تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتور بدون موقعیت گل،یک امتیاز کسب کرد/از نتیجه راضی نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمالوند: تراکتور بدون موقعیت گل،یک امتیاز کسب کرد/از نتیجه راضی نیستم سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از نتیجه بدست آمده راضی نیستم چرا كه تیم حریف بدون موقعیت گل، توانست یك امتیاز از این بازی كسب كند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي ساعت 08:27

خبرگزاری پانا+تراکتور بدون موقعيت گل،یک امتیاز کسب کرد/از نتیجه راضی نیستم

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، فزاز  كمالوند  در شست خبری بعد از دیدار مقابل تراكتورسازی با اشاره به اشتباه داور مسابقه در اعلام نكردن پنالتی به نفع گسترش فولاد گفت: در روزی كه می توانستیم سه امتیاز را از آن خودمان كنیم، ناكام ماندیم.
وی در ادامه افزود: متاسفانه در شرایط فعلی فوتبال كشورمان، همیشه معترض بودن و داشتن هوادار از معیار های موفقیت تیم ها است و تیمی مانند گسترش فولاد كه از این دو اصل محروم است، همواره مظلوم واقع می شود.
فراز كمالوند همچنین با انتقاد از عملكرد گئورگیف در دیدار امروز، گفت: متاسفانه دروازه بان ما در دو دیدار اخیر، اشتباهات بدی را مرتكب شده و زحمات تیم را به هدر داده اشت.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز امیدواری نسبت به پوشش نقاط ضعف در تعطیلات پیش رو، اضافه كرد: مهم ترین مسأله ما ایجاد هماهنگی بین بازیكنان جدید و افزایش بیش از پیش توان تاكتیكی تیم در اردوی تدارك دیده شده است.
گفتنی ست، دیدار تیم های تراكتورسازی و گسترش فولاد تبریز از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر، امروز – جمعه 11 دی – با تساوی یك-یك خاتمه یافت.
مسابقات لیگ برتر بدلیل حضور تیم ملی فوتبال امید در مسابقات آسیایی قطر، تا 8 بهمن تعطیل خواهد بود و تیم گسترش فولاد تبریز در این روز میزبان صبای قم خواهد بود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن