تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803355336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شنیده‌های انتخاباتی: آغاز انصراف اصولگرايان!/ فهرست اوليه حزب روحاني


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شنیده‌های انتخاباتی: آغاز انصراف اصولگرايان!/ فهرست اوليه حزب روحاني
حاميان دولت روحاني نظرسنجي را در جلسات حود توزيع مي كنند كه حكايت از پيروزي اين جريان در انتخابات آتي دارد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از آریا، شما مخاطبان عزيز را به خواندن تازه ترين شنيده هاي انتخاباتي و اخبار ويژه منتشر شده در سايت هاي خبري و فضاي مجازي دعوت مي کند:


انصراف برخي از اصولگرايان از نامزدي انتخابات
در تماس برخي از اعضاي شوراي اصولگرايان با نامزدهاي اين جريان در حوزه هاي انتخابيه، از ديروز روند آرام انصراف از نامزدي انتخابات مجلس آغاز شده است.
گفته مي شود قرار است تيمي در اين زمينه زير مجموعه كميته استانها در شوراي ائتلاف اصولگرايان شكل بگيرد.
شنيده شده از جريان اصولگرا دو نفر از حوزه انتخابيه «اراک، کميجان و خنداب» منصرف شده اند و يک نفر نيز در حوزه انتخابيه «تفرش،آشتيان و فراهان» کناره گيري کرده است.


سرليستي عارف قطعي شد
علي صوفي، رئيس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان شهر تهران و عضو بنياد اميد ايرانيان، پيرامون سرليستي اصلاح طلبان در حوزه انتخابيه کلان شهر تهران به هفته نامه صدا ارگان حزب کارگزاران سازندگي اظهار داشت: «سرليستي دکتر عارف قطعي شده است و در آن هيچ ترديدي نيست.


تصميم جديد شوراي ائتلاف اصولگرايان
بر اساس مصوبه شوراي ائتلاف اصولگرايان، اين شورا در مورد تعيين فهرست براي معرفي نامزدهاي انتخابات خبرگان اقدامي نخواهد داشت و بخش اجرايي اين شورا صرفا به تبليغ فهرست مورد نظر جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مي پردازد.
بر اساس اين مصوبه، فهرست نامزدها براي مجلس خبرگان از سوي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز معرفي خواهند شد.
گفتني است در هر دو انتخابات، اصولگرايان هماهنگ با جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز عمل مي کنند و تقسيم بندي فعاليت ها به دليل مسائل اجرايي است.


فهرست اوليه حزب روحاني آماده شد
بعد از خروج «حزب اعتدال و توسعه»(حزب آقاي روحاني) از شوراي عالي انتخاباتي اصلاح طلبان، آقاي روحاني تيمي را مسوول تهيه فهرست كرد. فهرست اوليه اين تيم در روزهاي اخير در اختيار رييس جمهور قرار گرفته است.
گفته مي شود تقريبا اكثر اعضاي ليست آقاي روحاني درسراسر كشور از حاميان دولت هستند و بر اساس تاكيد تيم تهيه کننده فهرست؛ «برخي هم از اصلاح طلبان معتدل و اصولگرايان معتدل در اين ليست حضور دارند.»
علي صوفي، رئيس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان شهر تهران و عضو بنياد اميد ايرانيان، پيرامون سرليستي اصلاح طلبان در حوزه انتخابيه کلان شهر تهران به هفته نامه صدا ارگان حزب کارگزاران سازندگي اظهار داشت: «سرليستي دکتر عارف قطعي شده است و در آن هيچ ترديدي نيست.»


4 اشتباه کليدي لاريجاني
محبيان: لاريجاني در تعامل با اصولگرايان و اصلاح طلبان 4 اشتباه کليدي دارد
دکتر  امير محبيان(از افراد نزديک به طيف سنتي اصولگرايان) گفته است:روشن است لاريجاني چند اشتباه کليدي انجام داد
1-کمي خوشبيني در مورد حمايتي که دوستان سنتي اصولگرا از او داشتند
2-ارسال سيگنال هايي به جناح دولت و اصلاح طلبان ميانه رو مبني بر صدور ليست انتخاباتي واحد و حتي اگر قصد اين کار را نداشتند بايد صريحا موضع ميگرفتند و مرز اصلاح طلب و اصولگرا مخدوش نميشد
3- لاريجاني براي تشکيل حزب خود فراتر از مجلس را جست و جو مي کرد و با تاييد و تکذيب مکرر تاسيس حزب اصل اين حرکت را بي اعتبار نميکرد
4-از صحنه تعاملات درون اصولگرا کنار نميکشيد و به جاي اعتزال به سمت تاثيرگذاري مثبت مي رفت.
ضمنا اصلا راه پيشبرد نظر در اصولگرايان تشکيل حزب نيست، بلکه جريان سازي است. شايد بهتر بود لاريجاني جريان سازي مي کرد و با تثبيت چهره پايداري به عنوان نماد اختلاف آفريني در اصولگرايان تصوير خود را به مثابه نماد وحدت تثبيت مي کرد، نه آنکه با اعتزال ميدان را واگذارد.


هاشمي رفسنجاني:آرزو بر جوانان عيب نيست
اگر دلواپسان انتظار و اميد‌‌ د‌‌ارند‌‌ که مرد‌‌م به آنها رأي مي‌د‌‌هند‌‌، مصد‌‌اق آن ضرب‌المثل هستند‌‌ که مي‌گويد‌‌: «آرزو بر جوانان عيب نيست».
امام(ره) يک استثنايي د‌‌اشتند‌‌ که اينها مي‌فهمند‌‌ چه چيزي است. زماني امام(ره) گفتند‌‌ که ائمه جمعه نبايد‌‌ جزو حزب جمهوري باشند‌‌ و فوري استثنا کرد‌‌ند‌‌ که غير از آيت‌الله خامنه‌‌اي و فلاني‌(هاشمي رفسنجاني). اين استثنا چه معنايي براي اينها د‌‌ارد‌‌؟ اين يک حرف بزرگ است که آن همه امام جمعه بود‌‌ند‌‌ و ايشان به همه گفتند‌‌ که جزو حزب نشوند‌‌، اما د‌‌يد‌‌ند‌‌ که ما د‌‌و نفر هم به نماز جمعه مي‌رويم که گفتند‌‌ اين د‌‌و نفر استثناء هستند‌‌. از اين موارد‌‌ خيلي زياد‌‌ است.


نتايج نظرسنجي حاميان دولت
اخيرا حاميان دولت آقاي روحاني نظرسنجي را در جلسات حود توزيع مي كنند كه حكايت از پيروزي اين جريان در انتخابات آتي دارد. گفته مي شود اين نظرسنجي ها بيشتر جهت انفعال بدنه جريان اصولگرا ارايه شده است.
بر اساس اين نظرسنجي طرفداران دولت که اواخر آذرماه صورت گرفته، شانس پيروزي ائتلافي از طرفداران دولت و اصلاح طلبان در انتخابات هفتم اسفند افزايش يافته است.
24 درصد از افرادي که در اين نظرسنجي در سراسر کشور شرکت کرده اند، گفته اند که به اعتدال گرايان طرفدار دولت راي مي دهند. 22 درصد نيز از نامزدهاي اصلاح طلب حمايت کرده و 21 درصد نيز اعلام کرده اند که به جريان اصولگرا راي خواهند داد.
نتايج اين نظرسنجي طرفداران دولت در تهران اندکي متفاوت از ديگر استان هاي کشور است. در تهران 28 درصد از شرکت کنندگان در اين نظرسنجي گفته اند که به نامزدهاي اصلاح طلب، 22 درصد به اعتدال گرايان طرفدار دولت و 20 درصد به نامزدهاي اصولگرا راي مي دهند.
در اين نظرسنجي طرفداران دولت از شرکت کنندگان پرسيده شده است که طرفدار کدام جريان سياسي هستيد؟
در تهران، 34 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند از جناح اصلاح طلب حمايت مي کنند، 16 درصد به اعتدال گرايان و 13 درصد نيز به جريان اصولگرا تمايل دارند.
اما در سراسر کشور، اصلاح طلبان با 29 درصد، اعتدال گرايان با 19 و اصولگرايان با 16 درصد، به ترتيب در رده اول تا سوم حمايت مردمي قرار دارند.
9درصد از جامعه آماري مورد پرسش در اين نظرسنجي در تهران و 10 درصد از سراسر کشور هم از نامزدهاي مستقل حمايت مي کنند.
21 درصد از تهراني ها و 20 درصد پاسخ دهندگان در سراسر کشور هم در پاسخ به اين سوال، گزينه «نمي دانم» را انتخاب کرده اند.
در همين حال نتايج يک نظرسنجي ديگر که توسط يک نهاد ديگر دولتي صورت گرفته نتايجي تقريبا مشابه ارايه كرده است.
در اين نظرسنجي نهاد دولتي، 30 درصد از پرسش شوندگان گفته اند که در انتخابات آينده مجلس به اعتدال گرايان طرفدار دولت، 27 درصد به اصلاح طلبان و 15 درصد به اصولگرايان راي خواهند داد. 15 درصد نيز گفته اند که هنوز تصميم شان براي انتخابات مشخص نيست.






۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن