تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مصادیق را به دقت رصد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مصادیق را به دقت رصد می کند استان‌ها > لرستان - رئیس دادگستری پلدختر گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی کلیه مصادیق تعیین شده به عنوان تخلف انتخاباتی را در شهرستان رصد می کند

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین در پلدختر، بیژن سوری در جلسه ستاد ویژه پیشگیری ، پیگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی شهرستان پلدختر اظهار داشت: دادگستری پلدختر ، در قالب این ستاد کلیه مصادیق تعیین شده به عنوان تخلف انتخاباتی رصد و اجازه نمی دهد تا داوطلب مجلس گرفتار این جرایم شود .
وی با بیان این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کرده و به قانون تمکین کنند افزود: توهین ، اهانت ، تخریب ، افترا، سوء استفاده از بیت المال به نفع یا ضرر کاندیدا ، استفاده از موقعیت شغلی ، خرید و فروش آرا ، تقلب ، دادن وعده های نابجا و بازی کردن با احساسات مردم از مصادیق جرایم و تخلفات در عرصه انتخابات است .
رئیس دادگستری پلدختر بیان کرد: امیدواریم داوطلبان مجلس شورای اسلامی تمامی این موارد را مد نظر قرار دهند تا فضای انتخابات فضایی سالم باشد و همچنین اخلاق مداری ، قانون مداری و حضور مشارکت حداکثری مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: دستگاه قضا دو وظیفه اساسی پیشگیری از وقوع جرم و تخلف و رسیدگی به جرایم با رعایت اصل بیطرفی به عنوان نهاد نظارتی در عرصه انتخابات را به عهده دارد .
سوری گفت: دادگستری در وهله نخست با تشکیل جلسات با داوطلبان و اطلاع رسانی های به موقع و سریع از وقوع جرایم پیشگیری می کند و همچنین ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نیز به جرایم با رعایت اصل بیطرفی اقدام می کند.
وی با بیان این که انتخابات نباید تحت تاثیر فضاهای ناصحیح قرار بگیرد تصریح کرد: انتظار می رود مردم با حضور خود ، کاندیداها با رعایت قانون و مجریان انتخابات نیز با رعایت اصل بیطرفی شاهد انتخاباتی سالم و با مشارکت مردم و بر محور قانون باشیم اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




شنبه 12 دی 1394 - 19:05:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن