تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پیاده روی خانوادگی در زابل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: حامد پیرکمالی گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته وحدت با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی شهرستان زابل روز جمعه ساعت 6 صبح در محل میدان دانشگاه آزاد برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری برنا سیستان و بلوجستان : مسئول روابط عمومی اداره ورزش شهرستان زابل گفت: روز جمعه همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته وحدت در شهرستان زابل میشود.
حامد پیرکمالی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد شور و نشاط در بین اقشار جامعه می باشد تا این فرهنگ زیبا و تاثیر گذار در سطح شهرستان نهادینه شود، تا خردسالان و نونهالان و دیگر سنین درک درستی از این موضوع پیدا کنند.
وی افزود: این مراسمات باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان و تمام آحاد جامعه می شود ، به حول قوه الهی این قبیل برنامه ها بیشتر کنیم تا به هدف والای در جامعه برسیم.
پیرکمالی تصریح کرد: این همایش از میدان دانشگاه آزاد آغاز و در محل مزار شهدا گمنام هشت سال دفاع مقدس به پایان می رسد.
 وی در ادامه بیان کرد: میتوانیم با اجرای این چنین برنامه ها به رشد و بالندگی یک جامعه خوب کمک کنیم ، در پایان به 35 نفر جوایزی از قبیل وسایل پزشکی و ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی اهدا میگردد .
گفتنی است شهرستان زابل در شمال استان سیستان و بلوچستان و در فاصله 205 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]
همایش پیاده روی خانوادگی در زابل برگزار می شود






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن