تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803579370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر گزاری فارس - گام‌های ماندگار خیرین مدرسه‌ساز در جهاد دانایی و شکوفایی دانش‌آموزان دو منطقه محروم جیرفت صاحب مدرسه شدند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گام‌های ماندگار خیرین مدرسه‌ساز در جهاد دانایی و شکوفایی
دانش‌آموزان دو منطقه محروم جیرفت صاحب مدرسه شدند + تصاویر
فارس از گام‌های ماندگار خیرین مدرسه‌ساز در جهاد دانایی و شکوفایی در مناطق محروم احمدآباد اسفندیاری و روستای فتح‌آباد از توابع بخش اسماعیلی جیرفت گزارش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان دو منطقه محروم جیرفت صاحب مدرسه شدند + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مدرسه‌سازی، جهادی در راه خداست و خیرین مدرسه‌ساز با دستی، مدرسه می‌سازند و با دست دیگر انسان را، انسان‌هایی که بر تارک تاریخ می‌درخشند و بشریت را نور و نیرو می‌بخشند. امروز خیرین مدرسه‌ساز با افروختن شمع هر کلاس، صدها " فرد" را می‌سازند و این" فردها" هستند که" فردا" را می‌سازند.

خداوند در آیه 261 سوره مبارکه بقره می‌فرمایند "مثل کسانی که ثروت را در راه خدا خرج می‌کنند، داستان دانه‌ای است که هفت خوشه برویاند و در هر خوشه 100 دانه باشد." عصر یکشنبه دو مدرسه با همت مردم و حمایت خیران در روستاهای بخش اسماعیلی جیرفت افتتاح و عملیات اجرایی یکی از آن‌ها آغاز شد.

رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان در آیین بهره‌برداری از دبستان سه کلاسه امام موسی کاظم(ع) روستای احمدآباد اسفندیاری از توابع بخش اسماعیلی جیرفت با تقدیر از حمایت خیرین در افتتاح این واحد آموزشی نکاتی را در باب جایگاه امر خیر یادآور شد.

محمود سلیمانی مجمع خیرین مدرسه‌ساز را یکی از مهم‌ترین پیامدهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس مردم با کمک‌های خرد و کلان رزمندگان را پشتیبانی کردند که نوعی کار خیر بود و بعد از پیروزی انقلاب ساخت اماکن عام‌المنفعه در دستور کار افراد متمکن و دیندار قرار گرفت. وی با ابراز خرسندی از خدمات ارزنده خیر مدرسه‌ساز کرمانی پهلوان عطاء احمدی، تصریح کرد: این خیر از مال دنیا چیزی ندارد اما با ساخت 240 مدرسه آخرت را برای خودش خریداری کرده است.

سلیمانی از تصویب اساسنامه مدارس عشایری خبر داد و ابراز داشت: با وجود 17 مصوبه در بخش‌های مالی و تأمین منابع انسانی به صورت مستقل اجرا می‌شوند که آموزش و پرورش عشایری برای نخستین‌بار در شاخص‌های مناطق محروم کشور قرار گرفته است. امام جمعه شهر بلوک در این آیین با تقدیر از زحمات همه افرادی که در تکمیل و بهره‌برداری این مدرسه کمک کرده‌اند، اظهار داشت: در قرآن از انفاق به عنوان قرض تعبیر شده است، جزا و پاداش آن را خداوند متعال وعده داده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی گفت: انسان برای رسیدن به کمال به احسان نیاز دارد که کار خیری یکی از کارهای حسنه است. محمدعلی ابری یکی از خیرینی که در احداث این فضای آموزشی نقش داشته است در بخش دیگری از آیین بهره‌برداری از مدرسه عشایری روستای احمد‌آباد اسفندیاری گفت: به خاطر اینکه خودم در دوران تحصیل مشکلاتی را داشته‌ام، لذا تصمیم گرفتم در حد توان و وسع در امر مدرسه‌سازی کمک کنم.

وی خطاب به دختران دانش‌آموزان بیان داشت: سعی کنید درس بخوانید و پیشرفت کنید و هیچ وقت نماز و حجاب را فراموش نکنیم و وقتی موفق شدید در روستایتان خدمت کنید. این خیر مدرسه‌ساز از دانش‌آموزان خواست در امر نگهداری فضاهای آموزشی کوشا باشند.

فرماندار شهرستان جیرفت نیز در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه روستای فتح‌آباد به کمک خیرین، اظهار داشت: دست همه خیرین مدرسه‌ساز را می‌بوسم و از آن‌ها تقاضا می‌کنم، نگاهشان را به سمت مناطق محروم سوق بدهند.

احمد امینی‌روش از وجود 270 فضای آموزشی غیر ایمن در شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: با توجه به شرایط حاکم بر فضاهای آموزشی شهرستان جیرفت از افراد متمکن و خیرین می‌خواهم تا نسبت به بهسازی و ساخت مدارس به این منطقه توجه بیشتری داشته باشند. به گزارش فارس، مدرسه سه کلاسه روستای احمد‌آباد‌ اسفندیاری و مدرسه سه کلاسه روستای فتح‌آباد با همکاری اهالی روستا و خیرین تکمیل و عملیات اجرایی یک باب آن‌ها آغاز شد.





انتهای پیام/80002/ر40/

http://fna.ir/4B064T





94/10/07 - 02:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن