تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804072525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار و حواشی نمایشگاه CES 2016


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: این خبر به روزرسانی می شود:
اخبار و حواشی نمایشگاه CES 2016




در این نمایشگاه از لوازم خانگی و صوتی تصویری گرفته تا دوربین‌های دیجیتال، گجت‌های پوشیدنی، ابزارهای موبایل، خودروها و هر آنچه که در حوزه‌ی آی‌تی تصورش را می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شود.





zoomit.ir: نمایشگاه CES 2016 به شکل رسمی از روز چهارشنبه آغاز به‌کار می‌کند، اما از امروز شرکت‌های بزرگ اقدام به برگزاری کنفرانس و معرفی محصولات خود کرده‌اند. در این نمایشگاه از لوازم خانگی و صوتی تصویری گرفته تا دوربین‌های دیجیتال، گجت‌های پوشیدنی، ابزارهای موبایل، خودروها و هر آنچه که در حوزه‌ی آی‌تی تصورش را می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه به پوشش خبری این رویداد و معرفی محصولاتی که در این نماشگاه به نمایش گذاشه شده اند خواهیم پرداخت.


نمایشگاه تکنولوژی CES 2016 شوع شد



کنفرانس‌های مهم مرتبط با CES دو روز قبل از شروع رسمی این نمایشگاه آغاز می‌شوند و معمولا در این روزها مهم‌ترین محصولات کمپانی‌های بزرگ رونمایی می‌شود. این کنفرانس‌ها از صبح روز دوشنبه ۱۴ دی شروع شده و تا چهار شنبه صبح ادامه خواهند داشت. فاصله‌ی بین کنفرانس‌ها خیلی کم است و محصولات و سرویس‌های بسیاری در این زمان معرفی می‌شوند. به همین دلیل زومیت در طول هفته جاری به مراتب بیشتر از قبل بروز می‌شود و تقریبا کل ۲۴ ساعت شبانه روز را فعال خواهد بود. پس اگر شما هم مانند ما هیجان زده هستید تا بدانید کمپانی‌های مطرح حاضر در CES چه محصولاتی آماده‌ کرده‌اند.

زمان‌بندی کنفرانس‌های مهم CES 2016 در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی ماه:

کنفرانس ال‌جی با تمرکز روی لوازم خانگی و احتمالا گوشی‌های هوشمند - دوشنبه عصر ساعت ۱۹:۱۵

کنفرانس انویدیا با تمرکز روی فناوری‌های گرافیکی- سه‌شنبه ساعت ۹:۱۵ صبح

کنفرانس اینتل با تمرکز روی محصولات سال۲۰۱۶ این شرکت - چهار شنبه صبح ساعت  ۵:۴۵

کنفرانس سونی با تمرکز روی لوازم صوتی و تصویری، دوربین‌های دیجیتال و احتمالا صحبت در خصوص Playstation VR - چهارشنبه صبح ساعت ۴:۱۵

کنفرانس سامسونگ با تمرکز روی لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و اینترنت اشیا- سه شنبه صبح ساعت  ۱:۱۵


تصاویر بیشتر و رسمی از یخچال جدید سامسونگ

دیروز در خبری خواندیم که سامسونگ در CES 2016 یخچالی مجهز به صفحه نمایش لمسی غول‌آسا معرفی می‌کند. امروز تصاویر بیشتر و البته رسمی از این یخچال جدید منتشر شده است.


اخبار و حواشی نمایشگاه CES 2016



نمایشگاه CES 2016 به شکل رسمی از روز چهارشنبه آغاز به‌کار می‌کند، اما از امروز شرکت‌های بزرگ اقدام به برگزاری کنفرانس و معرفی محصولات خود کرده‌اند. سامسونگ هم که هر سال حضوری پررنگ در نمایشگاه CES داشته، امسال نیز با دست پر به نمایشگاه آمده و به نظر می‌رسد برای رونمایی از محصولاتش لحظه‌شماری می‌کند. یخچال مجهز به صفحه نمایش لمسی غول‌آسا، یکی از محصولات خلاقانه سامسونگ است که صفحه‌ی رسمی و کره‌ای فلیکر این شرکت عکس‌های بیشتری از این یخچال عجیب منتشر کرده است. عکس‌های رسمی مانند عکس‌های بنرهای تبلیغاتی این شرکت به نظر می‌رسند. ظاهر یخچال تفاوتی با دیگر محصولات بازار ندارد، تفاوت اصلی آن با دیگر محصولات قرارگیری یک صفحه‌ی نمایش بزرگ همراه با سیستم‌عامل اندروید است.


اخبار و حواشی نمایشگاه CES 2016



عکس‌های منتشر شده صرفا نمای بیرونی دستگاه را نشان می‌دهند و نمی‌توان اطلاعات دقیق‌تری از رابط کاربری، نحوه‌ی استفاده و کاربردهای مختلف آن بدست آورد. با این حال با توجه به عکس‌های این محصول در بنر تبلیغاتی منتشر شده می‌توان به وجود اپلیکیشن‌های آب‌و‌هوا، تقویم و خرید آنلاین پی برد.


لنوو لپ تاپ ۳۹۹ دلاری ThinkPad 13 را با سیستم‌عامل کروم معرفی کرد

لنوو علاوه بر مانیتور جذابِ ThinkVision، لپ‌تاپ هیبریدی یوگا X1، کامپیوتر Centre X1، تبلت ماژولار ThinkPad X1 یک لپ‌تاپ مجهز به کروم بوک را با نام ThinkPad 13 معرفی کرده است.


اخبار و حواشی نمایشگاه CES 2016



لنوو با دست پر به نمایشگاه CES 2016 امسال آمده است، این کمپانی چندین محصول جدید شامل کامپیوتر بدون کیس، لپ‌تاپ یوگا و مانیتور را معرفی کرد. یکی از این محصولات لپ تاپ ThinkPad 1 است که به سیستم‌عامل Chrome OS گوگل مجهز شده است. این لپ‌تاپِ ۱۳ اینچی در پیکربندی‌های مختلف و با حافظه‌ی رم تا ۱۶ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره سازی تا ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD و همچنین پردازنده‌ی نسل ششم اینتل Core i5 vPro ارائه می‌شود.

این لپ‌تاپ همچنین دارای درگاه سایز کامل HDMI، USB 3.0 و یک درگاه USB Type-C است.

کروم‌بوک جدید لنوو قرار است از ماه ژوئن امسال با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود. همچنین نسخه‌ی تحت ویندوز این لپ‌تاپ هم با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد.


لنوو تبلت ماژولار ThinkPad X1 را در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد

تبلت‌های قابل تبدیل در سال‌های گذشته مورد توجه شرکت‌های سازنده قرار گرفته‌اند و حالا طراحی‌های بسیار زیبایی را در سال‌های اخیر شاهد هستیم. لنوو نیز که به تازگی MIIX 700 را برای استفاده‌های تجاری و کسب و کار معرفی کرده، حالا به ساخت تبلت جدیدی از سری تینک‌پد پرداخته و تبلت X1 تینک‌پد را معرفی کرده است که البته نوآوری‌های بسیاری را نیز به همراه دارد.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



لنوو تبلت جدید خود با نام تینک‌پد ایکس ۱ را در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. این تبلت دومنظوره، دارای پردازنده‌ی کور ام اینتل بوده و در نسخه‌های مختلف تا ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین نسخه‌ای از این تبلت از ارتباطات LTE-A نیز پشتیبانی می‌کند که برای اولین بار در یک تبلت ویندوزی شاهد آن هستیم. نکته‌ی جالب در مورد این لپ‌تاپ قاب پشتی آن است که به راحتی جدا می‌شود. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ بوده و نسبت طول به عرض آن ۳ به ۲ است.

علاوه بر پشتیبانی از قلم، این تبلت دارای صفحه کلیدی با نام تینک‌پد است که قابل اتصال به آن است. وزن این تبلت با صفحه کلید یک کیلوگرم و بدون آن ۸۰۰ گرم است.

اصلی‌ترین نوآوری ایکس ۱ حالت ماژولار بودن آن است. برای مثال ماژول خلاقیت به شما اجازه می‌دهد علاوه بر بالا بردن شارژدهی باتری تا ۵ ساعت، یک پورت HDMI و یک پورت یو‌اس‌بی ۳.۰ داشته باشید. این ماژول‌ها به بخش زیری تبلت متصل می‌شوند.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



ماژول دوم، ماژول ارائه نام دارد که دارای یک پروژکتور کوچک و پورت HDMI است. زمانی که از کیک‌استند استفاده کنید، تبلت به یک کنترل پروژکتور تبدیل شده و با آن می‌توانید ارائه‌های خود را انجام دهید.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



ماژول آخر، ماژول عکاسی سه بعدی است که دارای دوربین سه بعدی RealSense اینتل است. از این ماژول برای اسکن کردن اشیا درون یک نرم‌افزار می‌توان بهره برد.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



در حالت کلی تبلت ماژولار لنوو، تبلتی با نوآوری‌های بسیار و کاربردی است. این تبلت از ماه فوریه با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. ماژول خلاقیت، ۱۴۹ دلار، ماژول ارائه که می‌تواند از فاصله‌ی دو متری روی پرده‌ای ۶۰ اینچی به وسیله‌ی پروژکتور تصاویر را نمایش دهد، ۲۷۹ دلار و ماژول عکاسی سه‌بعدی نیز ۱۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.


لنوو کامپیوتر ThinkCentre X1 را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد

لنوو نمایشگاه CES 2016 را با کنفرانس خود آغاز و محصولات بسیاری را معرفی کرد. یکی از این محصولات کامپیوتر قدرتمند و بدون کیس ThinkCentre X1 است که بسیار باریک بوده و باعث تعجب است که چگونه لنوو توانسته این سخت‌افزار قدرتمند را درون چنین بدنه‌ای جاسازی کند.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



لنوو در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2016 کامپیوتر بدون کیسی با نام ThinkCentre X1 را با ضخامت تنها ۱۱ میلی‌متر معرفی کرد. این کامپیوتر با وجود ضخامت کم توانسته آزمایش‌های مقاومت ارتش آمریکا را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



این کامپیوتر به اندازه‌ی یک لپ‌تاپ باریک بوده و دارای بدنه‌ی آلومینیومی است. صفحه نمایش ۲۴ اینچی آن رزولوشن فول اچ‌دی دارد و پایه‌ی آن را می‌توان برای زوایای مختلف تنظیم کرد.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



ThinkCentre X1 از ماه مارس روانه‌ی بازار می‌شود و قیمت ۱۰۲۹ دلاری خواهد داشت.

مشخصات فنی کامپیوتر ThinkCentre X1:

بدنه‌ی باریک ۱۱ میلی‌متری از جنس آلومینیوم

صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و روشنایی ۲۵۰ نیت

پردازنده: Core i7 vPro (گران قیمت‌ترین نسخه)

گرافیک: Intel HD Graphics 520

حافظه داخلی: From 500GB 7200rpm HDD. Configurable up to 1TB SSHD or 512GB SSD or 500GB SED/OPAL compliant HDD

حافظه رم: تا ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4

پورت‌ها: 5 X USB 3.0, Optional card reader, DP in & out combo port, LAN


آلکاتل تبلت پیکسی 3 مجهز به ویندوز 10 موبایل را معرفی کرد

آلکاتل تبلت پایین‌رده‌ی ویندوزی خود با نام پیکسی ۳ را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



آلکاتل در نمایشگاه CES 2016 از تبلت جدید ۸ اینچی ویندوزی خود پرده برداشت. با این تبلت می‌توان تماس صوتی برقرار کرد. سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل این تبلت نیز برای کارایی بیشتر تغییراتی به خود دیده است.

به علاوه آلکاتل لوازم جانبی مختلفی را برای پیکسی ۳ در نظر گرفته است. همچنین این تبلت دارای حسگر مادون قرمز و نیز دوربین در عقب و جلوی دستگاه است.


نمایشگر ۱۸ اینچ تاشوی ال‌جی که مانند روزنامه جمع می‌شود

ال‌جی که مدت‌ها است روی توسعه‌ی پنل‌های تاشو کار می‌کند، نمایشگر ۱۸ اینچی معرفی کرده که همچون روزنامه لوله می‌شود.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



نمایشگر ۱۸ اینچی جدیدِ ال‌جی، منعطف و قابل جمع شدن است. این نمایشگر که از نوع OLED است شاید در آینده‌ی نه چندان دور به روزنامه‌ی الکتریکی یا تبلت جمع شدنی تبدیل شود.

بخش دیسپلیِ ال‌جی این نمایشگر را به CES 2016 آورده است تا فناوری خود را به رخ رقبا بکشد.

ال‌جی تلویزیون‌های ۶۵ و ۷۷ اینچ 4K خود را نیز در کنار مانیتور 8K جدیدش به نمایشگاه لاس وگاس آورده است. این شرکت همچنین یک طرح مفهومی از تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ارائه کرده که ضخامتی به اندازه‌ی «یک برگ» کاغذ دارد. تجهیزات و مدارهای مربوط به نمایش تصویر این تلویزیون جدا از آن در جعبه‌ی مستقلی قرار داده شده است.

ال‌جی تنها شرکتی نیست که روی نمایشگرهای تاشو و منحنی شکل کار می‌کند، شرکت‌های شارپ، سامسونگ و سونی نیز پیش از این طرح‌های خود را به نمایش در آورده بودند.


لنوو از نمایشگر ThinkVision با درگاه USB-C و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم رونمایی کرد

امروز لنوو علاوه بر معرفی لپ‌تاپ هیبریدی X1 Yoga از یک صفحه نمایش جدید با نام ThinkVision رونمایی کرد که از درگاه USB-C و همچنین دوربین RealSense 3D اینتل پشتیبانی می‌کند.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



لنوو چندین محصول جدید را به لاس وگاس آورده تا در نمایشگاه CES 2016 امسال معرفی کند. یکی از این محصولات، مانیتور ThinkVision است که به درگاه USB-C مجهز شده است. این درگاه از DisplayPort پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند نه تنها سیگنال‌های مربوط به تصویر را از طریق USB به مانیتور منتقل کند بلکه به لطف پشتیبانی از فناوری Power Delivery 2.0 این درگاه می‌تواند تا ۱۰۰ وات برق را نیز منتقل کند تا به عنوان مثال از آن برای شارژ کردن لپ‌تاپ بهره ببرد. در حال حاضر اکثر لپ‌تاپ‌ها برای شارژ شدن به ۳۰ تا ۶۵ وات برق نیاز دارند و به این ترتیب در زمان استفاده از نمایشگر لپ‌تاپ‌های مجهز به USB-C که از این فناوری نیز پشتیبانی می‌کنند، شارژ خواهند شد.

نمایشگر ThinkVision X24 Pro به یک پنل IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. اگر هنوز کامپیوتر شما از درگاه USB-C پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید از طریق درگاه mDP سیگنال تصویر را به مانیتور منتقل کنید. این مانیتور همچنین دارای دوربین RealSense 3D  اینتل است تا کاربر بتواند ژست‌های حرکتی را به سیستم‌عامل منتقل کند. از این دوربین می‌توان برای فعال سازی قابلیت Windows Hello نیز استفاده کرد تا با تشخیص چهره ورود به سیستم‌عامل ویندوز میسر شود.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



علاوه بر این‌ها، مانیتور X24 Pro  دو قابلیت جالب دیگر را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اولین قابلیت شارژ بی‌سیم تلفن‌ها است که از طریق آن اگر تلفن هوشمند خود را روی پایه‌‌ی مانیتور قرار دهید، شارژ خواهد شد. این مانیتور از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

قابلیت انتخابی دیگر در این نمایشگر، یک لوازم جانبی به نام WiGig است که از طریق آن می‌توانید لپ‌تاپ‌های سازگار با این فناوری را به مانیتور متصل کنید. لپ‌تاپ‌های سری جدید ThinkPad از این فناوری پشتیبانی می‌کنند تا بدون نیاز به اتصال کابلی و بدون سیم تصویر را به مانیتور متصل کنید.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



این مانیتور داری ۲ اسپیکر ۳ وات و ۲ میکروفون است که از قابلیت حذف نویز محیط نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند صدای شفاف و واضحی را از طریق مانیتور ضبط کند.

مانیتور جدید لنوو با قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد و اگر مایل باشید تا اتصال WiGig را نیز در اختیار داشته باشید باید ۲۵۰ دلار دیگر هزینه کنید.


اخبار و حواشی نمایشگاه تکنولوژی CES 2016



محصول دیگر لنوو یک مانیتور ۲۷ اینچی با نام ThinkVision X1 است. این مانیتور بسیار باریک تنها ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد و از رزولوشن اولترا اچ‌دی (3840x2160) پیکسل پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر نیز از درگاه USB-C با پشتیبانی از DisplayPort 1.2  بهره می‌برد و فرکانس آن نیز ۶۰ هرتز است.

این نمایشگر به پنل ۱۰ بیت با پشتیبانی ۹۹ درصدی از طیف رنگی sRGB مجهز شده است و از درگاه HDMI 2.0،  USB-C و DisplayPort بهره می‌برد. حداکثر شدت روشنایی این مانیتور نیز ۳۰۰ و کنتراست آن ۱۳۰۰:۱ است.


لنوو از لپ‌تاپ هیبریدی ThinkPad X1 Yoga با نمایشگر OLED رونمایی کرد

 لنوو از جمله شرکت‌هایی است که امروز در لاس‌ وگاس از محصولات جدید خود رونمایی کرد. بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی PC در دنیا یک محصول جدید به نام Thinkpad X1 Yoga را به خانواده‌ی یوگا اضافه کرده که این بار به نمایشگر OLED مجهز شده است.

نمایشگر لپ‌تاپ‌های هیبریدی یوگا قادر است تا ۳۶۰ درجه بچرخد و در زوایای مختلف مورد استفاده کاربران قرار گیرد. لپ‌تاپ X1 نیز از این قاعده مستنثی نیست. سخت‌افزار این لپ‌تاپ نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته است، اما مهم‌ترین تغییر در یوگا جدید مربوط به نمایشگر OLED‌ آن است. این اولین بار است که لنوو در لپ‌تاپ خود از نمایشگر OLED یا Organic Light Emitting Diode استفاده می‌کند. در دیگر لپ‌تاپ‌های دنیا نیز کمتر دیده می‌شود که از نمایشگری به جز LCD استفاده شود. بکار گیری نمایشگر OLED کیفیت تصویرِ متفاوتی را در یوگا ارائه می‌کند.


نمایشگاه تکنولوژی CES 2016 شوع شد



لنوو از نمایشگر OLED ساخت سامسونگ در این لپ‌تاپ استفاده کرده است. این پنلِ ۱۴ اینچی دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. البته لنوو لپ‌تاپ X1 را با دو پیکربندی دیگر نیز ارائه کرده که یکی به نمایشگر LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دیگری به نمایشگر LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است.

یوگا ایکس وان همچنین دارای یک قلم استایلوس است که وقتی در جای خود قرار می‌گیرد به صورت خودکار شارژ می‌شود و به این ترتیب همیشه قلم به اندازه‌ی کافی شارژ خواهد داشت.

 صفحه کلید یوگا نیز به نوعی طراحی شده است تا مایعات به داخل آن نفوذ نکند.

لپ‌تاپ ایکس وان لنوو به نسل جدید پردازنده‌های اینتل (SkyLake-U) مجهز شده است و کاربر می‌تواند به میل خود از سری Core i5 یا Core i7 پردازنده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کند. این محصول همچنین با حافظه‌های مختلف رم تا ۱۶ گیگابایت ارائه می‌شود و دارای ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع NVMe از طریق اتصالِ PCIe است. لپ‌تاپ جدید لنوو دارای سه درگاه USB 3.0، یک OneLine+، یک اترنت، یک mDp، یک HDMI و یک MicroSD است. همچنین کاربر می‌تواند به میل خود نسخه‌ای را تهیه کند که سیم‌کارت 4G LTE می‌خورد. در این نسخه از مودم Snapdragon X7 LTE استفاده شده است.


نمایشگاه تکنولوژی CES 2016 شوع شد



اما وزن این لپ‌تاپ ۱.۲۷ کیلوگرم است و تنها ۱۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

نسخه‌ی مجهز به OLED از ایکس وان لنوو با قیمت ۱۴۹۹ دلار از ماه آپریل روانه‌ی بازار می‌شود.







تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن