تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر آیت‌الله مکارم شیرازی از تلاش‌های دولت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تقدیر آیت‌الله مکارم شیرازی از تلاش‌های دولت
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تقدیر از تلاش های دولت در مسیر رشد و شکوفایی کشور گفت: ایجاد امنیت اقتصادی و سیاسی در کشور باعث می شود که بخش خصوصی و مردم در عرصه اقتصاد فعال شده و رونق اقتصادی را رقم بزنند.
آفتاب :  آیت الله مکارم شیرازی روز جمعه در دیدار محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری،همچنین تلاش برای یکپارچه سازی جهان اسلام را مورد توجه قرار داد و بر تقویت وحدت و انسجام مسلمانان تاکید کرد.


**نهاوندیان: بسته شدن پرونده پی ام دی از دستاوردهای مهم دولت


رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در ابتدای این دیدار ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت در عرصه های مختلف، لغو یکپارچه تحریم ها و بسته شدن پرونده پی ام دی را از دستاوردهای مهم دولت برشمرد و گفت: امروز شیطنت ها و فتنه انگیزی هایی در مسیر اجرای برجام از سوی دشمنان انجام می شود که دولت و مسوولان کشور با هوشیاری کامل اجازه نمی دهند تاثیری در این مسیر داشته باشد.


محمد نهاوندیان با بیان اینکه همه باید در کشور دستاوردهای ملی را حفظ و حراست کنند، افزود: وظیفه دولت برداشتن موانع از مسیر اقتصاد کشور بود و امروز در فضای بوجود آمده پس از توافق بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باید برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی در کشور تشویق و ترغیب شوند تا بتوانیم به رشد و پیشرفت مورد نظر دست پیدا کنیم.


وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقش آفرین اصلی در صحنه مبارزه با تروریسم و افراطی گری مطرح است، خاطرنشان کرد: باید از این فضای سیاسی بوجود آمده برای ترسیم چهره راستین ایران در افکار عمومی جهان و مقابله با اسلام هراسی استفاده درست فرهنگی کرده و اسلام رحمت و رحمانیت را به جهان معرفی کنیم.








تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن