تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803527020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه ادعای خلافت داعش را در سوریه دفن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



روسیه ادعای خلافت داعش را در سوریه دفن کرد
روز نو : پورتال خبری روسی اعلام کرد: روسیه با عملیات هوایی موفق در سوریه پروژه خلافت گروه تروریستی داعش را که از طرف سازمان های اطلاعاتی غربی طراحی شده بود، دفن کرد.

پورتال خبری نیشن نیوز روز جمعه در جمع بندی 90 روز عملیات هوایی روسیه در علیه گروه های تروریستی به ویژه داعش در سوریه نوشت: سازمان های اطلاعاتی غربی- عربی برای داعش نقشه های بزرگی طراحی کرده بودند و می بایست مناطق وسیعی از کشور های خاورمیانه را اشغال و در به اصطلاح خلافت خود، حکومتی قرون وسطایی ایجاد می کرد.

اما روسیه در شرایطی که مدت چندانی به مقاومت سوریه نمانده و نیروی این کشور تحت ضربات تروریست ها رو به تحلیل می رفت در شرایط بحرانی به درخواست دمشق روز سی ام سپتامبر عملیات هوایی خود را با پنجاه فروند بالگرد و هواپیمای نظامی شروع کرد.

پورتال خبری روسیه نوشت: روسیه در مدت زمان بسیار کوتاه نیروی خود را به سوریه منتقل کرد و یک گروه هوافضای بزرگ در این کشور مستقر کرد که برای نخستین بار در تاریخ معاصر روسیه انجام می گیرد و نشانه سطح بالای مهارت ارتش روسیه است.

نیشن نیوز نوشت: در پایگاه حمیمم سوریه جنگنده ها و بمب افکن های سوخو مستقر شده اند و بالگردهای نظامی هم مسئولیت دفاع از این پایگاه در برابر حملات احتمالی را برعهده دارند.

در گزارش این رسانه گفته شده است، عملیات روسیه بسیار موفق بوده و در طول 90 روز بیش از 5240 پرواز رزمی صورت گرفته و نزدیک به 9 هزار مرکز تروریست ها هدف قرار گرفته و نابود شده است.

بطور میانگین روزانه 145 پرواز رزمی انجام می گیرد و هواپیماهای روسی بطور شبانه روزی به حمله به مراکز تروریست ها می پردازند.

روسیه در این مدت از دریا و هوا با موشک های بالدار مراکز تروریست ها را در مناطق مختلف سوریه نابود کرده است به طوری که گروه داعش که تا تابستان گذشته به حملات گسترده و پیشروی در مناطق مختلف سوریه می پرداخت و در بیشتر موارد به پیروزی دست می یافت هم اکنون بطور کامل زمینگیر شده و بسیاری از اعضای خود را به کشورهای همسایه منتقل می کند تا بطور کامل به هلاکت نرسند.

پورتال خبری روسی نوشت: در این مدت روسیه دو بار از پشت ضربه خورد مورد اول هواپیمای مسافربری روسی در صحرای سینا هدف قرار گرفت و 224 مسافر و خدمه آن کشته شدند و تروریست های داعشی مسئولیت انفجار هواپیما را برعهده گرفتند.

ترکیه نیز که منافع خود را در سوریه در خطر دیده بود روز 24 نوامبر با چند جنگنده به یک بمب افکن سوخو-24 روسی در حریم هوایی سوریه حمله کرده و آن را در حالی که از یک پرواز عملیاتی بازمی گشت سرنگون کرد.

پورتال خبری نیشن نیوز همچنین خاطرنشان کرد: کشورهای عضو ناتو هم بارها روسیه را به بمباران مواضع گروه های میانه روی سوری متهم کردند در حالی که این گروه های مسلح ازجمله احرار الشام با انجام اعمال تروریستی هیچ فرقی با داعش ندارند و سازمان های اطلاعاتی غربی این گروه ها را برای سرنگونی حکومت سوریه به تسلیحات پیشرفته مجهز و تقویت کرده اند.

در پایان گزارش گفته شد که با وجود تمامی اقدامات ضد روسی، نیروی هوافضای روسیه در سوریه موفق عمل کرده است بطوری که حتی رسانه های آمریکایی هم شروع به اعتراف به این واقعیت کرده اند و این موضوع سران کشورهای غربی به ویژه اوباما را به شدت ناراحت و در وضعیت دشوار قرار داده است.




تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن