تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حداد عادل: هرکس وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حداد عادل: هرکس وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را بدهد سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: سخنگوی شواری ائتلاف اصولگرایان گفت: اگر کسی وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را هم در این دنیا و هم در آخرت بدهد و اگر لازم بود برای مصلحت افراد باید کنار بروند.


غلامعلی حدادعادل ، در همایش سراسری اصولگرایان اظهار داشت: شرط اول اصولگرایی اخلاص است و اگر وارد صحنه انتخابات می‌شویم باید برای خدا وارد شویم. تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است و تشکل‌های حزبی را باید برای انقلاب بخواهیم نه اینکه انقلاب را برای تشکل و حزب مورد نظر خودمان بخواهیم.
حداد عادل با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی باید در ائتلاف بزرگ اصولگرایان تعصبات را کنار بگذاریم، تصریح کرد: باید تعصب‌های شخصی و حزبی را پشت در ائتلاف بگذاریم و به عنوان اصولگرا وارد شویم و برای پیروزی اصولگرایان تلاش کنیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه می خوانید:
* ما بعد از ماه‌ها مشورت، همدلی و همزبانی میان نمایندگان تشکل‌های بزرگ اصولگرا و استمداد از فقهای ارجمند (آیات عظام یزدی، مصباح و موحدی کرمانی) با همت ایشان شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را شکل دادیم و امیدواریم شاهد نتایج مثبت این ائتلاف در انتخابات آینده باشیم.
* در انتخابات مجلس دهم اصولگرایان باید به گذشته و 18 سال قبل نگاه کنند و فراز و فرودهای این دوره را تجزیه و تحلیل کرده، عوامل پیروزی و شکست را بررسی کرده و تلخ و شیرین‌ها را بیازمایند.
خبر در حال تکمیل است... 27214

کلید واژه ها: انتخابات مجلس دهم - اصولگرایان - غلامعلی حداد عادل -




پنجشنبه 10 دی 1394 - 11:57:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن