۸ یا ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی کا ۷ ال‌جی بر عهده‌ی یک باتری ۲۱۲۵ میلی آمپر ساعت است. نسخه‌ی 4G در رنگ‌های تیتانیومی، سفید و سیاه و نسخه‌ی 3G در رنگ‌های طلایی، سفید و سیاه وارد بازار می‌شود. ضخامت مدل 4G برابر ۸.۹ و ضخامت مدل ۳ جی ۹.۰۵ میلی‌متر است.

قرار است عصر امروز هر دو گوشی در جریان نمایشگاه CES 2016 به طور رسمی معرفی شوند و انتظار داریم ال‌جی زمان عرضه و قیمت آنها را نیز اعلام کند.


ایسر از کروم‌بوک جدید خود در CES 2016 رونمایی کرد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



ایسر یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در روز اول CES 2016 بود. این کمپانی امروز در جریان این نمایشگاه از کروم‌بوک جدید خود با نمایشگر ۱۱ اینچی رونمایی کرد. همراه زومیت باشید.

به نظر می‌رسد همچنان کروم‌بوک‌ها در کانون توجه شرکت‌های مختلف قرار دارند. کروم‌بوک‌ها با توجه به قیمت پایین نسبت به دیگر محصولات به ویژه در بخش آموزش، طرفداران خوبی دارد. کمپانی ایسر امروز در جریان نمایشگاه CES 2016 از کروم‌بوک ۱۱ اینچی جدید خود رونمایی کرد که نسبت به محصولات مشابه طراحی زیباتر و استحکام بیشتری دارد. این دستگاه می‌تواند برای کاربرانی که دنبال یک محصول خوش‌ساخت برای مصارف روزانه هستند بهترین گزینه باشد.

جری کائو، مدیر گروه تجاری نوت‌بوک‌های ایسر می‌گوید:

ما دقیقا می‌دانیم که مشتریان ما انتظار دارند کروم‌بوک‌ها سبک زندگی جدید، عملکرد عالی و طراحی زیبا را با قیمت بسیار مناسب در اختیار آنها قرار دهند. کروم‌بوک ۱۱ تمام این مشخصات را همراه خود دارد.

الگوی نانو پرینت کاور این کروم‌بوک نه تنها باعث زیباتر شدن و القای حس بهتر شده است، بلکه استحکام کروم‌بوک ۱۱ را بیشتر کرده است. ایسر به گونه‌ای کروم‌بوک جدید خود را برای مشتریان تجاری و آموزشی طراحی کرده که در محیط‌های پرفشار نیز مقاومت خوبی داشته باشد. پوسته‌ی دستگاه به تنهایی می‌تواند نیروی ۶۰ کیلوگرمی را تحمل کند و اگر از فاصله ۶۰ سانتی‌متری نیز سقوط کند هیچ آسیبی به گوشه‌های کروم‌بوک ۱۱ وارد نمی‌شود.

کروم‌بوک ۱۱ ایسر به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای سلرون اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. این دستگاه از سیستم‌عامل کروم استفاده می‌کند و باتری آن ۹ ساعت دوام می‌آورد. کروم‌بوک جدید ایسر از یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل با فناوری ComfyView ایسر بهره می‌برد که به لطف این تکنولوژی حتی در استفاده‌ی طولانی مدت چشم شما خسته نخواهد شد. ایسر برای محصول خود یک وب‌کم HDR، دو اسپیکر استریو و میکروفون داخلی را در نظر گرفته است. این کروم‌بوک از شبکه وای‌فای MIMO 802. ۱۱ac، خروجی یو‌اس‌بی ۳، یو‌اس‌بی ۲ و HDMI پشتیبانی می‌کند.

عرضه‌ی کروم‌بوک ۱۱ ایسر از ماه آینده در منطقه‌ی آمریکای شمالی با قیمت پایه‌ی ۱۸۰ دلار و در بازارهای اروپایی با قیمت پایه ۳۲۹ یورو، آغاز می‌شود.


ایسر کامپیوتر بدون کیس Chromebase 24 را با سیستم‌عامل کروم معرفی کرد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



ایسر امروز و در نمایشگاه CES از کامپیوتر بدون کیس Chromebase 24 پرده برداشت. این محصول از پردازنده‌ی ساخت اینتل و سیستم‌عامل کروم بهره می‌برد. همراه زومیت باشید.

ایسر یکی از شرکت‌هایی است که استفاده از سیستم‌عامل کروم را فراموش نکرده است. این شرکت به تازگی کامپیوتر بدون کیس Chromebase ۲۴ را با یک صفحه‌نمایش ۲۳.۸ اینچی از نوع IPS معرفی کرده است. این صفحه‌نمایش لمسی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ تجربه‌ی مناسبی از کار با سیستم‌عامل کروم را به کاربر خواهد داد.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



عموما کامپیوترهای مبتنی بر کروم از نظر سخت‌افزاری خیلی قوی نیستند، ولی Chromebase ۲۴ ر ا باید یک مورد خاص دانست. این کامپیوتر از پردازنده‌ی ساخت شرکت اینتل استفاده می‌کند و می‌توان مدل‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم را سفارش داد. استفاده از ۴ میکروفون داخلی برای ثبت مناسب صداها و بهره‌مندی از یک وبکم HD از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر بدون کیس به شمار می‌رود.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



ایسر هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصول منتشر نکرده است، اما مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند قیمت Chromebase ۲۴ نسبت به منطقه و مشخصات سخت‌افزاری متفاوت خواهد بود. نظر شما در مورد این محصول جدید چیست؟ آیا استفاده از سیستم‌عامل کروم برای محصولات این چنینی مناسب است؟


سامسونگ ساندبار جدید HW-K950 را با پشتیبانی از Dolby Atmos معرفی کرد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 از نسل جدید سیستم صوتی یا همان ساندبار خود رونمایی کرد. این سیستم صوتی HW-K950 نام دارد و از فناوری جدید Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند که آخرین فناوری دالبی برای سیستم‌های صوتی است. همراه زومیت باشید.

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 از ساندبار جدید خود با نام HW-K950 رونمایی کرد. این ساندبار از آخرین فناوری صوتی دالبی با عنوان Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. Dolby Atmos فناوری جدیدی است که در آن از روش سنتی مبتنی بر کانال برای پخش صوت استفاده نشده و برای بهبود کیفیت صدا و تجربه‌ی بهتر در شنیدن صداهای تولید شده، از امکان پخش صوت در سمت بالا نیز استفاده شده است. در واقع ساندبار جدید سامسونگ دارای بلندگوهایی در قسمت بالایی است که صوت را در محور عمودی منتشر می‌کنند. هدف از توسعه‌ی این سیستم ایجاد تجربه‌ی سه بعدی انتشار صدا است.

HW-L950 شامل ساندبار پیشین سامسونگ به همراه سه بلندگوی با قدرت پرتاب صوت در مسیر مستقیم و دو بلندگو در قسمت بالا برای انتشار صوت در جهت محور عمودی است. همچنین باید به دو بلندگوی استندی بی‌سیم نیز اشاره کرد که هر یک از وجود یک بلندگو در مسیر افقی و یک بلندگو در بالا برای انتشار صوت در محور عمودی استفاده می‌کنند. ترکیب این سیستم با ساب‌ووفر ۵.۱.۴ کاناله انتشار صدای ساراند را امکان‌پذیر می‌کند.

سامسونگ مدعی است با استفاده از این سیستم صوتی تجربه‌ی انتشار صدای بسیار خوبی را با اشغال حجم بسیار کمی از فضای منزل کاربران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. البته باید به این نکته توجه داشت که  ارتفاع سقف محل قرارگیری این ساندبار در عملکرد این سیستم بسیار تاثیرگذار است. باید به این نکته اشاره کرد که تجربه‌ی استفاده از این ساندبار به اندازه‌ی بلندگوهایی که به سقف متصل می شوند، خوب نیست.


مدیاتک تراشه‌های سری MT2523 را با تمرکز روی ساعت‌‌های هوشمند معرفی می‌کند


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



کمپانی‌های کوچک و بزرگ یک بار دیگر در CES 2016 لاس‌وگاس گرد آمده‌اند تا آخرین تکنولوژی‌های خود را معرفی کنند. بازار ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی چند وقتی است داغ شده و مدیاتک با اشراف نسبت به این موضوع قصد دارد در جریان CES 2016 از تراشه‌های MT2523 با محوریت ساعت‌های هوشمند رونمایی کند. همراه زومیت باشید.

مدیاتک از جمله کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تولید تراشه‌های موبایل است و تلاش کرده با ارائه‌ی پردازنده‌های جذاب و خوش‌قیمت در مقابل رقبای سرسختی چون کوالکام ایستادگی کند. تعداد محصولاتی که از تراشه‌های تولید شده توسط مدیاتک بهره می‌برند روز به روز در حال افزایش است. اما این بار مدیاتک بازار ابزارهای پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند را هدف قرار داده است.

تراشه‌ی سری MT2523 به پردازنده‌ی Cortex M4 آرم مجهز شده و از بلوتوث دو بانده، GPS و نمایشگرهای با رزولوشن بالا پشتیبانی می‌کند و به گفته‌ی مدیاتک نسبت به تمامی رقبا تا ۴۱ درصد کوچکتر است. تراشه‌ی MT2523 به صورت (SiP (System in Package یا سیستم در یک پکیج عرضه می‌شود و کمک می‌کند دستگاه‌های موجود در بازار با یک بار شارژ، یک هفته به طور مداوم کار کنند.

مدیاتک نسبت به پشتیبانی از نمایشگرها حساسیت داشته و تراشه‌ی جدید این کمپانی از هر دو رابط سریال و MIPI-DSI در کنار سیستم true color برای نمایش دو بعدی و تک بیتی رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند تا فضای کمتری از حافظه‌ی رم اشغال شده و میزان مصرف انرژی کاهش یابد. با توجه به کوچکتر بودن تراشه‌ی MT2523 مدیاتک نسبت به رقبا، دستگاه‌هایی که به این پردازنده مجهز می‌شوند در مقابل مدل‌های فعلی کوچکتر و باریک‌تر خواهند بود.

به نظر می‌رسد مدیاتک در مسیر درستی گام بر می‌دارد؛ ولی در تراشه‌ی MT2523، هدف سازنده برقراری تعادل میان خوانایی و مصرف انرژی بوده است. اما پردازنده‌ی Cortex M4 آرم محدودیت‌هایی را برای تراشه‌ی MT2523 به وجود می‌آورد. از طرف دیگر محصولاتی چون ساعت هوشمند هواوی واچ یا واچ اِربِین ال‌جی که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با هسته‌ی پردازشی قوی‌تر Cortex A7 بهره می‌برند، به مراتب عملکرد بهتری خواهند داشت.

به هر حال تراشه‌ی MT2523 با تمرکز روی ابزارهای پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند و گجت‌های سلامتی مجهز به نمایشگر معرفی خواهد شد و نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی می‌توانیم شاهد عملکرد این پردازنده‌ روی دستگاه‌های جدید باشیم.


سامسونگ حافظه‌ی SSD جدید خود را با ظرفیت ۲ ترابایت در CES 2016 رونمایی کرد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



سامسونگ در ادامه‌ی معرفی حافظه‌های SSD قابل حمل خود، در CES 2016 نیز نسل جدید این سری از محصولات خود را معرفی کرده است. نسل جدید حافظه‌ی SSD قابل حمل سامسونگ دارای ۲ ترابایت حافظه است. همراه زومیت باشید.

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 نسل جدید حافظه‌ی SSD قابل حمل خود را معرفی کرد. این محصول دارای ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی بوده و Portable SSD T3 نام دارد. سامسونگ در این محصول از حافظه‌های vertical NAND یا همان V-NAND بهره برده که قادر است اطلاعات را با سرعت ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه خوانده و روی حافظه بنویسد. با وجود اینکه این حافظه در مقایسه با T1 یا همان نسل پیش کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر شده، اما همچنان می‌توان به راحتی آن را در جیب قرار داده و با خود حمل کرد. بزرگ‌ترین تغییر در این حافظه‌ی جانبی را باید همان افزایش ظرفیت خواند. علاوه بر نسخه‌ی ۲ ترابایتی می‌توان این حافظه را در ظرفیت‌های ۲۵۰، ۵۰۰، یک و دو ترابایتی خریداری کرد.

حافظه‌ی SSD ضد شوک سامسونگ از اینترفیس‌های ارتباطی نظیر USB 3.1 و USB نسخه‌ی C به همراه USB 2.0 بهره می‌برد که از این‌رو می‌توان حافظه را در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار داد. در صورتی که امنیت فاکتوری مهم برای شما است، می‌توانید با استفاده از رمزنگاری AES-256 اطلاعات خود را روی این حافظه از دستبرد دیگران محافظت کنید. سامسونگ اپلیکیشن اندرویدی این حافظه را نیز منتشر کرده که می‌توان با استفاده از آن رمز عبور را تغییر داده و میزان حافظه‌ی باقی مانده را مشاهده کرد. سامسونگ این محصول را از ماه آینده‌ی میلادی در کشور‌های چین، آمریکا، اروپا و کره پیش از سایر بازار‌ها عرضه خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نشده است.

البته نباید انتظار داشت تا این محصول قیمت زیاد پایینی داشته باشد؛ این موضوع در مورد حافظه‌های با ظرفیت بالا بیشتر صدق می‌کند. سامسونگ نسل پیشین این حافظه را با ظرفیت یک ترابایتی به قیمت ۶۰۰ دلار به فروش می‌رساند.


نوع جدیدی از وای-فای برای اتصال ابزارهای خانه هوشمند طراحی شد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



در حال حاضر اکثر گجت‌ها از طریق اتصال وای-فای به یکدیگر متصل می‌شوند، چرا گجت‌های مربوط به خانه‌ی هوشمند از طریق وای فای متصل نشوند؟  همراه زومیت باشید تا با وای فای هالو، نسخه‌ی جدید وای-فای برای اینترنت اشیاء آشنا شوید.

نسخه‌ی فعلی وای-فای که در لوازم مختلف از آن استفاده می‌کنیم مصرف انرژی بالایی دارد و برای گجت‌های خانه‌ی هوشمند مناسب نیست. برای اینترنت اشیاء باید با هر بار شارژ یک ماه یا شاید هم یک سال استفاده کرد.

گروهی که پشت توسعه‌ی فناوری وای-فای است نوع جدیدی از وای فای را معرفی کرده که انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند. به این ترتیب می‌توان از وای-فای جدید در لوازم خانگی و اینترنت اشیاء نیز استفاده کرد. نوع جدید وای فای، Wi-Fi HaLow نامیده می‌شود و قرار است با استاندارد 802.11ah روانه‌ی ابزارهای مختلف شود. این فناوری در سال ۲۰۱۸ در محصولات مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در واقع وای-فای هالو پاسخی است به فناوری بلوتوث. فناوری که احتمالا نه تنها در اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار خواهد گرفت بلکه در ابزارهای پوشیدنی و گجت‌های تناسب اندام بکار گرفته شود. علاوه بر این دوربین‌های عکاسی، سنسورهای مورد استفاده در هواپیما و دیگر گجت‌ها نیز از این فناوری استفاده خواهند کرد.

اگر وای-فای هالو بتواند مصرف انرژی کمی داشته باشد آن وقت به سرعت می‌‌‌تواند مورد توجه تولیدکنندگان سخت‌افزارهای مختلف قرار گرفته و به یک استاندارد در گجت‌ها تبدیل شود. این نوع از وای فای با فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز کار می‌کند که نفوذ بیشتری داشته و دسترسی به آن نسبت به وای-فای فعلی با رنج فرکانسی ۲.۴ تا ۵ گیگاهرتز بیشتر است.

البته سرعت انتقال اطلاعات در وای-فای هالو به اندازه‌ی وای-فای ای‌سی نیست و قرار نیست بتوانید با آن اطلاعات را با سرعت زیادی منتقل کنید.


ایسر RealSense را به لپتاپ‌های Aspire V Nitro Black Edition آورد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



ایسر امروز و در خلال نمایشگاه CES مدل جدیدی از Aspire V Nitro Black Edition را معرفی کرده است که به جدیدترین فناوری دوربین اینتل با نام RealSense  همراه زومیت باشید.

روزگاری اپل تک ستاره‌ی دنیای لپتاپ‌های با ضخامت کم بود ولی این روزها شرکت‌های زیادی در حال رقابت در این بخش هستند. ایسر یکی از شرکت‌هایی است که به لپتاپ‌های مقرون به صرفه با مشخصات سخت‌افزاری قوی شناخته شده است؛ سری Aspire V Nitro ایسر برای علاقه‌مندان به کارهای سنگین که لپتاپی سبک می‌خواهند پیشنهاد می‌شود.

ایسر به تازگی این سری از لپتاپ‌های خود را به جدیدترین تکنولوژی دوربین RealSense اینتل مجهز کرده است. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند با ژست‌های حرکتی و بدون لمس صفحه کنترل سیستم را در اختیار بگیرند. به لطف بهره‌گیری از RealSense استفاده از ویژگی ویندوز Hello در ویندوز ۱۰ به بهترین شکل ممکن شده است.

پیشرفت‌ها فقط به اضافه شدن RealSense  خلاصه نمی‌شود بلکه طبق ادعای ایسر این لپتاپ برای اجرای بازی‌های سنگین نیز گزینه مناسبی خواهد بود. بهره‌مندی از پردازنده‌های نسل ششم اینتل و استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX960M از ویژگی‌های بارز سخت‌افزاری این لپتاپ به شمار می‌رود. این لپتاپ در دو نسخه‌ی ۱۵ و ۱۷ اینچی موجود خواهد بود. ایسر همچنین در این مدل برای بهبود کیفیت و تجربه‌ی صدای خروجی از تکنولوژی‌های دالبی و TrueHarmony استفاده کرده است. قیمت مدل‌های مجهز به دوربین‌ RealSense اینتل از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود. این لپتاپ از ماه آینده‌ی میلادی برای خرید در دستری خواهد بود. نظر شما در مورد این سری از لپتاپ‌های قدرتمند شرکت ایسر چیست؟

ایسر نوت‌بوک جدید TravelMate P648‌ را با نسل ششم پردازنده‌های اینتل معرفی کرد


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



اولین روز CES 2016 را باید مملو از خبرهای ناب بدانیم. در این روز شلوغ کمپانی‌های مختلف از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کردند. ایسر نیز با معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های تراول‌میت P648 نشان داد همچنان به بازار نوت‌بوک‌ها علاقه دارد. همراه زومیت باشید.

کمپانی ایسر سال‌ها است در زمینه‌ی تولید انواع لپ‌تاپ فعال است. کاربران این برند را با نوت‌بوک‌های جذاب و خوش‌قیمت آن می‌شناسند. اما چند وقتی است ایسر تصمیم گرفته تا به سمت عرضه و تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند روی بیاورد. امروز در جریان نمایشگاه CES 2016 آمریکا، این شرکت از سری جدید لپ‌تاپ‌های Travelmate P648 با مشخصات فنی متفاوت رونمایی کرد.

تراول‌میت‌های جدید ایسر به نسل ششم پردازنده‌های Core i3, Core i5 و Core i7 اینتل در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 با امکان افزایش تا ۲۰ گیگابایت مجهز شده‌اند. هدف از تولید نوت‌بوک‌های جدید ایسر ارائه‌ی حداکثر عملکرد، راندمان بالا و تجربه‌ی چندوظیفگی بی‌نقص است. تروال‌میت‌های ایسر بازار کاربران حرفه‌ای و مشاغل تجاری را هدف گرفته که بیش از دیگران در سفرهای کاری به سر می‌بند. به همین دلیل ایسر از تراول‌میت پی ۶۴۸ به عنوان یک همسفر کاملا حرفه‌ای یاد می‌کند.


اخبار و حواشی رویداد تکنولوژی CES 2016



سبک طراحی این سری از لپ‌تاپ‌های ایسر به گونه‌ای است که برای سفرهای مداوم مناسب باشد. بدنه‌ و در نوت‌بوک پی ۶۴۸ از فیبر کربن و شیشه ساخته شده که باعث می‌شود در عین وزن سبک، استحکام فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این نوت‌بوک تنها ۱.۶۸ کیلوگرم وزن و ۲۱ میلی‌متر ضخامت دارد. پوسته‌ی زیر دستگاه و قسمت‌های دیگر آن از آلومینیوم ساخته شده که باعث می‌شود به خوبی فشارهای وارده را تحمل کرده و در صورت افتادن، مقاومت خوبی داشت





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن