تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزات گیتی پسند برای بهبود بخشیدن به جایگاه جدولی خود در پایان نیم فصل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: تیم تکواندو گیتی پسند اصفهان در مبارزات پایانی خود در نیم فصل لیگ برتر تکواندو به دنبال غلبه بر حریفان و بهبود بخشیدن به جایگاه خود در جدول لیگ است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، نیم فصل نخست لیگ برتر تکواندوی مردان یادواره 500 شهید تکواندوکار کشور روز پنجشنبه 10 دی ماه با برگزاری مبارزات هفته های هفتم، هشتم و نهم به پایان می رسد و جایگاه تیم ها در انتهای نیم فصل نخست مشخص می شود.
تیم تکواندو گیتی پسند نیز در این روز دو دیدار در قالب مبارزات هفته های هفتم و هشتم مقابل تیم های لوازم خانگی کن و هیئت تکواندو قزوین دارد و در هفته نهم هم با قرعه استراحت روبرو شده است.
نماینده اصفهان که تا اینجای کار عملکرد چندان مطلوبی نداشته و اکنون در رده هفتم جدول 9 تیمی لیگ قرار گرفته، امیدوار است در این هفته و در تقابل با تیم خوب لوازم خانگی و البته رویارویی با قزوین قعرنشین جایگاه خود را در انتهای نیم فصل نخست بهبود ببخشد و با انگیزه بیشتر به استقبال نیم فصل دوم برود.
گیتی پسند هفته گذشته در روزی که علیرضا نصر آزادانی سرمربی این تیم از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد تا با تمرکز بیشتری روی هدایت تیم به کار ادامه دهد، دو شکست مقابل تیم های بالانشین و قدرتمند پاس قوامین و شهرداری ورامین و یک تساوی در برابر یاسین قم کسب کرد.
لوازم ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن