تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804645355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته هفدهم سوپرلیگ در سایه ممنوع‌الخروجی ارسلان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته هفدهم سوپرلیگ در سایه ممنوع‌الخروجی ارسلان
رقابت‌های هفته هفدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران فردا در حالی با برگزاری پنج دیدار دنبال می‌شود که این رقابت‌ها زیر سایه ممنوع‌الخروجی ارسلان کاظمی قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان کاظمی که پس از چند روز حضور در ایران هنوز موفق به دریافت کارت بازی خود نشده، امروز ممنوع الخروج هم شد تا وضعیت پست چهار تیم ملی بسکتبال کشورمان، مبهم‌تر از گذشته شود. گذشته از این موضوع فردا رویارویی دوباره مهران شاهین‌طبع و مصطفی هاشمی هم در دیدار دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام از نکات جالب توجه هفته هفدهم است. همچنین دیدار شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان هم در تهران، رقابتی سخت و سرنوشت‌ساز به شمار می‌آید. نگاهی اجمالی به هفته هفدهم سوپرلیگ، پیش‌درآمدی برای این هفته حساس بسکتبال ایران است. 


دانشگاه آزاد – پتروشیمی بندرامام 
شاهین‌طبع در سالن عجایب!
دیدار تیم‌های مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع همیشه جذابیت‌های خاص خود را داشته است. البته دیدار فردای دانشگاه و پترو با دیگر رویارویی‌های این مربیان تفاوت برجسته‌ای دارد و آن بازگشت شاهین‌طبع به حکیمیه است. سالنی که سال پیش با حضور او در تیم دانشگاه آزاد، به ویژه در فینال‌ هفتم لیگ حرفه‌ای سراسر شور و هیجان بود و کسی هم از ورود خبرنگارهای خانم جلوگیری نمی‌کرد، حالا با رفتار عجیب و غریب حراست دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، تابلوی ورود خانم‌ها ممنوع را روی سردر خود می‌بیند. بدون شک شاهین‌طبع فردا سالنی را می‌بیند که شباهتی به سالن پرشور سال گذشته ندارد و ممکن است شاهین‌طبع با ورود به سالن فکر کند، نشانی را اشتباه آمده است! 


شهرداری تبریز – شهرداری اراک 
دربی شهرداری‌چی‌های خوشبخت و نگون‌بخت 
هرچه شهرداری اراک این فصل قدرتمند ظاهر شد و چهره مدعی قهرمای به خود گرفت، همنام تبریزی این تیم پس از هفته دوم بدترین نمایش‌ها را داشت. شهرداری تبریز از هفته دوم رنگ برد را ندید تا 13 شکست پیاپی را در کارنامه خود ثبت کند. هفته گذشته بالاخره نوار شکست‌های پیاپی شهرداری قیچی شد اما نه به دلیل پیروزی، بلکه به دلیل لغو پروازهای تهران – تبریز و نرسیدن شیمیدری‌ها به تبریز، شاگردان بهزاد افرادی از تحمل یک شکست خانگی دیگر گریختند. فردا اما شهرداری تبریز، مقابل تیمی بازی دارد که با حضور درخشان اصغر کاردوست و حامد آفاق، شانه به شانه پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در صدر جدول پیش می‌رود و شاید تنها یک معجزه تبریزی‌ها را نجات دهد. 


شیمیدر – پالایش نفت آبادان
بازار داغ تبریک سال نوی میلادی در تالار بسکتبال
نفت پس از آغاز متزلزل دور دوم سوپرلیگ، هفته گذشته با اختلاف شهرداری گرگان را در آبادان شکست داد تا با شکست خانگی شهرداری اراک مقابل پتروشیمی بندرامام جانشین این تیم در رتبه دوم جدول شود. مصاف فردای این تیم برابر شیمیدر که با توجه به بازی معوقه‌اش برابر شهرداری تبریز، در رتبه پنجم قرار گرفته است، حساسیت‌های خاصی دارد. پالایش نفت در دور نخست، شیمیدر را به راحتی شکست داد اما به نظر نمی‌رسد این تیم فردا هم کار آسانی در تالار بسکتبال داشته باشد. گذشته از حساسیت‌های بازی، فردا روبرو شدن اوشین ساهاکیان، درو درغوکاسیان و جیسون هانیبال از یک سو و آرن داودی، زلاتکو یوانوویچ و میلان پوپویچ از سوی دیگر در سال نوی میلادی، جذابیت‌های خود را دارد. 


شهرداری گرگان – ثامن مشهد 
سرباز بدون اسحله در قلعه عقاب‌ها  
فردا در حالی که بازار شایعات و البته صدور بیانیه درباره ارسلان کاظمی داغ داغ است، ثامن مشهد در گرگان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. هرچند هنوز کارت بازی ارسلان کاظمی صادر نشده اما این بازیکن همراه مهران حاتمی و شاگردانش به گرگان سفر کرده است. این در حالی است که سردار مهرعلی باران‌چشمه امروز در گفت‌وگویی از ممنوع‌الخروجی کاظمی خبر داد. گذشته از موضوع جنجالی پرونده ارسلان ، دیدار فردا تقابل تیم‌های زخم خورده هفته شانزدهم هم به حساب می‌آید. شهرداری گرگان هفته پیش در آبادان مغلوب پالایش نفت شد و ثامن هم در مشهد مقابل نیروی زمینی با اختلاف یک امتیاز بازنده شد. ثامن که بازی دور نخست را هم در مشهد به گرگانی‌ها باخته بود، حال و روز خوشی ندارد. شاید تنها دلخوشی حاتمی در غیاب کاظمی، تداوم درخشش رامین هنرمند و پوویلاس کوکیناس، بازیکنان برجسته تیمش در هفته گذشته باشد. شهرداری گرگان فردا با رایان ریچاردز، مهدی بنی کچوئی، بابک نظافت در اندیشه شکست ثامن و فراموشی خاطره تلخ شکست در آبادان است. 


نیروی زمینی – آینده‌سازان میهن اصفهان
«ارتش سری» در اندیشه تداوم لشگرکشی
شاگردان محمدرضا اسلامی با شکست ثامن در مشهد، یک‌باره از قعر جدول کنده شدند و با 2 پله صعود در رده هشتم ایستادند. نیروی زمینی با حضور درخشان حسین رحمتی که به گزارش آسیابسکت دومین بازیکن هفته ایران شناخته شد، به بردی ارزشمند مقابل شاگردان مهران حاتمی رسید. حالا این تیم جوان اگر بتواند انتقام شکست دور رفت را از آینده‌سازان میهن بگیرد، 21 امتیازی می‌شود و حرکت خود را به میانه جدول ادامه می‌دهد. اسلامی این روزها با دفاع «زون» بلای جان حریفان نامدار خود شده است و بدون شک از این تاکتیک مقابل آینده‌سازان هم بهره می‌برد. آنطرف میدان اوضاع آینده‌سازان اصلاً خوب نیست. پس از قهر اسلاوکو، انگار شیرازه این تیم اصفهانی از هم پاشید تا امید دادفرنیا، امیدی به آینده آینده‌سازان نداشته باشد. شاید اما فردا یک حادثه به کمک نماینده نصف جهان بیاید. حادثه‌ای که می‌تواند حکم مرگ و زندگی را داشته باشد. 





۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن