تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بصیرتی شهرستان قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همایش بصیرتی شهرستان قزوین برگزار شد
همایش بصیرتی شهرستان قزوین با حضور صدها نفر از بسیجیان و فرهیختگان برگزار شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در همایش بصیرتی فرماندهان و اعضای بسیج حوزه‌های شهرستان قزوین که با حضور افراد برجسته و سخنرانی حجت‌الاسلام علی قابل با محوریت شناخت عرصه نفوذ دشمنان صورت گرفت، عوامل داخلی تأثیرگذار در ایجاد فتنه سال 88 و نقش خواص بی‌بصیرت معرفی و ویژگی‌‌های مختلف آن تبیین شد.

سخنرانان با توجه به فرار رسیدن هفته وحدت و حماسه 9 دی بر لزوم توجه به تداوم وحدت کلمه در تمامی قشرهای مردم که یکی از  آرمان‌های نظام مقدس است، تأکید کردند.

مسئولان برگزاری این همایش بصیرتی و بسیجیان بر این باور بودند دشمنان از وحدت ملت ایران هراس داشته و در صدد ایجاد تفرقه و نفاق در بین مردم و مسئولان کشور بودند و خواص بی‌بصیرت با دامن زدن به جریان فتنه، آرمان‌های انقلاب را نشانه رفتند.

حماسه 9 دی با حضور ملت ایران که با سلاح هوشیاری و بصیرت وارد صحنه شدند، نیرنگ و نقشه دشمنان‌ انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد.

در همایش بصیرتی فرماندهان و اعضای حوزه‌های بسیج شهرستان قزوین به توجه هرچه بیشتر جوانان و بسیجیان متدین و ولایت‌مدار در ایام انتخابات تأکید کردند تا فضای سالم و بدون حاشیه در آن ایام  فراگیر شود.


 در پایان همایش حجت‌الاسلام علی قابل به سوالات برادران و خواهران بسیجی شهرستان قزوین در مورد بصیرت و شناخت افراد در فضاهای غبارآلود سیاسی کشور به خصوص در ایام انتخابات پاسخ داد.انتهای پیام/ف












اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

افتتاح مهمانسرای ارزان قیمت استان قزوین در مشهد
40 هزار نفر در استان قزوین سواد خواندن و نوشتن ندارند
توسعه دستگاه‌های ATM در روستاها
جو پایدار آسمان قزوین در 24 ساعت آینده
حدود 24 هزار آبیکی بیمه تأمین اجتماعی هستند










۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن