تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819446379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی 7 اتفاق دنیای آی تی در 2016


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیش بینی 7 اتفاق دنیای آی تی در 2016




در برخی از برهه های زمانی سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر از سایر زمان ها بوده است که سال های اخیر،یعنی از سال ۲۰۱۲ به بعد را می توان جزو آن ها به شمار آورد.





وب‌سایت روم تک - دانیال حجاری: در عصری که عصر دیجیتال نام گرفته است،هم چیز به سوی دیجیتالی شدن می روند.در این عصر تکنولوژی های جدیدی اخراع شده و با سرعت باور نکردنی ای پیشرفت می کنند،تاجایی که به مرحله هشدار رسیده و سازندگان را به این فکر می اندازند که مبادا روزی اسباب راحتی زندگی انسان به دلیل سرعت پیشرفت بالا از کنترل خارج شده و در زندگی بشر ایجاد دردسر کنند.


پیش بینی ۷ اتفاق در دنیای آی تی در سال ۲۰۱۶



در برخی از برهه های زمانی سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر از سایر زمان ها بوده است که سال های اخیر،یعنی از سال ۲۰۱۲ به بعد را می توان جزو آن ها به شمار آورد.

حال که به انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی نزدیک می شویم، شاید برایتان جالب باشد تا بدانید سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی حال حاضر،چه نتایجی را در سال آینده میلادی خواهد داشت.


پیش بینی ۷ اتفاق در دنیای آی تی در سال ۲۰۱۶



۱- اجرایی شدن مقوله "اینترنت اشیاء”

با اینترنت اشیاء تمامی محصولات دنیای تکنولوژی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از اطلاعات هم استفاده می کنند.این مقوله سبب می شود تا محصولات دنیای تکنولوژی دیگر به تنهایی و مستقل از یکدیگر کار نکنند.
اینترنت اشیاء همه چیز را دگرگون خواهد کرد.

۲- همگرایی به‌ سوی دنیای ساده‌ تری از آی تی

بلوک‌های آی تی در سازمان‌ها یکی یک کنار هم چیده می‌شوند تا همگرایی سازمانی باعث بالا رفتن بهره‌وری شود و چاره‌جویی‌های مبتنی بر آی تی در سازمان‌های بزرگ و کوچک جزئی از استراتژی آن‌ها شده است.

۳ – دیتاسنترهای اجاره‌ای برای بیزینس های کوچک

اشتراک فضا در محیط کلود در سال ۲۰۱۶ به طور غیرقابل تصوری افزایش خواهد یافت و دیتاسنترها به‌صورت کلود برای انواع مشتری‌های کوچک و بزرگ بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

۴- ورود سوئیچ‌های ۱۰۰ گیگابیتی

مدت ها است سازندگان تجهیزات شبکه های کامپیوتری روی سرعت ۱ گیگابیت متمرکزند،اما در سال ۲۰۱۶ با تولید سوئیچ‌های ۱۰۰ گیگابیتی با ۳۲ پورت انقلابی بزرگ در بحث شبکه های کامپیوتری به وقوع خواهد پیوست.

۵- افزایش چندبرابری امنیت در حوزه های مختلف

ایجاد تکنولوژی های جدیدی که دارای رخنه های امنیتی زیادی هستند علاوه بر اینکه کمکی به پیشرفت علم نمی کند،بلکه ضرر و زیان زیادی را به کاربران و شرکت های استفاده کننده از آن ها متحمل می کند.

در سال جدید تمرکزی بیشتری را بر روی مقوله امنیت از جانب شرکت های مختلف شاهد خواهیم بود

۶- تحلیل کسب ‌و کار هوشمند

مدیریت بیزینس با تحلیل کسب‌وکار هوشمند در سال ۲۰۱۶ تکانی اساسی خواهد خورد. تصمیمات در این حوزه بیش‌ازپیش با آی تی گره خواهد خورد و بازتاب آن در نتایج مالی آخر سال سازمان‌ها منعکس خواهد شد.

۷- مبحث مجازی سازی کاربرد فراوانی پیدا خواهد کرد

در سال ۲۰۱۶ دیتاسنترهای نرم‌افزاری که محاسبات، ذخیره‌سازی و شبکه را در فرایند نرم‌افزاری به‌صورت مجازی / Virtualised عرضه می‌کنند،می‌تواند اینترنت اشیاء، موبایل و سرویس‌های کلود را در خود جای دهد.






تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن