تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803081962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد افزایش 21 درصدی درآمد حاصل از ثبت سفارش در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد
افزایش 21 درصدی درآمد حاصل از ثبت سفارش در قزوین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: امسال 2 هزار و 735 مورد ثبت سفارش به ارزش 371 میلیون دلار در استان انجام شد که از نظر تعداد 4 درصد و از نظر ارزش ریالی 21 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری فارس: افزایش 21 درصدی درآمد حاصل از ثبت سفارش در قزوین



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در ششمین جلسه کارگروه توسعه صادرات که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر کالای استان قزوین به 46 کشور جهان صادر می‌شود و بخش اعظم این صادرات مربوط به کشور عراق است. وی افزود: براساس آمارها 60 درصد کالاهای صادراتی ایران به کشور عراق صادر می‌شود که ارزش ریالی آنها 151 میلیون دلار است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه 65 درصد شوینده‌های کشور در قزوین تولید می‌شود، ‌اضافه کرد: درآمد حاصل از صادرات شوینده‌های تولید شده در استان در سال جاری 47 میلیون دلار بوده است. پرزحمت ادامه داد: پس از شوینده‌ها کالاهایی از قبیل تخم‌مرغ، پلاستیک و شیشه در رتبه‌های بعدی صادرات قرار دارد. وی با اشاره به کالاهای وارداتی به استان قزوین در هشت ماه نخست سال جاری تصریح کرد: در این مدت، 54 هزار تن کالا به ارزش ریالی 291 میلیون دلار به گمرک استان وارد و ترخیص شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی 28 درصد و به لحاظ ریالی 87 درصد کاهش داشته است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به عمده کالاهای وارداتی به استان تصریح کرد: انواع قطعات خودرو، کمپرسور برودتی و پروفیل آلومینیومی از عمده کالاهای وارداتی به استان قزوین بوده که از کشورهای چین، ترکیه، امارات، تایوان، سنگاپور، ایتالیا، کره و هلند وارد این استان شده است. پرزحمت با بیان اینکه 227 کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی استان قزوین در سال جاری تمدید و صادر شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع این کارت‌ها 72 مورد کارت جدید صادر شده است. وی افزود: براساس آمارها در حال حاضر 450 کارت بازرگانی فعال در استان قزوین وجود دارد که صاحبان این کارت‌ها در امر صادرات کالاهای مختلف به کشورهای هدف صادرات فعال هستند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش ثبت سفارش بودیم، اضافه کرد: در سال جاری 2 هزار و 735 مورد ثبت سفارش به ارزش 371 میلیون دلار در استان انجام شد که از نظر تعداد چهار درصد و از نظر ارزش ریالی 21 درصد افزایش داشته است. پرزحمت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در سال جاری تصریح کرد: افتتاح دفتر اتاق بازرگانی در کربلا، بازدید سفیر کشور ایتالیا از استان، اعزام هیئت‌های تجاری و بازاریابی به کشورهای عراق، روسیه و ارمنستان، برگزاری نمایشگاه شهرک‌های صنعتی و دوره‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در سال جاری است. وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری نمایشگاه در کشور روسیه در حال پیگیری است، گفت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام این سازمان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های ایران با محوریت استان قزوین در کشور روسیه است که انتظار می‌رود پس از دریافت مجوز آن بتوانیم این نمایشگاه را سال آینده برگزار کنیم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه ملی و استانی در سال جاری یادآور شد: پس از ارزیابی شاخص‌های تعیین شده در سال جاری چهار واحد نمونه ملی و 13 واحد نمونه استانی تجلیل می‌شود.

94/10/13 - 10:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن