تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال‌اعدام‌ها در عربستان تمام‌شدنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سریال‌اعدام‌ها در عربستان تمام‌شدنی نیست
سریال‌اعدام‌ها در عربستان تمام‌شدنی نیست عربستان بی توجه به اعتراض محافل جهانی به نقض حقوق بشر در این کشور، روز دوشنبه فرد دیگری را اعدام کرد.


به گزارش  فرهنگ نیوز، مقام های سعودی در حالی روز دوشنبه یک نفر را اعدام کردند که اعدام ۴۷ نفر از جمله شهید «نمر باقر النمر» رهبر شیعیان این کشور در روز شنبه، جنجالی به پا کرد و مناقشه ای دیپلماتیک را رقم زد.

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «احمد عبید العمری الحربی» به جرم قتل به مرگ محکوم و در استان «قصیم» در شمال ریاض اعدام شد.

به نظر می رسد، عربستان گوش شنوایی برای مخالفت گروه های مدافع حقوق بشر با رویکردش در زمینه محافظت از جان افراد و احقاق حقوق شان ندارد و بی اعتنا به اعتراض های سراسری همچنان به کار خود ادامه می دهد.این رویکرد در اعدام شهید النمر پس از مخالفت های جهانی با این مساله نمود یافت و با واکنش شدیدی از جمله از سوی ایران همراه شد.

در سال ۲۰۱۵ عربستان یکصد و ۵۳ نفر را اعدام کرد که این رقم در مقایسه با رقم ۸۷ نفری سال ۲۰۱۴، رقم بالاتری بود.سازمان عفو بین الملل گفته است شمار موارد اعدام در عربستان در سال ۲۰۱۵، بالاترین رقم اعدام ها در این کشور طی ۲ دهه گذشته بوده است.

منبع: ایرنا


94/10/15 - 09:58 - 2016-1-5 09:58:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن