تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803932486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشن ترین کشورهای جهان کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
خشن ترین کشورهای جهان کدامند؟
خشن ترین کشورهای جهان کدامند؟ بر اساس آخرین گزارش سازمان "دیده بان خشونت در ونزوئلا" این کشور می تواند با 28 هزار قتل در سال 2015 به خشن ترین کشور جهان در شمار قتل تبدیل شود .


به گزارش فرهنگ نیوز، بر اساس آخرین گزارش سازمان 'دیده بان خشونت در ونزوئلا' این کشور می تواند با 28 هزار قتل در سال 2015 به خشن ترین کشور جهان در شمار قتل تبدیل شود . سه شنبه روزنامه آ ب ث، دیدبان در گزارش خود با عنوان 'رصد خشونت در ونزوئلا' اعلام کرد که امسال حدود 27 هزار و 875 فقره قتل در این کشور اتفاق افتاده است که میزان قتل را به 90 نفر در ازای هر 100 هزار تن رسانده است.سازمان دیده بان خشونت در ونزوئلا افزود: در سال 2013 ، میزان قتل 79 نفر در ازای هر 100 هزار نفر و در سال 2014 ، 82 در ازای هر 100 هزار نفر بوده است.
 
این گزارش به همت محققان 7 دانشگاه ملی ، دولتی و خصوصی ونزوئلا که اعضای این دیده بان را تشکیل می دهند، تهیه شده است.
 
این سازمان اعلام کرد، کشتارها در ونزوئلا امسال از میزان قتل در هندوراس (که در سال جاری میزان قتل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت)، نیز بالاتر رفته است و این کشور هم اکنون رقیب کشور السالوادور به عنوان مرگبارترین کشور جهان است.
 
هنوز آمار دقیقی از میزان قتل تا پایان سال 2015 در السالوادور برای مقایسه ونزوئلا و السالوادور در دسترس نیست اما میزان قتل ها طی سال های گذشته و در پی از هم پاشیدن آتش بس میان بزرگترین باندهای قاچاق این دو کشور آمریکای مرکزی به سرعت بالا رفته است.
 
این سازمان دیده بان خشونت افزود: به غیر از ونزوئلا و السالوادور ، روند خشونت ها در همه منطقه با تثبیت و یا کاهش شمار قتل ها روبرو بوده است.
 
گزارش حاکی از آن است که بر اساس مطالعات ، محاسبه می شود که تا پایان سال 2015 که روز پنجشنبه خاتمه می یابد درمجموع در آمریکای لاتین و کاراییب 145 هزار قتل صورت خواهد گرفت که ونزوئلا در 19 درصد آن سهم خواهد داشت. به عبارتی دیگر از هر 5 قتل در منطقه ، یک فقره آن در ونزوئلا صورت می گیرد.
 
این سازمان غیردولتی و مردم نهاد اعلام کرده است که افزایش قتل در ونزوئلا در سال 2015 ، به همراه انحطاط کلی شرایط زندگی ونزوئلایی ها ، فقر ، کمبود ، تورم ، انحطاط شرایط شغلی کارگران و کارمندان ، کاهش دسترسی و تنوع مواد غذایی و دارو ، ضعف رو به رشد خدمات بهداشتی و آموزشی، افزایش ترس و از دست دادن فضای عمومی بود.
 
این گزارش از سوی دیگر، دلیل افزایش خشونت ها را نقض و سوء استفاده حاکمیت دولتی ، فقدان حفاظت از مردم و مجازات مجرمان و سوء عملکردها در افزایش نظارت ها و مقررات اعلام شده اعلام کرد.
 
سازمان دیده بان خشونت ونزوئلا تصریح کرد : افزایش خشونت ها همچنین به علت نقض حاکمیت قانونی است که به افزایش فعالیت های جنایی و درگیری ها میان گروه های جنایی دامن می زند؛ گروه هایی که بر سر کنترل مسیرهای قاچاق پرسود و سایر فعالیت های غیر قانونی که به علت بحران اقتصادی در این کشور رونق گرفته رقابت می کنند.
 
این سازمان همچنین اعلام کرده است، افزایش نظارت که عمدتا سرکوبگرانه است و در پاسخ به افزایش جرایم صورت می گیرد نیز یک عامل محرک است.

 

منبع: ایرنا


94/10/9 - 09:33 - 2015-12-30 09:33:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن