تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معیار ملت ایران برای حضور در انتخابات تبعیت از ولایت فقیه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه های وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان اسلام گفت: معیار ملت ایران برای حضور در انتخابات تبعیت از ولایت فقیه است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه اصل و اساس سعادت انسان برپایه دین و تربیت الهی است، اظهار داشت: مسئولان و دانشگاهیان جامعه اسلامی بیش از پیش نسبت ترویج تربیت های دینی و الهی اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از تحقق توطئه نفوذ گفت: مسلمانان در جامعه اسلامی باید با وحدت و همبستگی در راستای حفظ استقلال داخلی و خارجی اقدام کنند.
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت ارتقای علوم مختلف بومی در کشور افزود: تلاش برای ارتقای سریع دانش های بومی و حفظ دستاوردهای مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و نظامی از جمله مهمترین وظایف دانشمندان و دست اندرکاران نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.
ناصری ترویج و تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی را از جمله ضروری ترین وظایف مسئولان و دانشگاهیان در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: ایجاد زمینه های وحدت، همبستگی و همدلی بین مسلمانان جهان باید در دستور کار تمام اقشار جامعه قرار داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت یادآوری حماسه 9 دی در جامعه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
معیار ملت ایران برای حضور در انتخابات تبعیت از ولایت فقیه است






جمعه ، ۱۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن