تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیک‌زاده: باید یک خط رند از دایی بگیرم!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بیک‌زاده: باید یک خط رند از دایی بگیرم!
بیک‌زاده: باید یک خط رند از دایی بگیرم! هاشم بیک‌زاده مدافع تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد که این تیم هم اندازه دیگر مدعیان قهرمانی شانس دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، بیک‌زاده ابتدا درخصوص نتایج خوب صبا در لیگ امسال گفت: خدا را شکر تیم ما روند رو به رشدی داشته است و امیدوارم این نتایج خوب را ادامه بدهیم. رفته رفته باید به صدر جدول نزدیک شویم و شانس قهرمانی خودمان را بیشتر کنیم. برای ما گرفتن سهمیه آسیا یک هدف مهم محسوب می‌شود، ولی به فکر قهرمانی هم هستیم. من معتقدم صبا هم به اندازه دیگر مدعیان شانس قهرمانی دارد و جالب اینجاست که امسال رقابت مدعیان بسیار جذاب شده است.

بیک‌زاده در پاسخ به این سؤال که در فصل جاری کدام تیم بهترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد، تأکید کرد: فکر می‌کنم در حال حاضر ذوب‌آهن بهترین فوتبال را بازی می‌کند. آنها در سال‌های گذشته و با مربیان و بازیکنان دیگر هم خوب فوتبال بازی می‌کردند.

مدافع صبا درمورد وضعیت خودش خاطرنشان کرد: بعد از مصدومیتی که داشتم، خدا را شکر شرایط بهتری پیدا کردم، ولی هنوز به‌طور صددرصد آماده نیستم. من نیاز به زمان دارم تا با ریکاوری و تمرین بیشتر به شرایط ایده‌آل برسم و دوباره به تیم ملی برگردم. من درمورد تیم ملی هنوز ناامید نیستم.

بیک‌زاده در پایان درخصوص دیدار حساس تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی سختی داریم، ولی تحت هر شرایطی باید سه امتیاز را بگیریم. باید قبل از تعطیلات حتما برنده شویم، هرچند که می‌دانم این بازی بسیار سخت است.

 هاشم بیک‌زاده چند هفته پیش که به برنامه90 رفته بود خطاب به فردوسی‌پور گفت که یک ساعت از جواد نکونام گرفته است، ولی هنوز پولش را نداده است. هاشم البته درمورد حرفی که در آن برنامه زد، گفت: من شوخی کردم و پول جواد را هم دادم.» از بیک‌زاده می‌پرسیم آیا نمی‌خواهی یک چیز گرانقیمت هم از علی دایی بگیری که او در جواب می‌گوید: علی دایی بیزینس‌من است و فکر می‌کنم کار سختی دارم. البته دنبال این هستم که یک خط رُند از دایی بگیرم.


منبع: ورزش سه


94/10/9 - 13:42 - 2015-12-30 13:42:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن