تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819280189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس‌‌کل دادگستری کرمان: ملت ایران با شناخت دشمن و استراتژی آنان حماسه 9 دی را خلق کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس‌‌کل دادگستری کرمان:
ملت ایران با شناخت دشمن و استراتژی آنان حماسه 9 دی را خلق کردند
رئیس‌‌کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم به درستی در 9 دی، دشمن و استراتژی آن را شناختند که همانا عداوت با جمهوری اسلامی ایران بود‌.

خبرگزاری فارس: ملت ایران با شناخت دشمن و استراتژی آنان حماسه 9 دی را خلق کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد پیش از ظهر امروز در حاشیه تجمع حماسی 9 دی‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی بوده که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است. وی افزود: دوران غرور‌آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های همه جانبه علمی از نمونه‌های بارز و جزو هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد است. موحد گفت: در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شده‌اند. وی خاطر‌نشان کرد: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد. موحد تأکید کرد: 9 دی به گفته رهبر فرزانه انقلاب حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران‌ یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏‌هاى الهى تبیین شود. وی با اشاره به این مهم که فتنه 88 نخستین و آخرین این فتنه‌ها و توطئه‌ها نخواهد بود، افزود: فتنه‌ای که سردمداران آن مخالفان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران، منافقان و ضد‌انقلاب خارج نشین، فتنه‌گران و ضد‌انقلاب داخلی بود و ماهیت خیانت آنان به بر هیچ کسی پوشیده نیست. رئیس‌کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: پیچیدگی‌های موجود در فتنه 88 سبب شد تا فتنه‌گران در گام‌های اول عده‌ای از مردم را اغفال کرده و با خود همراه سازند. وی افزود: اما با گذشت زمان و افزایش رفتار هنجارشکنانه فتنه‌گران به ویژه توهین به عاشورا بعد از فروکش کردن گرد و غبار فتنه، ماهیت ضد‌دینی و ضد‌ایرانی فتنه‌گران آشکار شد. موحدی ادامه داد: مردم به درستی در 9 دی، دشمن و استراتژی آن را شناختند که همانا عداوت با جمهوری اسلامی ایران بود‌. وی خاطرنشان کرد: با شناخت، بصیرت، احساس وظیفه دینی و ملی برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی، این میراث گرانبهای امام خمینی(ره) و شهدا در روز 9 دی به میدان آمدند و با سرکوب فتنه، غائله به پایان رسید. موحد با پاسداشت یوم‌الله 9 دی‌ گفت: دستگاه قضا در حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی حرکت و به دفاع جانانه جوانان پر‌شور و ولایی این سرزمین از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب‌ مباهات می‌کند.

94/10/09 - 11:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن