تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال60 اثر به جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قزوین بیان کرد: امسال 60 اثر به دبیرخانه کشور ارسال شده که 42 اثر آن مورد تایید و از 7 اثر تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش طرح ها و اقدامات ابتکاری سازمان بسیج محلات صبح امروز شنبه 12 دی ماه در سالن جلسات شهید حسن پور استان برگزار شد.
محمد سروری مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات با اشاره به دستاوردهای این سازمان گفت: امسال 60 اثر به دبیرخانه کشور ارسال شده که 42 اثر آن مورد تایید و از 7 اثر تجلیل به عمل آمد.
وی در ادامه اظهار داشت: طرح بازنشر نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به عنوان طرح برتر شناخته گردید، و در کنار این مجموعه آثار دیگر ما جزء آثار برتر کشور شناخته شد.
ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین ضمن تقدیر از زحمات سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: یکی از ابتکارات بزرگ حضرت امام دستور تشکیل بسیج مستضعفین بود و امروز هم شاهد خیرو برکات فراوان در بسیج می باشیم.
وی گفت: یکی از امتیازات بسیج مردمی بودن آن می باشد که از همان آغاز انقلاب مردم به صورت داوطلبانه در بسیج فعالیت می کردند و این حرکت خالصانه مردم باعث رشد و تعالی بسیج شد.
طاهرخانی با اشاره به صحنه های نبرد امروز عنوان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن