تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرآن کریم باید در تمام وجود انسان نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: سرپرست دفتر قرآن وعترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با بیان این که قرآن کریم باید در تمام وجود ما نهادینه شود، گفت: اگر انسان قرآنی نباشد، حیات او معنا ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ مجتبی نورمحمدی(10دی) درنشست با کارشناس واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید برآموزش قرآن ومفاهیم این کتاب بزرگ گفت: باید از تعالیم نوربخش قرآن کریم در برنامه های زندگی خود استفاده درستی داشته باشد .
نورمحمدی با بیان اینکه اگر ما به قرآن و مفسر قرآن که اهل بیت(علیه السلام ) هستند تمسک کنیم، هرگز گمراه نمی شویم تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام کسانی که به این دو اصل مهم تمسک کرده اند راه درست را پیموده و کسانی که دست از اهل بیت(علیه السلام) برداشتند و تنها به قرآن اکتفا کردند و یا کسانی که به قرآن توجه نداشتند، دچار گمراهی شدند .
وی به نقش وتاثیر معنوی قرآن کریم دررشد فرهنگی اجتماعی جامعه اشاره داشت وافزود: نیاز به مفاهیم ارزشمند قرآن کریم اصلی ترین واساسی ترین نیاز بشریت برای سعادت وخوشبختی دردنیا وآخرت است.
نور محمدی با بیان اینکه ظرفیت های بالقوه استانی در زمینه فعالیت های قرآنی در استان سمنان وجود دارد ادامه داد: باید با جریان سازی درست از این توانایی ها در جهت گسترش معارف بلند قرآنی در جامعه بهره ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
قرآن کریم باید در تمام وجود انسان نهادینه شود



قرآن کریم باید در تمام وجود انسان نهادینه شود






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن