تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور موشک های سپاه در 1500 متری ناوهواپیمابر آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: عبور موشک های سپاه در 1500 متری ناوهواپیمابر آمریکا
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا: کشتی های سپاه تنها 23 دقیقه قبل از آغاز شلیک، هشدار داده بودند.
سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد که سپاه پاسداران ایران موشک هایی را در نزدیکی ناو هواپیمابر آمریکا شلیک کرده است.

به گزارش عصرایران، این موشک های سپاه در نزدیکی ناوهواپیمابر آمریکایی "هری ترومن" و چند کشتی نظامی دیگر این کشور شلیک شده بودند.

شبکه آمریکایی "ان بی سی نیوز" به نقل از شماری از مقامات نظامی آمریکایی که نامشان را اعلام نکرد اضافه کرد: نیروهای سپاه پاسداران ایران در حال برگزاری مانور با استفاده از گلوله های جنگی بود و ناوهواپیمابر هری ترومن آمریکا نیز به هنگام ورود به خلیج فارس در فاصله 1500 متری از یکی از موشک های سپاه قرار داشت.

این رسانه ادامه داد: این موشک ها به سمت ناوهواپیمابر و دیگر کشتی های نظامی آمریکا هدف گیری نشده بودند و تنها در نزدیکی آنها بودند.

"کایل رینز" سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا ( فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه) که مقر آن در قطر است نیز گفت: کشتی های وابسته به سپاه پاسداران ایران موشک هایی را در نزدیکی کشتی های جنگی آمریکا شلیک کردند. کشتی های سپاه تنها 23 دقیقه قبل از آغاز شلیک، هشدار داده بودند.

وی افزود: این اقدامات، بسیار تحریک آمیز، غیرامن و غیرحرفه ای است و در پایبندی ایران به امنیت گذرگاه دریایی حیاتی برای تجارت بین المللی، تردید ایجاد می کند.



تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 30 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن