تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820113534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای مجازی؛ فرصت یا تهدید/ مصونیت بخشی، بهترین استراتژی برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران ، همایش "آسیب های فضای مجازی و بیماری های نوظهور عصر حاضر" از سوی اداره آموزش و پرورش گچساران با حضور مسئولان استانی، کارشناسان پلیس فتا استان و شهرستانی و والدین دانش آموزان برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این همایش، اظهار داشت: فضای مجازی آسیب های فراوان و متعددی دارد و یک حوزه آن در بخش اجتماعی و خانوادگی است.
هادی زارع پور با اشاره به اینکه عصر حاضر به عصر ارتباطات معروف است، افزود: امروزه اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن در دنیا رد و بدل می شود.
مصونیت بخشی، بهترین استراتژی برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی
وی با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی برای خانواده ها و فرزندان، گفت: در دنیای امروز تنها استراتژی که می تواند ما را در برابر فضای مجازی نجات دهد، اصل مصونیت بخشی است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه امروزه با مصونیت بخشی می توانیم نتیجه بگیریم، افزود: ما باید آن قدر فرزندان خود را از تهدیدهای فضای مجازی آگاه کنیم تا فرزندان ما خود با تهدیدها مقابله کنند.
زارع پور با اشاره به ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۱۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن