تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821129807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجوم کم سابقه به ستادهای ثبت نام به قصد بالا بردن هزینه رد صلاحیت ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ضمن اشاره به حضور زیاد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان گفت: عده ای خودشان می دانند صلاحیت ندارند اما با این حال باز هم اقدام به ثبت نام برای انتخابات می کنند.
محمدامین سلیمی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اینکه این حجم گسترده ثبت نام دارای دو وجه خوب و بد است تصریح کرد: وجه اول حق طبیعی هر کسی برای ثبت نام در انتخابات است اما وجه دوم این است که عده ای خودشان می دانند صلاحیت شان احراز نمی شود و خط علمی لازم را برای خبرگان ندارند.
این فعال دانشجویی حضور عده ای را برای ثبت نام به مثابه هجوم خواند و خاطرنشان ساخت: گمان آنها بر این است که با هجوم به ستادهای ثبت نام انتخابات و حضور پرتعداد می تواند هزینه رد صلاحیت شان را برای شورای نگهبان بالا ببرند.
وی افزود: این افراد می خواهند با این گونه رفتار خود فشاری را بر شورای نگهبان وارد سازند تا این شورا با مصلحت اندیشی چشم خود را بر روی برخی از مشکلات آنها ببندد و همین طور کرسی های مجالس را به قبضه خود درآورند.
سلیمی ضمن تاکید بر اینکه عده ای شورای نگهبان را به خوبی نمی شناسند تصریح کرد: شورای نگهبان تا به امروز بر طبق مصلحت به وظایف خود عمل کرده است و طبق قانون و ملاحظه کار خود را انجام می دهد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]
هجوم کم سابقه به ستادهای ثبت نام به قصد بالا بردن هزینه رد صلاحیت ها






سه شنبه ، ۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن