تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805479805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبیعت به مرز بحران رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون رئیس جمهور در شورای اداری استان خوزستان: طبیعت به مرز بحران رسیده است رئیس سازمان محیط زیست گفت: طبیعت اکنون به مرز بحران رسیده و آسیب​های جدی نه تنها در حوزه محیط زیست بلکه در حوزه​های اقتصاد، بهداشت و تولید نیز وارد کرده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي ساعت 20:15

خبرگزاری پانا+ابتکار +محیط زیست

 به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، معصومه ابتکار در شورای اداری استان خوزستان با اشاره به اینکه اگر مصرف انرژی را نیز همانند مصرف آب اصلاح کنیم از آلودگی ها کاسته می شود، اظهار کرد: در صورت مصرف درست هم از منابع استفاده ی بهینه کرده ایم و هم میزان آلودگی های زیست محیطی کاهش می یابد.  وی با تاکید بر توجه ویژه ی دولت به حل مسائل زیست محیطی در خوزستان ، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکل گردو غبار در خوزستان و حفاظت فیزیکی رودخانه ی به صورت جدی وارد عمل شده است . رییس سازمان محیط زیست با بیان این​که مقابله با ریزگردها در خوزستان کاری طولانی است، گفت: ستاد مقابله با ریزگردها تشکیل و کارگروه​ها در خصوص مقابله با ریزگردها در سطح ملی و در خوزستان فعال هستند. مطالعات انجام شده اما کار طولانی است. وی افزود: در استان خوزستان 340 کانون بحرانی تولید غبار وجود دارد که امسال اگر تمام شرایط و اعتبارات تامین شود در خوش​بینانه​ترین حالت به 10 درصد از این کانون​ها رسیدگی خواهد شد. البته شرایط جوی در این خصوص مساعدت کرده است. ابتکار گفت: خوزستان از جایگاه زیست محیطی ویژه​ای برخوردار است. رودخانه کارون و وجود مهم​ترین تالاب​ها، مناطق جلگه​ای و جنگلی و تنوع گیاهی ارزشمند از خوزستان یک جایگاه ویژه زیست محیطی ساخته است. وی عنوان کرد: باید ظرفیت زیست محیطی و طبیعت کشور در تمام برنامه​ها و رویکردها را به درستی مدنظر قرار دهیم. طبیعت اکنون به مرز بحران رسیده و آسیب​های جدی نه تنها در حوزه محیط زیست بلکه در حوزه​ های اقتصاد، بهداشت و تولید نیز وارد کرده است؛ این شرایط باید در دستور کار نظام قرار بگیرد. ابلاغ سیاست​های کلی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست گام مهمی برای تعیین خط نشر شفاف و روشن برای همگرایی تمام قوا و مردم است. شفافیت و روشنی به ما می​گوید که چگونه و چه​کارهایی انجام می​دهیم که رشد اقتصادی و توسعه پایدار داشته باشیم اما قیمت نابودی محیط زیست و آسیب​های اجتماعی بهداشتی نباشد.
رییس سازمان محیط زیست با بیان این​که سیاست​های کلی رهبری در خصوص محیط زیست را باید در دستور کار قرار دهیم، گفت: دولت در خصوص این سیاست تقسیم کاری انجام داده که توسط معاون اول رییس جمهور اعلام خواهد شد. نقشه راه دولت و وظایف هر وزارتخانه با دستگاه را مشخص خواهد شد. همچنین با رییس قوه قضائیه نشستی داشتیم و امیدوارم به زودی با رییس مجلس نیز در خصوص همگرایی برسیم. وی همچنین با اشاره به شرایط منطقه​ای افزود: اکنون شاهد شرایط حساسی در منطقه هستیم؛ برخی کشورها به دنبال تنش​زایی در منطقه هستند. اقدامات عربستان و به شهادت رساندن روحانی بزرگوار آیت​الله نمر بر این شرایط حساس افزوده و قطعا این اقدامات به ضرر کشورهایی است که به جای تنش​زدایی و همراهی، راه افراط را دنبال می​کنند.
معاون رییس جمهور تصریح کرد: امیدواریم برای صلح و اعتدال همکاری و همگرایی کشورهای اسلامی نقش محوری ایفا کنیم. در واکنش​ها و اقدامات کشور عربستان در این شرایط باید منافع کشور را مورد نظر قرار دهیم تا این كنش​ها منافع نظام را تهدید نکنند.
ابتکار ادامه داد: کشور ما پس از برجام در خصوص حکمرانی موفق مورد ارزیابی و زیر ذره​بین خواهد بود. پس از برجام شرایط رشد اقتصادی فراهم خواهد شد اما الزاماتی وجود دارد که باید به آن​ها توجه کنیم. تمام سرمایه​های کشور براساس عوامل مختلف، تنش​ها و آسیب​هایی را متوجه خود ساخته است. در مسیر توسعه و رشد اقتصادی بهبود کسب و کار و در تمام شاخص​ها باید به این الزامات و مقدمات درست توجه کنیم و اگر توجهی وجود نداشته باشد، قطعات به هدف خود دست پیدا نخواهیم کرد. ابتكار همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان​كرد: برقراری فضای سالم، رقابت قانونی و حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسیاری برخوردار و لازم است فضایی برای حضور تمام اقشار مردم فراهم کنیم. همه اقشار مردم باید احساس کنند در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و براساس سلیقه خود در جهت​گیری​ها نقش ایفا کنند. یکی از مسایل بسیار مهم که باید به طور شفاف از برنامه​ها و محورهای گروه​ها و احزاب باشد، مسایل محیط زیست است. مجلس دهم باید نسبت به این مسایل حساسیت و شناخت لازم را داشته باشد. انتظار داریم که نمایندگان با شجاعت و درایت و با شناخت کافی از مسایل کشور موضوعات را مطرح و شجاعانه تصمیم بگیرند و از حقوق تمام مردم دفاع کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن