تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي براي پیگیری پرونده فاجعه منا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آمادگي براي پیگیری پرونده فاجعه منا
وکلاي کشورهاي اسلامي براي پيگيري حقوقي غرامت جان‌باختگان حادثه منا اعلام آمادگي کردند
کد خبر: ۵۵۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ - 04 January 2016


وکلاي کشورهاي اسلامي براي پيگيري حقوقي غرامت جان‌باختگان حادثه منا اعلام آمادگي کردند .
به گزارش صداوسيما ، معاون حقوقي رئيس جمهور امروز در نشست شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاههاي اجرايي خراسان جنوبي ، از پيگيري دريافت حق و حقوق جان‌باختگان فاجعه منا خبر داد و گفت : وکلا در کشورهاي اسلامي آمادگي دارند که به وکالت از اولياي 500 جان باخته ايراني فاجعه منا ، طلب غرامت کنند .

خانم الهام امين زاده افزود : آنچه که مهم است اين است که دولت عربستان بايد تضمين عملي و رسمي بدهد تا در حج سال آينده چنين اتفاقي براي زائران نيفتد.

وي همچنين با بيان اينکه براي رفع برخي نواقص قانوني و حقوقي در تلاشيم تا بين 50- 60 عنوان قانون جامع در حوزه هاي مختلف را تصويب کنيم گفت : اگر اين احکام در قانون برنامه ششم براي 5 سال آينده تصويب شود ، بخش عمده اي از مشکلات بخش حقوقي دستگاه هاي اجرايي برطرف مي شود .

معاون حقوقي رئيس جمهور از توانمندسازي تخصصي بخش‌هاي خصوصي ، آموزشهاي نظام‌مند در دستگاه‌هاي اجرايي در آينده نزديک خبر داد و گفت : درخصوص بيمه ، بورس ، ماليات و بانکها نيز بايد آموزشهاي لازم داده شود .

خانم امين زاده افزود : بايد آموزشهايي در خصوص فن مذاکره ، عقد صحيح و قانوني قراردادها و نحوه دفاع از حقوق دولت در محاکم بين المللي داده شود که اين آموزشها را از خراسان جنوبي شروع خواهيم کرد .

وي با بيان اينکه امروز روز حقوقي خراسان جنوبي است گفت : در هر استاني يک روز حقوقي با دستگاه هاي اجرايي ، نظارتي و دستگاههاي قضايي ،بخش خصوصي و دانشگاهي براي بررسي نواقص حقوقي برگزارمي شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن