تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمان شهرضایی برنامه ماه عسل: پیاده‌روی 45 روزه‌ام برای جلب حمایت خیران به بیماران خاص است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهمان شهرضایی برنامه ماه عسل:
پیاده‌روی 45 روزه‌ام برای جلب حمایت خیران به بیماران خاص است
مهمان شهرضایی برنامه تلویزیونی ماه عسل گفت: برای حمایت از بیماران خاص و جلب حمایت خیران و مسئولان شهرضا قصد پباده روی از شهرضا به سمت شمال کشور دارم.

خبرگزاری فارس: پیاده‌روی 45 روزه‌ام برای جلب حمایت خیران به بیماران خاص است



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مجید محمدیان یکی از معدود کسانی است که قلبش در سمت راست بدنش قرار دارد. او در حدود 4 ماه پیش در اثر شیوع یک بیماری که ناشی از آب آلوده بوده‌ است به بیمارستان مراجعه می‌کند که پس از شک دکتر عمومی معالج وی و عکس‌برداری و مشورت با پزشک متخصص متوجه می‌شوند قلب وی در سمت راست بدنش است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این‌که پس از شنیدن این خبر هر دکتری حرفی می‌زد، اظهار کرد: یک سری به من گفتند کسانی که قلبشان در سمت راست بدنشان است سه دسته‌اند، گروهی قبل از 18 سالگی می‌میرند، گروهی توانایی بچه‌دار شدن نخواهند داشت و گروهی مانند من هستند. وی با بیان این که من 7 سال زیر نظر بهترین متخصص‌های اصفهان بودم اما متوجه بیماری خاص من نشدند، اظهار‌ کرد: وقتی به برنامه ماه‌ عسل دعوت شدم هیچ کسی در شهرضا از من حمایت نکرد. این بیمار خاص با بیان مشکلات جسمی خود افزود: دیسک کمر، تنگی نفس، عفونت ریه و تپش قلب باعث شده دیگر توانایی انجام کار و اشتغال به شغل قبلی‌ام که کارگر ساختمانی بودم را نداشته باشم. محمدیان افزود: تمام کسانی که به برنامه ماه عسل دعوت شده‌ بودند مورد حمایت قرار‌ گرفته‌ و یک یا چند نفر از مسئولین شهرشان آن‌ها را همراهی می‌کرد، اما من تنها رفتم و تنها برگشتم. وی اظهار‌ کرد: در چند روز اول بازگشتم از برنامه ماه‌عسل با مراجعه به چند اداره در ابتدا برخورد خوبی با من داشتند و قول‌های مساعدی به من دادند اما پس از آن با توجه به شرایط خاصم وقتی برای پیگیری قول‌ها به آن ادارات رفتم هیچ جوابی به من نداند. محمدیان افزود: نمی‌دانم این مشکل در شهرضا وجود دارد و یا مربوط به کل کشور است؛ چرا خیرانی که در شهرستان وجود دارند به حال این بیماران توجه ندارند و کمکی به آن‌ها نمی‌کنند. وی ادامه‌ داد: وقتی این شرایط را دیدم تصمیم گرفتم علی رغم مشکلات جسمی زیاد خودم، از شهرضا به مقصد شمال و مشهد، 45 روز پیاده‌روی کنم تا با این عمل از بیماران خاص که نسل فراموش‌ شده هستند به نوعی حمایت کنم؛ اگر زودتر از 45 روز به مرز شمالی ایران رسیدم و اجازه عبور به من دادند به پیاده‌روی خود ادامه می‌دهم. وی ابراز امیدواری کرد سایر شهرها با او همکاری‌ کنند و افزود: امیدوارم این حرکت من موجب شود خیران به سمت حمایت از امثال من بیایند. این بیمار خاص اظهار کرد: پس از بازگشت از برنامه ماه‌عسل شرایط من بدتر شد و به قول‌هایی که به من داده‌شد عمل نشد و وقتی با سایر بیماران خاص صحبت می‌کنم، آن‌ها هم می‌گویند، کسی حمایت‌شان نمی‌کند. وی ادامه‌ داد: من در طول سال چندین بار تب و لرز شدیدی را احساس می‌کنم و حالم به حدی وخیم می‌شود که وصیت‌نامه‌‌ام را می‌نویسم. محمدیان با اشاره به علاقه‌مندی یکی‌دیگر از بیماران در همراهی وی، گفت: من قبل از حرکت به تمام مسئولین حرکتم را اعلام می‌کنم تا حداقل در طول مسیر از من حمایت کنند. وی با بیان‌ این‌که پس از برنامه ماه‌عسل همه به من گفتند چرا به ما اعلام نکردید، خاطر نشان‌ کرد: من قبل از رفتنم به این برنامه به همه حتی نماینده شهرضا اعلام کردم، اما کسی از من حمایت نکرد و این جریانات به من نشان‌ داد که شهرضا شهر خاموش است؛ اما با این وجود امیدوارم مسئولین از من در این حرکت حمایت کنند.

94/10/09 - 10:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن