تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه: 3 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان گلوگاهی توزیع شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه:
3 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان گلوگاهی توزیع شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیون و 730 هزار لیتر سوخت نفت‌گاز بین تولید‌کنندگان بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

خبرگزاری فارس: 3 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان گلوگاهی توزیع شد



رضا پور‌فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، باغی، مکانیزاسیون و مرغداری‌ها، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 میلیون و 730 هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌ای بین کشاورزان شهرستان گلوگاه توزیع شد. وی افزود: واحدهای مکانیزاسیون، مرغداری و دامداری‌ها در این شهرستان از مهم‌ترین بخش‌های مصرف سوخت بخش کشاورزی هستند که بر‌اساس قانون و جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط  و متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و با تائید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه بر دوگانه‌سوز کردن واحد‌های تولیدی در این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: دوگانه‌سوز کردن واحدهای تولیدی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در زمینه کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر افزایش راندمان تولید، شاهد افزایش میزان درآمد کشاورزان باشیم. پور‌فلاح خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر هیچ‌گونه مشکل و کمبود سوخت در بخش کشاورزی شهرستان گلوگاه وجود ندارد.

94/10/11 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن