تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری: رحمانی در اختیار باشگاه قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ذوالفقاری: رحمانی در اختیار باشگاه قرار گرفت
ظاهرا بر خلاف نفت، تراکتور چندان از تغییرات برنامه لیگ ناراضی است.
ظاهرا بر خلاف نفت، تراکتور چندان از تغییرات برنامه لیگ ناراضی است.


به گزارش "ورزش سه"، ایوب ذوالفقاری در مورد اینکه قرار شده بازی به جای پس فردا، فردا برگزار شود گفت: ما اصلا راضی نبودیم بازی عقب بیافتد اما تحمل کردیم تا اینکه گفتند بازی فردا انجام می‌شود. بنابراین هم ما و نفتی‌ها بازی می‌کنیم و هم استقلال ـ سیاه جامگان. 


او در همین باره ادامه داد: برنامه‌ریزی ما به هم خورده. اگر می‌دانستیم فردا قرار است بازی کنیم امروز تمرین سبک انجام می‌دادیم در صورتی که امروز ساعت 16:30 به ما خبر دادند. واقعا به فکر تیم‌ها نیستند از طرف دیگر با این هزینه های سنگینی که وجود دارد ما مجبور شدیم یک روز بیشتر اینجا بمانیم. 
سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه نفتی‌ها گفته‌اند بازی نمی‌کنیم می‌گوید: قطعا آنها هم باید بازی کنند و مثل ما به میدان بروند. 


وی در مورد دیدار با نفت‌تهران نظرش را اینگونه بیان کرد: نفت تیم خوبی است ولی ما هم با 3 بازیکنی که آورده‌ایم و تغییرات انجام شده کاملا آماده بازی هستیم.


او در مورد بازگشت مهدی کیانی که فصل پیش نیز در تراکتورسازی بود گفت: کیانی قبلا اینجا بوده و بسیار زحمت کشیده. به هر حال تیم ما به او احتیاج داشت و او با نظر مسوولان باشگاه و آقای قلعه‌نویی دوباره به تراکتور برگشت. 


ذوالفقاری در مورد وضعیت بختیار رحمانی افزود: بختیار در اختیار باشگاه قرار گرفته است.


تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 27 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن