تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی بان کی مون: از اعدام شیخ نمر وحشت زده شدیم


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اعدام رهبر شیعیان عربستان توسط آل سعود اعلام کرد که آقای بان کی مون به شدت از این موضوع وحشت زده شده است.
به گزارش افکارخبر ،
در ادامه واکنش های بین المللی به اعدام آیت الله النمر توسط عربستان سعودی، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل هم به این موضوع واکنش نشان داد.
عربستان سعودی روز شنبه(دیروز) اعلام کرد که ۴۷ نفر را به اتهام ارتکاب به جرایم تروریستی اعدام کرد. با نگاه به افراد اعدام شده مشخص شد که آیت الله نمر النمر رهبر شیعیان عربستانی نیز توسط آل سعود اعدام شد.
اعدام رهبر شیعیان عربستان در حالی انجام شد که پیش از این، شخصیت های مهم جهان اسلام درباره اعدام آیت الله النمر به ریاض هشدار داده بودند و حتی سازمان های بین المللی هم خواستار تجدیدنظر در اعدام او شده بودند.
به گزارش « آی تی وی »، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای در واکنش به اعدام رهبر شیعیان عربستان، درباره اعدام آیت الله النمر تاکید کرد که آقای بان کی مون به شدت از این موضوع وحشت زده شده است.
در این بیانیه آمده است: «شیخ النمر و تعدادی دیگر از زندانیان دیگر اعدام شدند؛ کسانی که پس از دادگاه هایی که سوالات جدی درباره ماهیت اتهام ها و منصفانه بودن فرایند محاکمه انها وجود دارد، مجرم شناخته شدند».
در ادامه بیانیه هم تاکید شد: ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]

یکشنبه ، ۱۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن