تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804051135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه عنبرآباد: ملت ایران با تاسی از سیره معصومین حماسه 9 دی را خلق کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه عنبرآباد:
ملت ایران با تاسی از سیره معصومین حماسه 9 دی را خلق کردند
امام جمعه عنبرآباد گفت: ملت آگاه و بصیر ایران با تاسی از سیره معصومین در 9 دی سال 88 حماسه‌ای عظیم در مقابل فتنه‌گران خلق کردند.

خبرگزاری فارس: ملت ایران با تاسی از سیره معصومین حماسه 9 دی را خلق کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام رضا سالاری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در عنبرآباد با تبریک اعیاد ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع)، 9 دی را حماسه ملت در برابر فتنه‌گران دانست. امام جمعه عنبرآباد افزود: از سیره معصومین مقابله با فتنه‌های موجود در زمان خودشان بود و ملت آگاه و بصیر ایران نیز با تاسی از سیره معصومین در 9 دی سال 88 حماسه‌ای عظیم در مقابل فتنه‌گران خلق کردند. وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات سرنوشت‌ساز و مهم قلمداد می‌شود و ملت بار دیگر با حضور پرشور سرنوشت مهم خویش را رقم خواهند زد.

9 دی از اراده راسخ مردم برآمد حجت‌الاسلام حمید براهویی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد با بیان اینکه 9 دی از اراده راسخ مردم برآمد، گفت: واقعه 9 دی تجلی هوشمندی و بصیرت ملت در مقابل جبهه باطل و مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در مقابل فتنه آمریکا اسرائیلی بود. وی ضمن برشمردن ابعاد فتنه 88 به بیان شاخصه‌های مهم اقتدار یک ملت اشاره کرد و افزود: نخستین شاخصه اقتدار ملت اسلامی ایران، داشتن مردم هوشیار و بصیر است که همچون کوه راسخ و ثابت قدم هستند و در این راه از هیچ تهدید تحریم و تطمیعی هراس نداشته و ثابت کردند این عوامل هیچ تاثیری در عزم و اراده ایشان در حمایت از انقلاب خود ندارد. وی دومین شاخصه اقتدار ملت را ولایت فقیه و رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب دانست و افزود: به اعتراف دشمنان، امروز با راهبری رهبر فرزانه ایران تمام نقشه‌های شوم دشمن خنثی می‌شود و با هدایت ایشان ملت اجازه نفوذ دشمنان داخلی و خارجی را با ایمان حسینی خود نمی‌دهند.   براهویی گفت: سومین شاخصه مهم اقتدار، پیشرفت در همه زمینه‌ها است که به حول و قوه الهی ما امروز در قله پیشرفت در جهان اسلام قرار داریم هرچند دشمنان ما چشم ندارند تا ایران قدرتمند و پیشرفته را ببینند و دائم با تهدید و جنگ نظامی می‌خواهند این پیشرفت را خنثی نمایند.



مهم‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی جریان نفوذ است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد بیان داشت: این پیشرفت در سایه امنیت به‌دست آمده و امنیت امروز ما هزینه خون تقریبا 300 هزار شهید این مرز و بوم بوده است. وی چهارمین شاخصه مهم اقتدار را ایستادگی و مقاومت ملت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان دانست و افزود: قول خداوند متعال برای کسی که در مقابل زورگویان و استعمارگران بایستد هدایت و امداد است در صورتی که ما از تهدید و تحریم ناراحت و نگران نشویم آنگاه است که در افق بالایی قرار می‌گیریم. وی نهراسیدن از دشمن را لازمه پیشرفت دانست و افزود: پنجمین شاخصه اقتدار ملت قدرت نظامی است که در قاموس دکترین نظامی انقلاب اسلامی حمله به هیچ کشوری ترسیم نشده است اما هنگام دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی با تمام توان از خود دفاع خواهیم کرد. براهویی مهم‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی را جریان نفوذ خواند و بیان داشت: امروز دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال نفوذ و رخنه سیاسی و فرهنگی و به دنبال خسته جلوه دادن مردم از انقلاب است تا دشمنی نظام سلطه در رأس آن آمریکا را فراموش کنند و برخی نیز با صاف کردن جاده آنها و خواب زدگی به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند که اگر از خواب غفلت بیدار نشوند از قافله امام حسین(ع) عقب خواهند ماند.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد گفت: ذات آمریکا گرگ صفتی است و ذات گرگ درندگی است و امروز آمریکای جنایتکار در قالب تعامل به دنبال نفوذ در پیکره نهادهای حساس مثل مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است و تلاش می‌کند با علامه‌سازی افراد نفوذی خویش را معرفی کند، ولی این امر به حول و قوه الهی و بیداری ملت ایران میسر نخواهد شد. وی بصیرت را نیاز امروز جامعه خواند و افزود: بصیرت یعنی دشمن‌شناسی، تولی و تبری و اینکه ببینیم دشمن در کجای کار و به دنبال چه چیزی است.

94/10/09 - 16:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن