تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ایران ۹ دی بار دیگر وحدت خود را اثبات کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه شهرکرد:
مردم ایران ۹ دی بار دیگر وحدت خود را اثبات کردند

حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد


شناسهٔ خبر: 3013285 - چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
استانها > چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران در روز ۹ دی وحدت خود را بار دیگر اثبات کردند و حمایت خود را از ولایت فقیه نشان دادند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در جمع مدیران استان با اشاره به اینکه مردم ایران در روز ۹ دی وحدت خود را بار دیگر اثبات کردند و حمایت خود را از ولایت فقیه نشان دادند، اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی فتنه های بسیاری ایجاد شده که مردم با هوشیاری انها را سرکوب کرده اند. وی افزود: مردم ایران در روز نهم دی با حضور حماسی خود در حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند که نقشه ها و برنامه ریزی های دشمن را با شکست مواجه کرد. نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: مسئولان باید دارای بصیرت باشند و بی بصیرتی در طول تاریخ اسلام به پپکره اسلام ضربه های بسیاری وارد کرده است. حجت الاسلام محمد علی نکونام در ادامه حق مداری و روی حق ایستادن را انتظار خدای متعال از یک انسان مسلمان بیان کرد و گفت: خدای متعال انسان را برای حاکم کردن حق آفریده و مسیری جز حق برای انسان معین نکرده است. نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برای شناخت و رسیدن به حق ابزار روشنی همچون عقل، فطرت، قرآن، پیامبر(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را برای انسان قرار داده است تا به‌واسطه‌ همه این‌ها بر روی حق پافشاری و ایستادگی کند.

 خلق حماسه تاریخى ۹ دى برخاسته از بصیرت و دشمن‌ شناسى مردم بود رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: حماسه نهم دی بیانگر روحیه استکبار ستیزی و دشمن ستیزی مردم ایران است که در این روز مردم با حضور حماسی خود در خیابان ها حمایت خود را نظام اسلامی ایران نشان دادند. علی گرجی عنوان کرد: حماسه نهم دیماه در استان چهارمحال و بختیاری یک روز قبل از نهم دیماه در روز هشتم دیماه توسط مردم خلق شد. وی اظهار داشت: مردم شهرکرد در روز هشتم دی ماه به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حماسه تاریخى و مردمی نهم دى برخاسته از مقاطع بصیرت، دشمن‌ شناسى، وقت‌ شناسى و حضور مجاهدانه ملت بصیر ایران در برهه‌ هاى حساس و تعیین‌ کننده بود و باعث شد این روز تاریخ‌ ساز به‌ عنوان نقطه عطفى در معادلات انقلاب اسلامى در داخل و خارج از کشور ثبت شود. در پایان این نشست نیز دو کتاب «خواص در بوته‌ آزمون» و «تجلی قدرت الهی» و نرم‌افزار «حماسه نهم دی‌ماه در بام ایران» به دست نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن