تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء دانش کشاورزان بوئین زهرا در دستور کار قرار بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: فرماندار بوئین زهرا گفت: به منظور توسعه تولید پایدار محصولات کشاورزی باید ارتقاء علم و دانش کشاورزان در دستور کار مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، ارسلان قاسمی عصر امروز در آئین تجلیل از تولیدکنندگان و بهره برداران برتر شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: به منظور توسعه تولید پایدار محصولات کشاورزی باید ارتقاء علم و دانش کشاورزان در دستور کار مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.
وی بیان کرد: افزایش عملکرد تولید در واحد سطح در اولویت برنامه های جهاد کشاورزی و به ویژه بهره برداران بوده که در این مسیر با امکانات و تسهیلات موردنیاز در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.
فرماندار بوئین زهرا با اشاره به اهمیت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی عنوان کرد: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف کشاورزی باید در دستور کار مدیران و مسئولان قرار بگیرد چرا که این امر در رونق اقتصادی استان نقش ویژه ای دارد.
قاسمی تصریح کرد: مرغوبیت و سلامت محصولات کشاورزی باید اولویت اصلی فعالیت سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرد تا با مصرف بهینه آب، کود و سموم شیمیایی محصولی مرغوب به شهروندان عرضه شود.
وی با اشاره به اینکه علم روز دنیا در بخش کشاورزی باید به کار گرفته شود، ادامه داد: علم روز دنیا در بخش های مختلف ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن