تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌عبدخدایی در جمع مردم کرج: مردم ایران هرگز به ‌آمریکا و صهیونیست‌ها اعتماد نمی‌کند‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ‌عبدخدایی در جمع مردم کرج:
مردم ایران هرگز به ‌آمریکا و صهیونیست‌ها اعتماد نمی‌کند‌
یکی از فعالان سیاسی و از همرزمان شهید نواب صفوی گفت: ملت ایران هرگز به دشمنان خود به ویژه آمریکا و صهیونیست ها اعتماد نخواهند کرد.

خبرگزاری فارس: مردم ایران هرگز به ‌آمریکا و صهیونیست‌ها اعتماد نمی‌کند‌



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه ملت ایران در نهم دی 88 بعد از ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان برگزار شد. در بخشی از این مراسم محمدمهدی عبدخدایی طی سخنانی در جمع مردم ولایی استان البرز اظهار داشت: الگوی مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی، قیام عاشورای حسینی (ع) بوده و فرهنگ غنی شیعه و نهضت عاشورای حسینی (ع) همواره الهام‌بخش ملت ایران است. وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب سال‌هاست که می‌خواهند ذهن جوانان ‌را از این فرهنگ غنی دور ساخته و زمانی که به توطئه‌های دشمنان نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که هدف اصلی آنها جدایی نسل جوان از فرهنگ شیعه است. همرزم شهید نواب صفوی تصریح کرد: در فتنه 88 نیز شاهد بودیم که اوج خباثت فتنه‌گران در هفتم دی و روز عاشورا رقم خورد، اما توهین فتنه‌گران به عزاداران عاشورای حسینی (ع) موجب شد که ملت ایران علیه فتنه‌گران حماسه‌ای بزرگ را در نهم دی تدارک بینند. عبدخدایی با تاکید بر اینکه دشمنی با تفکرات مذهبی محدود به ‌‌دوران انقلاب اسلامی نمی‌َشود، گفت: در پیش از انقلاب نیز حزبی را به نام حزب توده راه‌انداخته بودند که اصل و اساس تفکرات آن را دشمنی با تفکرات دینی تشکیل می‌داد. وی بیان داشت: متاسفانه دشمنان اسلام برای دست‌یابی به این هدف شوم،‌ همواره عشق به میهن را دست‌مایه قرار داده و می‌خواهند با ترویج تفکرات ملی‌گرایانه با اندیشه‌های مذهبی مردم مقابله کنند. این فعال سیاسی گفت: وقتی شرایط امروز را با دوران پیش از انقلاب اسلامی مقایسه می‌کنیم، در می‌یابیم که دستاوردهای زیادی در سه دهه اخیر محقق شده و مردم به رفاه و آسایشی بیشتری دست‌پیدا کرده‌اند، از نظر امنیتی نیز امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است. عبدخدایی اظهار داشت: این پیشرفت‌ها موجب کینه بیشتر دشمنان می‌شود؛ کینه‌ای که در حقیقت نسبت به اسلام دارند و از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی استفاده می‌کنند.‌ وی تصریح کرد: دشمنان ایران می‌دانند که از نظر نظامی نمی‌توانند با ما مقابله کنند، به همین دلیل به تهاجم فرهنگی روی آورده و به دنبال ایجاد فتنه‌های مختلف و نفوذ در داخل ایران هستند. این فعال سیاسی  افزود: ملت ایران مردانه در برابر تمام ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرده و اجازه دخالت به احدی را نمی‌دهیم و انتقادی هم که از فتنه‌گران داشته و داریم این است که چرا وقتی دیدند آمریکا و صهیونیست‌ها و سفارتخانه‌های خارجی وارد میدان شده و توطئه می‌کنند، به اشتباه خود پی نبرده و دست از فتنه‌گری برنداشتند. عبدخدایی تاکید کرد: دشمنان بدانند که با اقدامات پوچی مانند ایجاد فتنه‌های مختلف نمی‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند و بهتر است دست از این توطئه‌ها بردارند. وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: ایران حسن نیت خود را نشان داد، اما آمریکایی‌ها هر روز یک طرح جدید علیه ما تصویب کرده و در مقابل حرف از حسن نیت و جلب اعتماد می‌زنند، مردم ما هرگز به دشمنانی چون آمریکا و صهیونیست‌ها اعتماد نخواهند کرد.

94/10/09 - 18:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن