تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش دمای تهران و اغلب مناطق کشور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کاهش دمای تهران و اغلب مناطق کشور




کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام کاهش محسوس دما در غالب مناطق کشور از اختلال تردد در برخي جاده‌هاي تهران و 10 استان خبر داد.





خبرگزاری صدا و سیما: کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام کاهش محسوس دما در غالب مناطق کشور از اختلال تردد در برخي جاده‌هاي تهران و 10 استان خبر داد.

فريبا گودرزي  گفت: امروز در اکثر مناطق کشور به جز سيستان و بلوچستان بارندگي را خواهيم داشت. شدت بارش‌ها براي استان‌هاي واقع در سواحل درياي‌خزر، کهگيلويه و بويراحمد، بوشهر، فارس، نيمه‌شمالي کرمان، خراسان‌ شمالي، خراسان‌رضوي و ارتفاعات البرز مرکزي خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسي افزود: بارش برف در استان‌هاي خراسان‌شمالي، خراسان‌ رضوي، خراسان‌جنوبي، بخش‌هاي از استان يزد، ارتفاعات فارس، کرمان، تهران، البرز، قزوين، گيلان و مازندران سبب  اختلال در تردد جاده‌هاي کوهستاني مي‌شود. همچنين امروز بارش باران به صورت رگبار و رعد و برق در استان‌هاي فارس، بوشهر و بخش‌هايي از استان کرمان و هرمزگان منجر به آب‌گرفتگي معابر و طغيان رودخانه‌ها مي‌شود.

اين کارشناس در ادامه پيش‌بيني‌هاي سازمان هواشناسي گفت: سامانه بارشي فردا بتدريج از مرزهاي‌شرقي کشور خارج مي‌شود. فردا در استان‌هاي هرمزگان، سيستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب خراسان جنوبي بارش‌ها شديد است.

گودرزي افزود: براي دو روز آينده در غالب مناطق کشور وزش باد را داريم که وزش باد در استان‌ هاي واقع در شمال‌غرب، غرب، دامنه‌هاي البرز، جنوب‌شرق و شرق کشور مي تواند در برخي از ساعات شديد باشد. همچنين از بعداز ظهر امروز نفوذ جريان سرد را از عرض هاي کشور داريم و در غالب مناطق کشور بويژه نيمه شمالي هوا سردتر مي شود و تا روز دوشنبه ادامه دارد.

وي گفت: آسمان تهران نيمه ابري تا ابري است که امروز در پاره اي نقاط بارش باران و براي ارتفاعات استان بارش برف و در بعضي ساعات وزش باد شديد را داريم که براي روزهاي يکشنبه و دوشنبه پديده غالب براي استان تهران وزش باد است و حداکثر دماي امروز پايتخت 10 درجه بالاي صفر است که در يکي دو روز آينده هوا در تهران نيز سردتر مي‌شود.







تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن