تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس حوزه هنری مازندران: دشمن به دنبال رقم زدن باورهای جدیدی برای نسل جوان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس حوزه هنری مازندران:
دشمن به دنبال رقم زدن باورهای جدیدی برای نسل جوان است
رئیس حوزه هنری مازندران گفت: دشمن بر روی جوانانی که دوره انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند و از طریق واسطه‌ها حقایق را شنیدند، تمرکز می‌کند تا باورهای جدیدی را رقم بزند.

خبرگزاری فارس: دشمن به دنبال رقم زدن باورهای جدیدی برای نسل جوان است



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، سینا دلشادی پیش از ظهر امروز در نشست یادمان حماسه 9 دی با موضوع نفوذ فرهنگی که در حوزه هنری استان برگزار شد، اظهار کرد: تفکر برای همه امری ضروری است و حوزه هنری به‌عنوان پایگاه حزب‌الهی و زیر مجموعه مقام معظم رهبری لازم است مسائل روز را بشناسد. وی با بیان اینکه مهم‌ترین ارزش‌ها و پیام‌های نهفته در چنین حماسه‌هایی روشنگری و جلوگیری از تحریف انقلاب است، افزود: در صورت آلوده شدن فضا، شناخت حق و حقیقت مشکل می‌شود و همانند عرصه «جمل» می‌شود. رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه مسئله فتنه حاوی درس و عبرت‌هایی است که باید حقایق‌های انقلاب و اسلام به بهانه این روز بازگو شود چرا که این روز فصل جدیدی در بصیرت ملت ایران بازگشایی می‌کند، اضافه کرد: باید متوجه ابعاد بزرگ حوادثی مانند 9 دی بود چرا که می‌تواند به‌عنوان چراغ راه شود و این حوادث روشنگرانه به ما کمک می‌کند دل به حقایق و معارف ببندیم. وی با بیان اینکه مهم‌ترین گروه هدف دشمنان، جوانان هستند، گفت: جوانانی که دوره انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند و از طریق واسطه‌ها حقایق را شنیدند، دشمن بر روی این نسل تمرکز می‌کند تا باورهای جدیدی را رقم بزند. رئیس حوزه هنری مازندران افزود: پرداختن صحیح به مسائل از ایجاد شکاف نسل‌های جوان جلوگیری می‌کند و دلیلی ندارد سکوت رسانه‌ای در این امر داشته باشیم و یا با احتیاط و ابهام صحبت کنیم. دلشادی با اشاره به اینکه در جریان حق و باطل باید موضع داشت، ادامه داد: داشتن موضع بعد از شناخت حق و حقیقت برای مسلمانان امری ضروری است تا بتوانیم مسیر درست را تشخیص  دهیم. وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت بزرگ طلایی محسوب می‌شود و نماد و تجسمی از مردم‌سالاری دینی است که به همین دلیل دشمن خواهان این است فرصت را به تهدید تبدیل کند. رئیس حوزه هنری مازندران افزود: با مدیریت صحیح باید چالش‌های پیش‌رو را پیدا کنیم و تبدیل فرصت به تهدید کاری است که دشمنان در صدد انجام آن هستند و به همین دلیل درک موقعیت چالش برانگیز برای کارگزاران واجب است. دلشادی اظهار کرد: ایجاد فتنه و تفرقه مهم‌ترین راهبرد دشمن برای جبهه گرفتن علیه نظام جمهوری اسلامی است و باید با بصیرت و قرار گرفتن در جبهه و شیوه درست پا به میدان عرصه گذاشت تا به موفقیت دست یابیم. وی خاطرنشان کرد: عنصر ایمان قوی به همراه بصیرت سبب حرکت و پیشرفت افق بالنده می‌شود.

94/10/09 - 12:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن