تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803784873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو سابق شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد لزوم حساسیت درباره بروز فتنه اکبر در انتخابات پیش رو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو سابق شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد
لزوم حساسیت درباره بروز فتنه اکبر در انتخابات پیش رو
عضو سابق شورای اسلامی شهر زنجان دلیل مصون ماندن افراد درگیر در فتنه 88 را رأفت اسلامی نظام دانست و گفت: این حوادث لزوم حساسیت در مورد بروز فتنه اکبر در انتخابات پیش رو را الزامی کرده است.

خبرگزاری فارس: لزوم حساسیت درباره بروز فتنه اکبر در انتخابات پیش رو



فضایل تقی‌لو در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تقدیر از رسانه‌هایی که در مورد کاندیداهای حاضر در انتخابات مجلس از خود حساسیت نشان می‌دهند، اظهار کرد: با توجه به سابقه خدمت در حوزه شهری به مردم شهر زنجان، احساس کردم که می‌توانم در جایگاه بالاتر نسبت به خدمت به مردم اقدام کنم از این رو وارد انتخابات مجلس شده‌ام.
وی معیشت و بعد اقتصادی را دغدغه اصلی مردم دانست و اضافه کرد: هر گونه اقداماتی در این حوزه رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
عضو سابق شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد تکثر تعداد کاندیداهای مجلس گفت: با توجه به افزایش حدود 60 درصدی تعداد کاندیداهای مجلس، این افزایش بدون شک به شور و نشاط سیاسی جامعه افزوده شادمانی فضای انتخاباتی را موجب می‌شود.
تقی‌لو با تاکید بر اصل بودن قانون در فعالیت‌های انتخاباتی ادامه داد: قدر مسلم افراد باید در قالب قوانین مدون موجود در کشور فعالیت کنند.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات سال 94 اشاره و تاکید کرد: آنچه در این بیانات شاخص به نظر می‌رسد، پروژه نفوذ طراحی شده توسط دشمن است که باید مد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد تا ضمن پیشگیری از موفقیت دشمن زمینه برگزاری انتخابات پرشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فراهم شود.
عضو سابق شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد گرایش سیاسی مد نظرش برای حضور در انتخابات مجلس گفت: با توجه به اینکه به شخصه فرمایشات مقام معظم رهبری را در این مورد فصل‌الخطاب می‌دانم در این راستا حرکت کرده و مستقل در این انتخابات حضور پیدا می‌کنم و حتی اگر تشکیلاتی هم عمل کنم در همین راستا خواهد بود.
تقی‌لو تزریق فکری نامحرمان خودی و غیرخودی را زمینه به وجود آمدن حوادث 88 دانست و تاکید کرد: هدف مد نظر این جریان فکری که تخریب جایگاه ولایت فقیه بود با درایت مقام معظم رهبری و مسئولان نقش بر آب شد.
وی دلیل مصون ماندن افراد درگیر در فتنه 88 را از عقوبت رافت اسلامی نظام اعلام کرد و ادامه داد: این حوادث لزوم حساسیت در مورد بروز فتنه اکبر در انتخابات پیش رو را الزامی کرده است که البته بینش عمیق مسئولان و در راس آن‌ها ولی فقیه مانع تکرار آن حوادث می‌شود.
عضو سابق شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم پاسداشت خون شهدا و حرمت ایثارگران توسط همه مردم از جمله کاندیداهای انتخابات مجلس گفت: مردم ایران برای جایگاه کنونی نظام هزینه زیادی را متحمل شده است.
تقی‌لو در پاسخ به سئوالی در مورد عکس‌العملش در مقابل رد صلاحیت احتمالی تاکید کرد: من اعتقاد کامل دارم افرادی که در مورد صلاحیت افراد برای کاندیدا شدن تصمیم‌گیری می‌کنند انسان کامل هستند و هر نوع عکس‌العملی در مقابل این تصمیم نوعی مقابله با نظام محسوب می‌شود.
وی با تاکید مجدد بر مطیع بودن در مقابل نتیجه بررسی صلاحیت‌های کاندیداها ادامه داد: بدون شک سکوت در مقابل نتیجه این بررسی‌ها بهترین کار است.
انتهای پیام

http://fna.ir/9H7HE5





94/10/12 - 10:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن