تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ورود سامانه بارشی بارش برف و باران در زنجان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با ورود سامانه بارشی
بارش برف و باران در زنجان آغاز شد
رئیس پیش‌بینی جوی ادا‌ره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به دگرگونی وضعیت جوی از صبح امروز در استان گفت: بارش، وزش باد شدید و کاهش دمای هشت تا 12 درجه‌ای از پدیده‌های جوی استان زنجان تا اوایل هفته آینده است.

خبرگزاری فارس: بارش برف و باران در زنجان آغاز شد



صونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زنجان از ورود سامانه جوی به استان از اوایل صبح امروز خبر داد و اظهار کرد: این سامانه حدود 24 ساعت در استان فعالیت کرده و بارش‌هایی را موجب می‌شود. وی بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه ورودی به استان را خفیف و پراکنده دانست و اضافه کرد: وزش باد شدید از دیگر پدیده‌های جوی استان بوده که از صبح امروز آغاز شده و وضعیت جوی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به قطع بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی از فردا صبح ادامه داد: بعد از عبور این سامانه وضعیت جوی تا 24 ساعت بعد یعنی عصر روز جمعه پایدار خواهد بود. صرفی از ورود یک سامانه بارشی به استان از عصر روز جمعه خبر داد و افزود: این سامانه تا بعد از ظهر روز شنبه در استان بارش‌های خفیف و پراکنده را موجب می‌شود. وی کاهش دما بعد از خروج این سامانه را از استان از پدیده‌های جوی غروب شنبه اعلام کرد و ادامه داد: این پدیده جوی از اواخر روز شنبه تا روز دوشنبه در استان حاکمیت خواهد داشت. رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان بازه کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان را از روز شنبه بین هشت تا 12 درجه پیش‌بینی کرد و گفت: این وضعیت جوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان مستقر می‌شود. صرفی دمای فعلی شهر زنجان را یک درجه بالای صفر عنوان کرد و ادامه داد: این دما نسبت به روز گذشته در این ساعت 9 درجه افزایش یافته است. وی نوسان دمایی شهر زنجان را 11 درجه اعلام کرد و افزود: این شهر طی 24 ساعت گذشته دمایی بین دو درجه زیر صفر و 9 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است. رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان به ثبت 12 درجه زیر صفر به عنوان پایین‌ترین دما از گرماب اشاره کرد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 13 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است. صرفی افزود: پایین‌ترین دمای روز گذشته در بین مراکز شهرستانی با هفت درجه زیر صفر از دو شهر قیدار و ماهنشان گزارش شده است.

94/10/09 - 09:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن