تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ملارد: هفته وحدت در اوضاع آشفته منطقه عامل همدلی مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ملارد:
هفته وحدت در اوضاع آشفته منطقه عامل همدلی مسلمانان است
امام جمعه ملارد گفت: در اوضاع آشفته فعلی که دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمان تمام توان و نیرنگ خود را برای تفرقه‌افکنی از هر طریقی میان مسلمان به کار گرفته‌اند، هفته وحدت می‌تواند به همدلی بیشتر مسلمانان بینجامد.

خبرگزاری فارس: هفته وحدت در اوضاع آشفته منطقه عامل همدلی مسلمانان است



حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی‌نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با اشاره به بزرگداشت هفته وحدت، اظهار کرد: در ابتدا فرا‌رسیدن میلاد با سعادت و خجسته  حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و نیز میلاد ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. وی بیان کرد: بی‌تردید هنگامی که پروردگار متعال در عالم امکانات، آفرینش خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) را اراده کرد، ارض، سماء و همه هستی به بزرگداشت وجودش سخنی جز «فتبارک‌الله احسن الخالقین» نگفتند.

امام جمعه ملارد خاطرنشان کرد: ماه ربیع‌الاول ماه ولادت خاتم‌الرسل و نبی صلح و دوستی است که در اصل آغازی برای عمل به سیره آن مقام ملکوتی بوده و هفته وحدت بی‌شک مظهر و ندای آشتی‌جویی و محبت و رحمت برای رهروان صادق و واقعی مکتب انسان‌ساز اسلام است.

وی تصریح کرد: راه و روش زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) در تمام حیات مبارکشان دال بر این امر است که ایشان در نهایت جدیت بر وحدت جامعه، اصرار می‌ورزیدند و با گرفتن تصمیماتی بنیادین و همه‌جانبه نمی‌گذاشتند عامل استواری و توانایی جامعه گرفتار تنش شود.

حسینی‌نوری بیان کرد: این ایام بسیار حساس است، چراکه جهان‌خوران جنایتکار در منطقه مشغول تاخت و تاز هستند و به دنبال تکه‌تکه کردن کشور‌های اسلامی به کشور‌های کوچکتر اما ضعیف‌تر و ایجاد پراکندگی میان مسلمانان هستند از این رو برپایی مراسم بزرگداشت هفته‌ وحدت ارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی در پایان متذکر شد: در اوضاع آشفته فعلی که دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمان تمام توان و نیرنگ خود را برای تفرقه‌افکنی از هر طریقی میان مسلمان به کار گرفته‌اند، مسلمان جهان بیش از هر وقت دیگری نیاز به وحدت دارند و هفته وحدت می‌تواند به همدلی بیشتر مسلمانان بینجامد.

94/10/08 - 17:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن