تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 86 اثربه دبیرخانه جشنواره شعر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دبیر اجرایی جشنواره شعر «نسیم رحمت» در استان همدان از ارسال 86 اثر در حوزه نماز به دبیرخانه جشنواره شعر «نسیم رحمت» خبر داد.
به گزارش فارس ، حسن کرمی نور در آیین اختتامیه جشنواره شعر «نسیم رحمت» با محوریت نماز و نیایش در همدان اظهار کرد: این جشنواره نخستین بار است که با نام «نسیم رحمت» در استان برگزار می شود و بیشترین آثار از شهرستان های نهاوند، تویسرکان و بهار به دبیرخانه ارسال شده است.
وی با بیان اینکه 86 اثر در حوزه نماز به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: این آثار در سه رده سنی بخش کودک و نوجوان، کمتر از 20 سال و بالای 20 سال به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبیر اجرایی جشنواره شعر «نسیم رحمت» با اشاره به اینکه حوزه هنری استان بررسی این آثار را برعهده گرفت، گفت: تمام آثار به وسیله این دبیرخانه کدبندی و به حوزه هنری برای بررسی نهایی ارسال شد.
وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد این جشنواره موضوع نماز بوده و شرکت جوانان در این جشنواره نقطه امیدی است که موجب تشویق و ترغیب افراد جامعه به خواندن و اهمیت نماز در زندگی می شود.
کرمی نور تصریح کرد: 16 اثر در بخش آثار کودک و ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن