تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر انجمن شعر و ادب سوادکوه: استعداد‌های شعر مازندران در برنامه شبکه تبرستان شناسایی شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر انجمن شعر و ادب سوادکوه:
استعداد‌های شعر مازندران در برنامه شبکه تبرستان شناسایی شوند
دبیر انجمن شعر و ادب سوادکوه با اشاره به لزوم تعیین منصفانه نفر برگزیده برنامه ادبی «دل‌گپ» شبکه تبرستان خواستار شناسایی استعداد‌های شعر مازندران در برنامه تلویزیونی شد.

خبرگزاری فارس: استعداد‌های شعر مازندران در برنامه شبکه تبرستان شناسایی شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مبین اکبرنژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی انجمن‌ شعر و ادب زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه برنامه ادبی «دل‌گپ» از برنامه‌های پربیننده شبکه تبرستان است که می‌تواند در آینده موجب افزایش علاقه‌مندی بیشتر به شعر مازندران شود، گفت: برنامه «دل‌گپ» با حضور 48 منتخب نهایی از بین شاعران مازندران انتخاب شدند که من با دو شاعر دیگر تا برنامه پایانی حضور یافتیم. وی با اشاره به اینکه در هر برنامه 4 نفر با حضور 2 داور به اجرای برنامه می‌پرداختند، افزود: حجت‌الله حیدری و علی حسن‌نژاد به‌عنوان داور و مهدی رازقی به‌عنوان تهیه‌کننده و مهران نوری به‌عنوان طراح و وحید دانا به‌عنوان مجری فعالیت کردند. دبیر انجمن شعر و ادب شهرستان سوادکوه به اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های شعر و ادب مازندران باعث اشاعه فرهنگ استان می‌شود و برنامه «دل‌گپ» شیوه نوین برنامه‌های ادبی است، خاطر‌نشان کرد: امیدوارم برنامه‌هایی با رویکرد شعر و ادب مازندرانی تداوم یابد و انتخاب برنده نهایی برنامه تلویزیونی «دل‌گپ» شبکه مازندران بدون تأثیرپذیری از نفوذ عوامل بیرونی انجام شود. اکبرنژاد با انتقاد از اینکه مقرر شده بود که بعد از برنامه به 14 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شود و 3 نفر برتر نیز به‌صورتی ویژه تقدیر شوند که چنین برنامه‌ای برگزار نشد، افزود: قرار نبود بین سه نفر نهایی اولویت‌بندی انجام شود، ولی انتظار آن است که برای انتخاب نفر برتر شاخص‌های عادلانه و منصفانه و به دور از نفوذ عوامل بیرونی انجام شود. دبیر انجمن شعر سوادکوه، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه مقرر شده بود که برنامه تلویزیونی «دل‌گپ» شبکه مازندران تداوم یابد که امیدوارم محقق شود و استعداد‌های شعری استان شناسایی و تقویت شوند.

94/10/13 - 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن