تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسط بنیاد علوی انجام شد توزیع بسته‌های کمک آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط بنیاد علوی انجام شد
توزیع بسته‌های کمک آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان زنجان
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بنیاد علوی اقدام به توزیع بسته‌های کمک آموزشی به ارزش 2 میلیارد و 850 میلیون ریال در مناطق آموزشی محروم استان زنجان کرده است.

خبرگزاری فارس: توزیع بسته‌های کمک آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان زنجان



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود شهبازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته‌های کمک آموزشی از طرف بنیاد علوی در بین دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری مناطق محروم استان توزیع شده است. وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها به صورت مجموعه‌های کامل کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان گذاشته شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان 9 منطقه محروم و کمتر توسعه‌یافته استان زنجان توزیع شده است. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: تعداد 182 بسته با ارزش بیش از یک میلیارد و 320 میلیون ریال برای مدارس و دانش‌آموزان سال سوم توزیع شده است. شهبازی از توزیع تعداد 108 بسته با ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بین مدارس و دانش‌آموزان سال چهارم نظری خبر داد. وی خاطرنشان کرد: در مجموع ارزش بسته‌های توزیعی در بین دانش‌آموزان به ارزش قریب 2 میلیارد و 850 میلیون ریال بوده است. شهبازی با اشاره به اهداف توزیع کالاهای کمک آموزشی بین دانش‌آموزان اظهار کرد: کمک به ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و ارتقای رتبه استان در کنکور سراسری از جمله این اهداف است. وی در ادامه با اشاره به اینکه این موسسه آزمون‌های پیشرفت تحصیلی را با همکاری موسسات معتبر علمی برای دانش‌آموزان سال‌های سوم و چهارم نظری با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان برگزار می‌کند، افزود: مرحله نخست این آزمون روز شنبه 28 آذرماه سالجاری برای دانش‌آموزان سال چهارم رشته‌های نظری مناطق مذکور به صورت هماهنگ برگزار می‌شود و مراحل بعدی این آزمون نیز در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد.

94/10/10 - 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن