تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت شيخ نمر آغازي بر پايان عمر آل‌سعود است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شهادت شيخ نمر آغازي بر پايان عمر آل‌سعود است
تجمع دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم تهران در اعتراض به اعدام شيخ نمر و رفتار خصمانه رژيم سعودي عصر ديروز در ميدان امام حسين(ع) برگزار شد.


تجمع دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم تهران در اعتراض به اعدام شيخ نمر و رفتار خصمانه رژيم سعودي عصر ديروز در ميدان امام حسين(ع) برگزار شد.
به گزارش فارس، تجمع دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم تهران در اعتراض به اعدام شيخ نمر و رفتار خصمانه رژيم سعودي در حالي در ميدان امام حسين(ع) برگزار شد كه در اين تجمع با سر دادن شعار «مرگ بر امريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آل‌سعود» انزجار خود را نسبت به اقدامات جنايتكارانه رژيم آل‌سعود اعلام كردند.  بنابر اين گزارش، تعداد زيادي از تجمع‌كنندگان، تصاويري از شهيد آيت‌الله شيخ نمر در دست داشتند و برخي نيز به‌صورت كفن‌پوش در اين تجمع حاضر شده‌ بودند.
 
مردم انتظار برخورد قاطعانه‌تري از دولت در مقابل آل‌سعود دارند
در اين تجمع، حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان، استاد حوزه و دانشگاه ضمن تسليت به مناسبت درگذشت شيخ نمر گفت: دولتمردان ما بايد از مردم كه تا اين حد غيرتمند هستند تشكر كنند، مردم ما تعرض مأمورين آل‌سعود نسبت به خردسالان عمره‌گزار و كشتار حاجيان در منا صبر كردند و همه را پاي حكمت و مصلحت‌هاي بين‌المللي گذاشتند، اما براي اعدام شيخ نمر صبرشان لبريز شد.  وي خاطرنشان كرد: تقاضاي صميمانه مردم از دولتمردان اين است كه اصل عزت را در حكمت‌ها و مصلحت‌هاي واقعي و خيالي در نظر بگيرند و جواب دندان‌شكني به آل‌سعود بدهند.
وي با بيان اينكه ما قصد نداريم از دولت انتقاد كنيم، گفت: نمي‌خواهيم وزارت خارجه و عملكردش را در منطقه نفي كنيم و از دولت قصد انتقاد نداريم. ما دوست داريم دولت ما در مقابل ديگران، خارجي‌ها و دشمنان عزتمند، قدرتمند و روسفيد باشد و دوست داريم دولت ما چهره درخشان از خود به جا بگذارد كه عزت مردم ما را بالا ببرد.  
پناهيان تأكيد كرد: وزارت خارجه ما بايد تمام برنامه‌هايش در سه اصل عزت، مصلحت و حكمت استوار باشد. مردم ما احساس مي‌كنند عزت‌شان لكه‌دار شده وقتي مي‌بينند با آل‌سعود اينقدر مماشات مي‌شود.
وي افزود: من نمي‌دانم چه مصلحتي است كه دولتمردان ما با آل‌سعود تا اين حد مماشات مي‌كنند، نه اين دولت، بلكه دولت قبلي هم اهل مماشات بود. مردم بايد عزت را لمس كنند. اين عزت كي تأمين خواهد شد؟
پناهيان خاطرنشان كرد: مردم ما انتظار برخورد قاطعانه‌تري با رژيم منحوس آل‌سعود دارند.
اين استاد دانشگاه با اشاره به حادثه‌اي كه در روزهاي گذشته در سفارت عربستان در تهران و كنسولگري اين كشور در مشهد رخ داد، گفت: ترديدهايي وجود دارد كه دست‌هايي تلاش كردند تا فتنه‌اي ايجاد شود. براي اينكه چهره بدي از ما نشان دهند، يا اينكه خروش عده‌اي انقلابي غيركنترل‌شده، باعث چنين حادثه‌اي شد، وگرنه هيچ عنصر انقلابي آنقدر نادان نمي‌شود كه براي اعتراض به يك سفارتخانه با كوكتل‌مولوتف به ميدان برود.
اين استاد دانشگاه اظهار داشت: مگر مي‌شود آل‌سعود اين دژخيمان سفاك را با اين برخوردي كه دولت دارد به راه آورد. دولتمردان نه تنها بايد پاسخ عزت‌طلبي مردم ما بلكه بايد پاسخ مردم و مسلمانان جهان را هم بدهند.
وي گفت: هيچ‌كس نبايد احساس كند دولت ما ضعف دارد. واقعاً من در بين مردم منطقه شرمنده شدم كه برخي‌ها مي‌گفتند كه دولت شما در رابطه با كشته‌هاي فرانسه حساسيت بيشتري نشان داد تا در برابر كشته شدن حجاج در منا و جنايت‌هاي اخير آل‌سعود.
 
پايان عمر آل‌سعود نزديك است
گفتني است در پايان اين تجمع، بيانيه‌اي توسط حضار در اعتراض به جنايات آل‌سعود و لزوم موضع‌گيري قاطع از سوي دولت جمهوري اسلامي صادر شد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: ‌پرونده رژيم آدمكش و تروريست‌پرور آل‌سعود در نزد ملت‌هاي منطقه و جهان هم سياه است. از همدستي با رژيم سفاك صهيونيستي در قتل عام مردم مظلوم غزه تا آدمكشي آشكار و بي‌پرده در سوريه، بحرين، يمن و حجاز، اين روزها هم با قتل‌عام مردم مظلوم يمن و نيجريه روي تمام جنايتكاران تاريخ از جمله صهيونيست‌هاي كودك‌كش را سفيد كرده است.  
اين بيانيه تأكيد مي‌كند: اگر در نزد ملت‌هاي منطقه و جهان رژيم صهيونيستي غاصب قبله اول مسلمانان است، حكام آل‌سعود، اين وارثان ابي‌سفيان و ابي‌لهب و اين رهروان راه يزيد، هم غاصب قبله دوم مسلمانان هستند. آل‌سعود، اين شجره خبيثه امريكايي و صهيونيستي، بايد به مانند آل‌يهود منتظر قيام فراگير در نقاط گوناگون عالم عليه خود باشد و بايد بداند كه اين تازه نقطه آغازي است كه پايان عمر ننگين و سراپا خيانت و جنايت اين رژيم رقم خورده و دست و پازدن ديوانه‌وار قطعاً فرو رفتن بيشتر در اين باتلاق را به همراه خواهد داشت.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن