تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820920683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعاتی درباره زمان عرضه‌ی آیفون 7c


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شایعاتی درباره زمان عرضه‌ی آیفون 7c




از زمانی که از تصمیم اپل به تولید آیفون 7c خبردار شدیم، شایعه‌ها و اطلاعات متعددی درباره‌ی ظاهر، ویژگی‌های سخت‌افزاری و زمان عرضه‌ی آن به گوش رسیده است.





مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: اوایل همین ماه بود که شنیدیم آیفون 7c حوالی شهریور سال آینده عرضه می‌شود ولی بعدا یک منبع خبری از سمت چین اطلاع داد که قرار است این محصول فروردین ماه وارد مرحله‌ی تولید انبوه شود. حالا امروز (و باز هم از منبعی که نمی‌توان گفت صد در صد مطمئن بوده) می‌شنویم که اپل می‌خواهد حتی زودتر از این‌ها دستگاه جدیدش را به دست کاربران‌اش برساند.


خبرها حاکی از آن است که اپل از مدتی قبل تولید iPhone 7c در مقیاس محدود را آغاز کرده و انتظار می‌رود که تولید انبوه آن از ژانویه آغاز شود؛ پس چیزی نمانده تا این گوشی را در بازار ببینیم.

از زمانی که از تصمیم اپل به تولید آیفون 7c خبردار شدیم، شایعه‌ها و اطلاعات متعددی درباره‌ی ظاهر، ویژگی‌های سخت‌افزاری و زمان عرضه‌ی آن به گوش رسیده است.

آن‌طور که از تصویرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند و کانسپت آن پیداست، ظاهر و اندازه‌‌اش شبیه آیفون 5s است و (مانند گوشی اخیر اپل) در سه رنگ عرضه خواهد شد.

به علاوه، در گزارش‌ها بیان شده که آیفون 7c (یا آیفون 6c یا هر اسم دیگری که قرار است داشه باشد، چون هنوز نام این گوشی جدید هم رسما تایید نشده) دارای یک باتری 1642 میلی آمپرساعتی (mAh) است و قیمت آن چیزی حدود 400 تا 500 دلار است.

‌ ‌






تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن