تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان فسا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیراز _ایرنا - همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت روز چهارشنبه در مصلای نماز جمعه شهرستان فسا برگزار شد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در این همایش گفت:9 دی ماه روز شکوه و افتخار و بیداری ملت ایران و مایوس شدن دشمنان انقلاب بود که در تاریخ انقلاب برای همیشه به ثبت رسیده است .
سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور افزود :روز 9 دی ماه سال 88 روز شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خوبش بود که در سیل خروشان انسانهای عاشق و ولایت مدار متجلی شد.
وی با تشکر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص پخش مستند فتنه سال 88 و نامبردن اسامی که در این فتنه دست داشتند اضافه کرد: در این فتنه تمام دشمنان انقلاب از آمریکا ،اسراییل ، انگلیس و برخی از کشورهای منطقه با سلطنت طلب و مهره های خود فروخته داخلی دست به دست هم گذاشتند تا این انقلاب را سرنگون کنند.
وی با اشاره به دشمنی های آمریکا بر علیه مردم ایران بیان داشت:در روزهای اخیر شاهد تصویب لوایح بر علیه مردم ایران در آمریکا بودیم که نشان دهنده تداوم دشمنی آمریکایها با ماست اما نمی دانیم چرا برخی از افراد دشمنی آمریکا را نمی بینند.
غیب پرور با اشاره به تعداد نفرات ثبت نام کننده در استان فارس در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد:در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن