تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803890132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین اتفاقات صنعت گیم در سال 2015


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: عجیب ترین اتفاقات صنعت گیم سال 2015 "ترجمه شده از وبسایت Kotaku" امسال ما صنعت گیمی را شاهد بودیم که بزرگترین ناامیدی ها و بدترین غافلگیری ها را شاهد بود و درواقع درحالیکه ما حدود 200 ساعت مشغول به بازی کردن عنوان The Witcher 3 بودیم تقریباً شانس روبرو شدن با 23 عنوان خوب دیگر را عملاً از دست دادیم. برهمین اساس به شما پیشنهاد می کنم تا کمی بیشتر بر روی عناوینی که در این سال روانه ی بازار شده دقت کنید و یک بازبینی دیگر داشته باشید. در هر حال این چیزی بود که صنعت بازی های ویدئوی با آن روبرو شد و نمی توان از مضحک بودن برخی عناوین چشم پوشی کرد ، در ادامه به رخداد های خنده داری می پردازیم که در این مدت کاملاً مشهود و روشن بوده اند.

پولی کردن مدهای بازیها توسط Valve و لغو آن پس از یک هفته به گمانم این سریعترین اجرا و لغو یک سیستم در طول تاریخ بود ؛ بطوریکه شرکت Valve به یکباره تصمیم می گیرد که برخی از مدهای داخل بازیها را پولی کند تا بازیبازان برای استفاده از آن بخش ها هزینه ای پرداخت کنند اما تنها یک هفته از اجرای این موضوع نمی گذرد که با ایجاد تنفر و خشم بین کاربران ، خود Valve بی سروصدا این سیستم را از روی عناوین خود برمیدارد. دلیل این شکست بسیار جای بحث دارد اما این شکست سریع و مفتضحانه واقعاً خنده دار است.

در جستجوی کنسول عتیقه ی پدرم همه ی ما داستان های کودکانه ی مربوط به گیم را شنیده ایم که مثلاً "پدرم تو کمپانی نینتندو کار می کرد و یک کنسول قدیمی و کمیاب داره که هنوز به هیچ کس نشون نداده چون ممکن براش مشکل ایجاد بشه" ، اما امسال این داستان به واقعیت پیوست. فردی به نام دن دیبولد "Dan Diebold" براستی یک تکه ای ارزشمند از تاریخ کنسول های گیمینگ را در خانه ی پدرش پیدا کرد. در واقع یک کنسول افسانه ای SNES PlayStation است که دن دیبولد در خانه ی پدری خود آن را یافت اما از آنجایی که داستانهای مضحک و بچگانه ی زیادی حول این موضوع زیاد شنیده می شود ، این داستان هم بعد از انتشار در شبکه های مجازی مورد تمسخر قرار گرفت و همه به آن خندیدند اما اخیراً دن و پدرش در یک گفتمانی حضور پیدا کردند تا این موضوع را اثبات کنند و آنجا بود که فهمیدم این پدر و پسر به ما خندیدند اما واقعاً باور چنین داستانی سخت است. لازم بذکر است SNES PlayStation نام کنسول مشترک سونی و نینتندو است که بدلیل اختلافاتی هیچوقت عرضه نشد و این اختلافات سرآغاز خلق کنسول PS1 شد .

تمامی چیزهایی که در کنفرانس E3 شرکت سونی گذشت کنفرانس امسال سونی در نمایشگاه E3 با اعتقادات ما بازی کرد. The Last Guardian! ، بازسازی Final Fantasy 7 و SHENMUE 3 ..؟... آیا واقعاً این اتفاق افتاد یا یک خوابه؟.... صبر کنید ببینم ، واقعاً SHENMUE 3 لعنتی معرفی شد؟... آیا اصلاً SHENMUE 3 واقعاً یک بازیه؟... این دیگر چه کنفرانسی هست؟... حتماً بعداً هم Half-Life 3 و Silent Hills می خواد منتشر بشه؟...واقعاً چه اتفاقی داره می افته؟.... نگران نباشید اینها جملاتی بود که یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس سونی بصورت زنده در حال بیان آنها بود البته بصورت کمی سانسور شده. بخش خنده دار قضیه به عهده ی شما...

CR7 ستاره ی یکی از بازیهای موبایل از سنگین ترین جملاتی که تاکنون شنیده ام این جمله بود که در نقد این عنوان بکار رفت: بعضی وقت ها خودمان هم نمی دانیم که چه می کنیم!!. الباقی ماجرا را خود تصویر بازی به شما خواهد گفت.

عروسک ها مجری کنفرانس E3 نینتندو بتازگی شرکت نینتندو کنفرانس های خود در نمایشگاه E3 را با عروسکها برگزار می کند اما هنوز جرات می خواهد تا تمام چنین مراسمی را با تنها چند عروسک و عروسکگردان سپری کنید. به هر حال هر چند این موضوع کمی غافلگیرکننده و خنده دار است اما بعد از مرگ نابهنگام آقای Satoru Iwata ، تماشای دوباره ی مراسم کمی ناراحت کننده است. البته نینتندو در این کنفرانسش نشان داد که طراحان مراحل بازی Mario چقدر خوب و خلاقانه کار می کنند.

وکلای شرکت کونامی کوجیما را از گرفتن جایزه منع می کردند سرگذشت بین کونامی و کوجیما واقعاً دیگر خیلی لوس و تکراری شده بود مخصوصاً زمانی که باعث لغو شدن توسعه ی عنوان Silent Hills شد اما سرانجام چندی پیش آقای کوجیما اعلام کرد که از شرکت کونانی جدا شده و بصورت مستقل کار خواهد کرد. ولی درنهایت موضوعی که در یک برنامه مشخص شد جلوگیری کونامی از کسب جایزه ی هیدئو کوجیما بود که مجری برنامه را به سکوت فرا برد.


کاراکترهایی عجیب در کنفرانس E3 شرکت Square Enix یک لحظه ای شاد و مفرح برای کسانی که منتظر سوژه بودند و همینطور ساعاتی کسل کننده برای حضاری که شاهد چنین مراسم مضحکی بوده اند.

تبلیغی از Tomb Raider که منجر به چنین چیزی شد مایکروسافت برای تبلیغ عنوان Tomb Raider ، چندین آدم را بروی بیلبوردی قرار داد و با ماشین برف پاش به آنها حمله ور شد. خنده دار یا شاید هم لوس.

دکتری که خود را در وسط عنوان Metal Gear Solid یافت این دکتر سرجیو کاناورو " Sergio Canavero" است که در تصویر سمت راست می بینید ، ایشان در تلاش است تا اولین پیوند سر در دنیا را عملی سازد و به واسط تئوریهای دیوانه وارش در دنیا کمی مشهور است اما به یکباره بعد از مشخص شدن شباهتش با یکی از کاراکترهای موجود در عنوان The Phantom Pain مرکز توجه ی هواداران Metal Gear Solid قرار گرفت و اکثر کاربران متقاعد شدند که این شباهت بیش از اندازه بی دلیل نیست و حتماً او با کوجیما در ساخت MGS V: The Phantom Pain همکاری کرده است.

تجربه ی تلخ سگی بوریس جانسون ، گزارشگر و مجری شبکه ی بی بی سی در یک برنامه ی تلویزیونی برای معرفی سیستم واقعیت مجازی بصورت زنده این سیستم را تجربه کرد که گویا به مزاج او خوش نیامد. بوریس جانسون در این آزمایش در نقش یک سگ ظاهر شد که تجربه ای تلخ را برای او و تجربه ای شیرین و خنده دار را برای اطرافیان رقم زد.

شاخ به شاخ شدن بزها به نشانه ی اعتراض این اتفاق مضحک یکی از بهترین تیترها را به خبرگزاری های مربوطه داد. بازیکنان عنوان Elite Dangerous برای اعتراض به نبود هیچگونه منطقه ی جنگی (fire Zone) برای مبارزه ی مستقیم بازیکنان باهم دست به شورشی همه جانبه زدند که سرانجام توسعه دهندگان را به ایجاد تغییرات در قوانین بازی مجاب کرد. درواقع بازیکنان با ردوبدل کردن پیام هایی از یکدیگر خواستند که به سرعت و بدون توقف به هم حمله کنند در این میان اصطلاح Ramming مطرح شد که همان رم کردن منظور است. بازیکنان بدون وقفه به یکدیگر همانند حیواناتی خشمگین حمله ور شده و اینچنین شد که داستان بز و رم کردن آن وسط آمد. یک داستانی لوس اما خنده دار که توسعه دهندگان برهمین اساس مجبور به تغییر قوانین به خواست بازیکنان شدند. ترجمه : علی کاملی



10 دي 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن