تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803874480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب‌ترین تتوها و جراحی‌های پلاستیک که هرگز ندیده‌اید +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عجیب‌ترین تتوها و جراحی‌های پلاستیک که هرگز ندیده‌اید +تصاویر
در سال های گذشته انجام تتو نسبت به گذشته بیشتر شده است.
آفتاب : در سال های گذشته انجام تتو نسبت به گذشته بیشتر شده است. این عمل٬ کاری هزینه بر بوده و حتی درست کردن تتوئی اندازه یک کف دست هم زمان زیادی می برد اما همیشه افرادی هستند که دوست دارند خود را نشان دهند! و تتوکردن هم راهی جدید برای خود را نشان دادن است آن هم با تتوهایی که باورش برای ما سخت است. در این گزارش از  به ۱۰ فردی اشاره می کنیم که تا حد افراطی خود را تتو کرده اند به شکلی که نمی توانید بفهمید چه عاملی و چرا آنها را وادار کرده این کار را انجام دهند.
vspace=5px
۱. تتوی اسم بر صورت
سوای تتوهایی که کل یک عضو را می پوشاند٬ لسیا تومانیانتز از سارانسکِ روسیه برای انجام تتو در دنیا٬ دیوانه وارترین تصمیم خود را گرفت. لسیا قبول کرد تا اسم «روسلان تومانیانتز» ٬ یعنی اسم مردی را که تنها ۲۴ ساعت قبل با او آشنا شده بود روی صورتش تاتو کند. این اقدامی کورکورانه بدون در نظر گرفتن هیچ نوع قطعیتی در ارتباط با رابطه شان بوده است. نوشته تاتو٬ کلمه «RUSLAN» با فونت خوشنویسی و حروف درشت کامپیوتری است. با این همه٬ آنها تصمیم گرفته اند تا با یکدیگر ازدواج کنند و این باعث می شود دیگر مجبور نباشد صورتش را لیزر کرده و تاتو را پاک کند!
vspace=5px
ایزوبل وارلی
ایزوبل وارلی اهل یورکشیئر بریتانیا رکورددار گینس در زمینه بیشترین تتو روی بدن خود است. در سال ۲۰۰۰ ٬ ‌او به عنوان مسنّ ترین زنی که خود را تتو کرده لقب گرفت. ظرف ۱۰ سال٬ خانم وارلی بیش از ۲۰۰ طرح با مرکب بر روی ۷۶ درصد از بدن خود تتو کرد. با نادیده گرفتن این مسئله که این تتوها چگونه به نظر می رسند٬ باید گفت که این تنها مردان نیستند که به طور افراطی این کار را انجام می دهند و تحمل درد ناشی از آن هم مقامت زیادی می طلبد.
vspace=5px
مرد گورخری
هوراس ریدلر یک هنرمند نمایش های عجیب و غریب بوده که خودش را «اُمی بزرگ» یا «مرد گورخری» نامیده است. او داستان های جالب و فوق العادهای از سفر به جنگ های مختلف در سرتاسر دنیا تا اجراهای مختلف در سال های اخیر زندگی خود دارد.
vspace=5px
جولیا جی ناس
جولیا جی ناس اهل کالیفرنیا را بیشتر به نام «زن مصور» می شناسند. این زن٬ به خاطر بیشترین تتو روی بدن خود رکورددار گینس بوده و نیز یکی از قربانیان بیماری پورفیری است. پزشک به او توصیه کرد تا به دلیل از بین رفتن رنگ پوستش آنرا تتو کرده تا از بروز تاول روی آن پیشگیری کند که البته این کار فایده ای نداشت اما در نهایت او تصمیم گرفت با تتوهای رنگی از چیزهایی که خودش دوست داشت و برایش خیلی ارزشمند بود٬ بدنش را بپوشاند.
vspace=5px
مرد مارمولکی
اریک اسپراگو که آن را به نام «مرد مارمولکی» هم می شناسند٬ هنرمند نمایش های عجیب و غریب اهل تگزاس است که در حال حاضر در سرتاسر جهان نمایش هایی اجرا می کند. او لب های خود را سبز رنگ کرده است٬ دندان های خود را مثل دندان مار تیز کرده٬ لاله گوشش را درازتر کرده و اولین فردی است که زبانش را به دو قسمت تقسیم کرده است. تمام تتوهای او حدود ۷۰۰ ساعت زمان برده و به بهای شیوه زندگی عجیب و غریب او تمام شده است.
vspace=5px
پسر زامبی
ریک جنست یک بازیگر٬ هنرمند و مدل کانادایی است که او را به نام «پسر زامبی» هم می شناسند و این عنوان به خاطر تتوی روی بدنش است. او می گوید: نزدیک ترین چیزی که می تواند من را به زامبی بودن تبدیل کند این است که خودم را شبیه یکی از آنها تتو کنم. ریک حدود ۱۶۰۰۰ دلار برای تتوهای خود هزینه کرد و حالا برای خود یک «برند» ساخته و برای خودش در این حوزه مورد علاقه اش و انجام نمایش های عجیب و غریب٬ اعتباری به دست آورده است.
vspace=5px
مرد پلنگی
تام وودبریدج که به طور افراطی خود را تتو کرده زاده انگلستان و قبلا فردی نظامی بوده است. او را به نام تام پلنگه یا مرد پلنگی هم می شناسند. تا قبل از «لاک دایموند ریچ» ٬ تام مرد رکورددار در زمینه بیشترین تتو روی بدن بود و چیزی حدود ۵۵۰۰ پوند برای تتوی خود درست مثل یک گربه هزینه کرده است. مرد پلنگی در حال حاضر ۷۹ سال داشته و سال هاست از اجتماع به دور است.
vspace=5px
مرد اسرارآمیز
پل لارنس یک بازیگر و هنرمند آمریکایی است که او را به نام مرد اسرارآمیز هم می شناسند. پل بر روی بدن خود٬ طرح پازلی را تتو کرده و نوک بالایی گوش خود را تغییر شکل داده و پیوند زده است. این کار٬ طرح تتوی او را بسیار معروف کرده و در بسیاری از گالری ها پیدا می شود. بیش از ۲۰۰ هنرمند روی تتوهای بدن او کار می کنند و به نظر می رسد که این روند هنوز ادامه دارد.
vspace=5px
اتینی دومونت
اتینی دومونت اهل ژنو یکی دیگر از افرادی ست که به طور افرادی خود را تتو کرده و سرتاسر بدن خود را با تاتو پوشانده است. علاوه بر میزان زیاد تتو در بدنش٬ او لب پائینی خود و دو طرف بینی اش را با یک شیشه نشکن سوراخ کرده است؛ در هر دو دست خود حلقه هایی از جنس تیتانیوم کار گذاشته و از طرفی حلقه هایی به قطر ۷۰ میلی متر به گوش هایش آویزان کرده و دو بافت پیوند سیلیکونی مثل شاخ روی سرش قرار دارد که تصمیم گرفته با شاخ های بزرگ تر آنها را جایگزین کند.
vspace=5px
لاکی دایموند ریچ
لاکی پرتتوترین مرد جهان است. ۱۰۰ درصد بدن او تتو شده و در این زمینه رکوردار است٬ حتی پوست آلتش٬ داخل گوشها و دهان. او برای این تتوی حیرت آور حدود ۱۰۰۰ ساعت وقت صرف کرده و بیش از ۱۰۰ هنرمند این کار را روی بدنش انجام داده اند.



تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن