تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تهران: پیروزی افراد از هر جناحی در انتخابات اهمیتی ندارد/ انتخابات سالم و قانونمند برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار تهران:
پیروزی افراد از هر جناحی در انتخابات اهمیتی ندارد/ انتخابات سالم و قانونمند برگزار می‌شود
استاندار تهران گفت: پیروزی افراد از هر جناحی در انتخابات اهمیتی ندارد و انتخابات سالم و قانونمند برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: پیروزی افراد از هر جناحی در انتخابات اهمیتی ندارد/ انتخابات سالم و قانونمند برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدحسین هاشمی ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان استان تهران در شهرستان پردیس اظهار داشت: در حوزه انتخابات، بخشی از کار در تهران بسیار پیچیده و حساس است و باید انتخاب هیئت اجرایی قوی، متعادل، خوش‌نام و دین‌دار انجام شود که تمام جناح‌ها مهر تأیید بر حضورشان بزنند. وی افزود: هشت نفر اعضای هیئت اجرایی انتخاب شده باید از هر جناحی باشند و بر دین‌دار بودن آن‌ها صحه بتوان گذارد و این افراد زیر فشار کسی قرار نمی‌گیرند و تشخیص خود را انجام می‌دهند. استاندار تهران گفت: به همین دلایل، همه پذیرفتند که آرامش بسیار خوبی در هیئت اجرایی انتخابات در استان تهران وجود دارد و این برخلاف گذشته است که اختلافاتی در این حوزه دیده می‌شد. هاشمی تصریح کرد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات در استان تهران به قدری دین‌دار و شناخته شده هستند که طبق تفاهم‌ها هم برای مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان رهبری فعالیت خواهند کرد. استاندار تهران ادامه داد: برای مجلس نهم، یک هزار و 70 نفر و برای مجلس دهم در استان تهران، 2 هزار و 780 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 2 هزار و 477 نفر از شهر تهران و باقی افراد از شهرستان‌های استان تهران برای مجلس شورای اسلامی وارد عمل شده‌اند.
وی افزود: به‌صورت تفکیکی در شهرستان‌های استان تهران، پاکدشت 26 نفر، شهریار 79 نفر، ورامین 64 نفر، رباط‌کریم 64 نفر، دماوند 60 نفر و اقلیت‌ها هم 19 نفر طی مهلت قانونی برای نامزدی در مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.
هاشمی تصریح کرد: از تعداد کل نامزدهای مجلس شورای اسلامی، 504 نفر دکترا، یک هزار و 369 نفر فوق‌لیسانس، 114 نفر لیسانس، حوزوی 154 نفر، فوق‌دیپلم دو نفر و یک نفر هم با مدرک تحصیلی دیپلم ثبت‌نام کرده است.
وی ادامه داد: طبق مقررات افرادی که جانباز هستند و لیسانس دارند، فوق‌لیسانس برایشان ثبت می‌شود؛ یک دوره نمایندگی مجلس یک مقطع تحصیلی و دو دوره مجلس دو مقطع محسوب می‌شود و از نظر پذیرش مشکلی وجود ندارد.
استاندار تهران تصریح کرد: در استان تهران، 176 نفر در این مدت نامزدی خود را برای مجلس خبرگان رهبری اعلام و ثبت‌نام کردند.
هاشمی افزود: ترکیب تحصیلی بسیار بالاتر از گذشته شده است و امیدواریم همگی تلاش کنند تا حضور باشکوه و حداکثری را در روز هفتم اسفند شاهد باشیم و حماسه سیاسی و به‌یادماندنی دیگری که مدنظر مقام معظم رهبری است و ایشان همیشه حضور حداکثری مردم را خواهان هستند، ایجاد شود.
وی ادامه داد: زمانی که حضور مردم در انتخابات حداکثری باشد، تمام توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود و دشمن جرئت نمی‌کند به کشورمان چپ نگاه کند؛ چون مردم در صحنه و پای صندوق هستند. هاشمی بیان کرد: به همه اطمینان می‌دهیم که بی‌طرفانه، ضمن اجرای قانون، از آرای مردم که حق‌الناس است، دفاع و صیانت کنیم.
استاندار تهران تصریح کرد: برای ما مهم نیست چه فردی از چه جناحی انتخاب شود؛ اما برایمان مهم است که انتخابات سالم و قانونمند برگزار شود و امیدواریم خروجی صندوق‌ها برای نظام و کشور مثبت باشد و به کشور کمک کند.

94/10/13 - 16:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن